![]() |
|
![]() |
zware benen klinkt vrij normaal, is het in slaap val proces waar je je normaal gesperoken niet van bewust bent(ik heb het een paar keer wel bewust meegemaakt vanwege een WILD-poging(lucide droom), voelt heel raar aan, allerhande trillingen en zwaar voelen, in matras gezogen worden etc)
misselijk en hartkloppingen vind ik daarentegen vreemd klinken, dat heb ik totaal niet als ik ga slapen ook wit wegtrekken na blowen heb ik niet, hoogstens knalrooie ogen |
![]() |
|
![]() |
verklaart dat ook meteen waarom je een effect van blowen beschrijft wat ik totaal niet herken, je hebt er geen persoonlijke ervaring mee(of zien we wat over het hoofd? )
trouwens, voor blowen heb je echt geen afkickcursus nodig, de taba erin is een stuk verslavender als de wiet(vandaar dat ik de tabak ook weglaat) terug ontopic, alleen het misselijke gevoel is iets waar ik even op zou letten, snelle hartkloppingen zou nog verbeelding kunnen zijn, wit wegtrekken klinkt als iets wat bij de misselijkheid hoort en de rest klinkt dus gewoon als onderdeel van de dingen die je altijd voekt bij in slaap gaan(tenzij het negatief voelt, bij die WILD-pogingen van mij voelde ik allerhande vage dingen, maar geen enkele negatief, was juist best wel intressant en erna voelde ik me verkwikt/fit/uitgerust) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #24! Daantje_0705 | 133 | 05-09-2020 16:41 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Ongelijkheden van de éérste graad met één onbekende Woopa | 13 | 06-12-2013 19:56 | |
De Kantine |
Heb jij wel eens lucide gedroomd? Verwijderd | 53 | 13-02-2006 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |