![]() |
wat is jouw favoriete radiostation?
zie onderwerp...
<edit> Wat is je favoriete zender, en wat trekt je aan bij deze zender? </edit> *Edit by : Vakje* :o |
nee
|
Welk onderwerp?
/me ziet alleen maar een titel :p |
radio 538 :o
en dan ook nog eens ----> muziek |
radio 538
de muziek is gaaf, de dj's zijn leuk. (sommige niet) |
k luister meestal 3fm, weet niet wrom eigenlijk
vindt stenders vroeg wel aardig programma om mee op te staan en het lek is wel koel.... |
|
colorfoul radio is wel erggggg ok.. veel R'nB en spaans..
|
powerfm, 96.1 op de kabel vink toch wel super en radio538 is ook wel oke
|
Eerst een tijdje KINK FM op gehad, is nu niet echt meer iets aan... Daarom nu overgestapt op Studio Brussel, is erg leuk :)
Muziek is vrijwel altijd ok, mijn humor... gewoon goed :) Natuurlijk ook wel eens 747 !! |
Radio 538 luister in vooral `s ochtends (bij het wakker worden en opstaan, 538 is mijn wekker) en `s avonds switch ik meestal over naar Sky Radio. Ook overdag staat de radio op Sky want beneden ontvangen we 538 niet, we hebben geen kabel beneden. En dus in de auto ook> Sky Radio
|
Ligt aan mn stemming, als ik trance wil horen 538 en anders sky, maar over t algemeen toch wel 538.
|
He! ben jij familie van 12345678?
|
Citaat:
[ontopic] KinkFM wil ik wel eens aan zetten als ik in de huiskamer zit want in m'n eigen kamer heb ik geen kabel. 3FM voor de toch iets betere muziek dan standaard 538 zooi En altijd Yorin FM op m'n werk - en dan precies het uurtje met een 'top' weet-ik-veel waar al diezelfde hits voorbij komen die je die dag toevallig al 10x voorbij hebt horen komen :( (maar altijd beter dan 538 want dat is echt nog vervelender) |
geen radio voor mij .. alleen maar emo fags is er op de radio
|
Citaat:
|
Kink FM...
Binnenkort komen ze geloof ik ook weer met een nieuwe programmering.. Veel tegenslagen voor kink :| Ze moeten nu echt eens etherfrequenties krijgen.. Kunnen ze veel meer aan de zender zelf gaan doen... De muziek is goed hoor.. Daar niet van.. Maar t schijnt dus nog ff beter te worden binnenkort.. heel de 'alternatieve'-wereld luistert toch naar Kink (of 3FM..) |
3fm, da luisterde ik 'vroeger' altijd al....en ja, bij gebrek aan kabelradio...is dit enige beetje fatsoenlijke optie
mocht ik ooit radio luisteren dan |
mijn favoriet is me mp3 player.
radio doe ik nie aan :rolleyes: al die zooi |
ID&T radio, natuulijk.
|
Citaat:
|
studio brussel, de anderen zijn scheit. en op stubru draaien ze wel goeie muziek. (www.stubru.be)
in leuven s er zo'n lokale nieuwe radio: radio scorpio; die draaien echt de undergroundste muziek die er is. luister ik ook wel graag naar, ook omdat ze bijna geen reclame hebben en alleen gepresenteerde programma's savonds. enige probleem dat ze dus overdag niet zeggen welk liedje het is en ook geen playlist op de site hebben. dus je hoort wel nieuwe muziek mar je wiet niet hoe wat wie waar enzo :s (www.radioscorpio.com) |
Yorin FM
Maar het beste radio-programma nog steeds op Radio 1: Langs de Lijn :D Over een aantal weekjes is het weer zo ver, elke zondagmiddag achter de comp, terwijl op de achtergrond Langs de Lijn met al die voetbalwedstrijden op staat. |
Ik luister zelf altijd naar kink fm
En waarom? Omdat ze daar goeie muziek draaien :rolleyes: Maar goed, ze draaien daar geen top 40 muziek. En dat mag ik wel :) Veel alternatieve en indie muziek (y) |
k heb nooit radio aan, en als ik het aan heb staat ie op 3fm.
|
Radio vind ik zuigen.. liever gewoon mn mp3lijst die elke dag word aangevuld, o.i.d.
|
ik luister nu een aantal dagen naar 538 en moet zeggen dat dat best te doen is. Ik werk trouwens met andere mensen vandaar. De klets is goed en de muziek niet en die komt meestal nog 3 keer per dag voorbij ook. Maar goed beter dan niks.
|
3FM, luister ik eigenlijk altijd naar. Ik vind dat gewoon een goeie zender, door de goeie muziek die ze draaien (duh:p). Ik luister vooral ruuddewild.nl, omdat ik dat gewoon grappig vind. Isabelle vind ik ook goed. Mja.. zoiets?
|
Radio 538 en Yorin Fm, heerlijk al dat gelul! :D
|
Ik luister meestal naar Studio Brussel. Waarom? Meestal draaien ze daar gewoon goeie muziek.
|
Ik kan geen Studie Brussel ontvangen:(:(:( bij gebrek daaraan gaat Radio3fm af en toe aan. Claudia, Isabelle, en natturlijk 't Lek.. Jaap Boots roels en Job de Wit ook. maar Giel Beelen blijft de beste...
|
ik luister zelden radio, maar als ik 't doe; het lek op 3fm (club lek op woensdag, dacht ik) en op zondag id&t radio.
|
als ik radio luister, wat ik niet zo vaak doe, dan luister ik naar kink fm. waarom? -> beste muziek en het leukste slap ge-ouweneel:D
|
Kink FM.
Eigenlijk de enige zender die nog een beetje underground muziek draait. Dus niet erg bekend bij de massa. Wordt vanalles op gedraaid, punk-rock-industrial-drum and bass-lofi |
Arrow... Classic... Rawk!
Da's kicken zonder pilletje! :D |
bassdrive :)
|
Yorin FM
Of Concert Radio, heerrrlijk, vandaag draaiden ze hele oude jazz/blues. |
Radio FM plus :D
|
Yorin fm, lekker slap gelul (Fred vind ik nog wel de leukste) en ietsies minder commercieel dan radio 538
|
Citaat:
|
C-dance Radio
|
ID&T Radio, zeker chille muziek
|
KinKFM ..tsjah leuke muziek en Witlof :D
Verder zap ik beetje heen en weer om te horen of dr nog ergens wat interresante discussies zijn ofzo (radio 2 vaak :) ) ... 3fm staat ook welles op ..en heel soms radio 4 als ik spontaan de behoefte heb aan klassieke muziek :) |
3FM
goede presentatie, goede combi tussen pop en oudere muziek, niet te veel dance/trance op de vroege morgen, goede en niet té veel rockmuziek |
zijn er bij mij meer, omdat ik radio538 beetje hetzelfde vind als je het de hele dag luisterd.
de zenders zijn radio 538, 3fm, noordzee, yorin, sky |
Kink FM in de huiskamer en op m'n eigen kamer 3FM want ik heb geen kabel op m'n kamer.. en ruuddewild is coool =)
|
[op men werk 3fm... is gewoon lekkere muziek. Thuis op men kamertje kan ik geen radio meer luisteren, omdat men Free Record Shop ceedeebak derboven hangt en dus de uitzending stoort :D
|
Radio 538 maar die wil nog weleens slecht te ontvangen zijn bij mij thuis dus dan 'zap' ik naar Yorin.
|
me cd speler... :rolleyes:
|
Head radio
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |