![]() |
Aan welk nummer doet de vorige forummer je denken?
Een nieuw topic, naar bepaalde kantinetopics, welk nummer associeer je met diegene die voor je heeft gepost. Dat mag naam-gerelateerd zijn, karakter-associatie, wat je weet over hobbies of bezigheden of...
Leg ook uit waarom je dat nummer in je hoofd hebt. Ik kan niet beginnen met de vorige forummer, maar ik kwam op het idee omdat ik zag dat me-nu gepost had en daarbij denk ik altijd aan dit stukje: Komt door 'wil je menu?' :D |
Je komt op me over alsof je daar wel een type voor bent/was als klein Mutantje. Niet negatief bedoeld, maar gewoon. Ja. Dat. |
Lol. Ik heb nooit echt gedroomd van een meidengroepje ^^ Kinderen voor kinderen vond ik dan wel weer gaaf. 13 draai ik af en toe nog steeds :P
En ik ga nog een poging wagen. Ik denk dat jij gewoon een moeilijke bent. Om de een of andere reden denk ik aan Pocahontas bij jou, was dat ooit een avatar van je? Maar ik ken geen nummers van Pocahontas, dus ik doe gewoon de eerste hit op youtube: |
Lang geleden was ik op een feestje waar jij ook was en toen werd je erg gepassioneerd en luid in een discussie. |
Iets aan jou doet mij altijd vermoeden dat je altijd haantje de voorste was op school. :D |
Citaat:
en voor FA: |
Omdat je me een rustig maar ook apart meisje lijkt :D |
je naam doet me denken aan christelijke harde metal ^^ |
Want je naam klinkt spacey en vreemd, en ik ken je niet. :P |
geen idee waarom, maar gewoon daarom :P |
:D
|
Ik vind je een Coldplay persoon. |
Citaat:
Drank in het algemeen, eigenlijk. :p |
Om de een of andere reden doe je me denken aan:
Relaxt en lievig. |
Je bent volgens mij een lief, klein meisje dat wel zo uit de hoek kan komen als haar hart gebroken wordt :P |
ps. ben je geil of wil je n koekje. pss. ben soms zachtaardig. |
Ik mis de link... naast het feit dat ik aan je serieusheid twijfel.
|
Jammer dat geen grap is.
en over andere word er niet geklaagd... |
Citaat:
Spoel door tot 2:50. :O |
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |