Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2010, 02:30
deadlytown
deadlytown is offline
Hio,

vanacht lag ik in bed op mn zij.

toen voelde ik me raar dit is wat ik voelde.

-een misselijke gevoel
-een lichte steek in m'n rug
-benen voelde zwaar aan
-hartkloppingen in m'n buik(toen ik ging voelen op de plek waar normaal het hart zit voelde ik niks
-het effect na dat je hebt geblowd (wit weg trek gevoel, snelle hard kloppingen.

misschien een van jullie al eerder mee gemaakt?
en enige tips?

gr.deadlytown
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 08:38
Verwijderd
Ik denk dat je gewoon bewuster dan anders jezelf in slaap voelde zakken. Dat kan dan soms bijna aanvoelen alsof je flauwvalt, met inderdaad misselijkheid en hartkloppingen.
Dat je die hartkloppingen in je buik voelde, komt doordat daar je lichaamsslagader (aorta) loopt. Bij jonge slanke mensen loopt die vrij dicht tegen de buikwand aan, en daarom kun je hem tegen je buikwand voelen kloppen als je erop let (of als je er zacht op duwt). Bij heel magere mensen kun je hem zelfs zien kloppen als ze op hun rug liggen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 11:02
deadlytown
deadlytown is offline
Sarah het zou best goed kunnen,
maar ik vraag me dan af waarom voelde me benen zwaar aan.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 16:31
Koekenpan
Koekenpan is offline
Wat ik de laatste tijd heb is trouwens heel irritant.
Als ik op mijn linkerzij lig is alles normaal, maar als ik dan op mijn rechterzij ga
liggen dan hoor ik mijn hartslag in m'n oor.

Weet iemand wat daar de oorzaak van is?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 17:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sarah het zou best goed kunnen,
maar ik vraag me dan af waarom voelde me benen zwaar aan.
Dat heb ik altijd als ik heel moe ben en in slaap val dus volgens mij is dat normaal.
Oud 02-08-2010, 17:55
deadlytown
deadlytown is offline
Sarah en Daantje dankje voor jullie antwoorden.
dacht dat ik reacties zou krijgen van ga er mee naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 18:18
silentbob
silentbob is offline
zware benen klinkt vrij normaal, is het in slaap val proces waar je je normaal gesperoken niet van bewust bent(ik heb het een paar keer wel bewust meegemaakt vanwege een WILD-poging(lucide droom), voelt heel raar aan, allerhande trillingen en zwaar voelen, in matras gezogen worden etc)
misselijk en hartkloppingen vind ik daarentegen vreemd klinken, dat heb ik totaal niet als ik ga slapen
ook wit wegtrekken na blowen heb ik niet, hoogstens knalrooie ogen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 19:40
dr.rootz
dr.rootz is offline
Citaat:
dacht dat ik reacties zou krijgen van ga er mee naar de dokter.
Mocht dit niet de eerste keer zijn, dan zou dat helemaal geen slecht advies zijn. Vraag dan gelijk naar een afkickcursus blowen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 21:32
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Mocht dit niet de eerste keer zijn, dan zou dat helemaal geen slecht advies zijn. Vraag dan gelijk naar een afkickcursus blowen.
Ik blow niet. geloof me mij niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 21:37
Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Ik blow niet. geloof me mij niet gezien.
Citaat:
het effect na dat je hebt geblowd (wit weg trek gevoel, snelle hard kloppingen.
?
Oud 06-08-2010, 20:27
silentbob
silentbob is offline
verklaart dat ook meteen waarom je een effect van blowen beschrijft wat ik totaal niet herken, je hebt er geen persoonlijke ervaring mee(of zien we wat over het hoofd? )

trouwens, voor blowen heb je echt geen afkickcursus nodig, de taba erin is een stuk verslavender als de wiet(vandaar dat ik de tabak ook weglaat)

terug ontopic, alleen het misselijke gevoel is iets waar ik even op zou letten, snelle hartkloppingen zou nog verbeelding kunnen zijn, wit wegtrekken klinkt als iets wat bij de misselijkheid hoort
en de rest klinkt dus gewoon als onderdeel van de dingen die je altijd voekt bij in slaap gaan(tenzij het negatief voelt, bij die WILD-pogingen van mij voelde ik allerhande vage dingen, maar geen enkele negatief, was juist best wel intressant en erna voelde ik me verkwikt/fit/uitgerust)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2010, 22:24
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
verklaart dat ook meteen waarom je een effect van blowen beschrijft wat ik totaal niet herken, je hebt er geen persoonlijke ervaring mee(of zien we wat over het hoofd? )

trouwens, voor blowen heb je echt geen afkickcursus nodig, de taba erin is een stuk verslavender als de wiet(vandaar dat ik de tabak ook weglaat)

terug ontopic, alleen het misselijke gevoel is iets waar ik even op zou letten, snelle hartkloppingen zou nog verbeelding kunnen zijn, wit wegtrekken klinkt als iets wat bij de misselijkheid hoort
en de rest klinkt dus gewoon als onderdeel van de dingen die je altijd voekt bij in slaap gaan(tenzij het negatief voelt, bij die WILD-pogingen van mij voelde ik allerhande vage dingen, maar geen enkele negatief, was juist best wel intressant en erna voelde ik me verkwikt/fit/uitgerust)
het begon op m'n zenuwen te werken dus was er ik er maar uit gegaan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten