![]() |
begin met slapen.
Hio,
vanacht lag ik in bed op mn zij. toen voelde ik me raar dit is wat ik voelde. -een misselijke gevoel -een lichte steek in m'n rug -benen voelde zwaar aan -hartkloppingen in m'n buik(toen ik ging voelen op de plek waar normaal het hart zit voelde ik niks -het effect na dat je hebt geblowd (wit weg trek gevoel, snelle hard kloppingen. misschien een van jullie al eerder mee gemaakt? en enige tips? gr.deadlytown |
Ik denk dat je gewoon bewuster dan anders jezelf in slaap voelde zakken. Dat kan dan soms bijna aanvoelen alsof je flauwvalt, met inderdaad misselijkheid en hartkloppingen.
Dat je die hartkloppingen in je buik voelde, komt doordat daar je lichaamsslagader (aorta) loopt. Bij jonge slanke mensen loopt die vrij dicht tegen de buikwand aan, en daarom kun je hem tegen je buikwand voelen kloppen als je erop let (of als je er zacht op duwt). Bij heel magere mensen kun je hem zelfs zien kloppen als ze op hun rug liggen. |
Sarah het zou best goed kunnen,
maar ik vraag me dan af waarom voelde me benen zwaar aan. |
Wat ik de laatste tijd heb is trouwens heel irritant.
Als ik op mijn linkerzij lig is alles normaal, maar als ik dan op mijn rechterzij ga liggen dan hoor ik mijn hartslag in m'n oor. Weet iemand wat daar de oorzaak van is? |
Citaat:
|
Sarah en Daantje dankje voor jullie antwoorden.:D
dacht dat ik reacties zou krijgen van ga er mee naar de dokter. |
zware benen klinkt vrij normaal, is het in slaap val proces waar je je normaal gesperoken niet van bewust bent(ik heb het een paar keer wel bewust meegemaakt vanwege een WILD-poging(lucide droom), voelt heel raar aan, allerhande trillingen en zwaar voelen, in matras gezogen worden etc)
misselijk en hartkloppingen vind ik daarentegen vreemd klinken, dat heb ik totaal niet als ik ga slapen ook wit wegtrekken na blowen heb ik niet, hoogstens knalrooie ogen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
verklaart dat ook meteen waarom je een effect van blowen beschrijft wat ik totaal niet herken, je hebt er geen persoonlijke ervaring mee(of zien we wat over het hoofd? )
trouwens, voor blowen heb je echt geen afkickcursus nodig, de taba erin is een stuk verslavender als de wiet(vandaar dat ik de tabak ook weglaat) terug ontopic, alleen het misselijke gevoel is iets waar ik even op zou letten, snelle hartkloppingen zou nog verbeelding kunnen zijn, wit wegtrekken klinkt als iets wat bij de misselijkheid hoort en de rest klinkt dus gewoon als onderdeel van de dingen die je altijd voekt bij in slaap gaan(tenzij het negatief voelt, bij die WILD-pogingen van mij voelde ik allerhande vage dingen, maar geen enkele negatief, was juist best wel intressant en erna voelde ik me verkwikt/fit/uitgerust) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |