Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kink FM...
Binnenkort komen ze geloof ik ook weer met een nieuwe programmering.. Veel tegenslagen voor kink ![]() De muziek is goed hoor.. Daar niet van.. Maar t schijnt dus nog ff beter te worden binnenkort.. heel de 'alternatieve'-wereld luistert toch naar Kink (of 3FM..)
Laatst gewijzigd op 08-08-2002 om 23:37. |
![]() |
|
studio brussel, de anderen zijn scheit. en op stubru draaien ze wel goeie muziek. (www.stubru.be)
in leuven s er zo'n lokale nieuwe radio: radio scorpio; die draaien echt de undergroundste muziek die er is. luister ik ook wel graag naar, ook omdat ze bijna geen reclame hebben en alleen gepresenteerde programma's savonds. enige probleem dat ze dus overdag niet zeggen welk liedje het is en ook geen playlist op de site hebben. dus je hoort wel nieuwe muziek mar je wiet niet hoe wat wie waar enzo ![]()
|
Yorin FM
Maar het beste radio-programma nog steeds op Radio 1: Langs de Lijn ![]() Over een aantal weekjes is het weer zo ver, elke zondagmiddag achter de comp, terwijl op de achtergrond Langs de Lijn met al die voetbalwedstrijden op staat.
|
![]() |
ik luister nu een aantal dagen naar 538 en moet zeggen dat dat best te doen is. Ik werk trouwens met andere mensen vandaar. De klets is goed en de muziek niet en die komt meestal nog 3 keer per dag voorbij ook. Maar goed beter dan niks.
|
3FM
goede presentatie, goede combi tussen pop en oudere muziek, niet te veel dance/trance op de vroege morgen, goede en niet té veel rockmuziek
|
|