Een nieuw topic, naar bepaalde kantinetopics, welk nummer associeer je met diegene die voor je heeft gepost. Dat mag naam-gerelateerd zijn, karakter-associatie, wat je weet over hobbies of bezigheden of...
Leg ook uit waarom je dat nummer in je hoofd hebt.
Ik kan niet beginnen met de vorige forummer, maar ik kwam op het idee omdat ik zag dat me-nu gepost had en daarbij denk ik altijd aan dit stukje:
Komt door 'wil je menu?'
Advertentie
28-07-2010, 16:07
Verwijderd
Je komt op me over alsof je daar wel een type voor bent/was als klein Mutantje. Niet negatief bedoeld, maar gewoon. Ja. Dat.
24-08-2010, 20:37
Verwijderd
Lol. Ik heb nooit echt gedroomd van een meidengroepje ^^ Kinderen voor kinderen vond ik dan wel weer gaaf. 13 draai ik af en toe nog steeds
En ik ga nog een poging wagen. Ik denk dat jij gewoon een moeilijke bent. Om de een of andere reden denk ik aan Pocahontas bij jou, was dat ooit een avatar van je? Maar ik ken geen nummers van Pocahontas, dus ik doe gewoon de eerste hit op youtube:
Lol. Ik heb nooit echt gedroomd van een meidengroepje ^^ Kinderen voor kinderen vond ik dan wel weer gaaf. 13 draai ik af en toe nog steeds
En ik ga nog een poging wagen. Ik denk dat jij gewoon een moeilijke bent. Om de een of andere reden denk ik aan Pocahontas bij jou, was dat ooit een avatar van je? Maar ik ken geen nummers van Pocahontas, dus ik doe gewoon de eerste hit op youtube: