![]() |
Broken saais #1076
*O*
@Mieke: dat vind ik ook. En ik had het toen net ontdekt. Maar toen kwamen daarna weer allemaal andere bandjes die ik ook heel tof vond en moest luisteren. En nouja. Toen ben ik ze weer een beetje vergeten :o |
*O*
|
kazet toch :eek:
|
@paravecht
Is die drie keer p/w dan ook dat iedereen drie keer p/w moet, of kun je ook gewoon 1 of 2 keer gaan al naar gelang het je uitkomt? ik wil(de) misschien ook een vechtsport, maar het aanbod is hier beperkt, en wat ik een groot nadeel vond is dat heel veel varianten een hele zweverige filosofie er achter hebben ;x dat krav maga klinkt dan weer als het andere uiterste |
@ sann:
:cool: Haha dat vind ik grappig, want je zei zo vol overtuiging 'dat is zoooo mooi, daar moet je echt naartoe!' dat ik eigenlijk dacht dat je alle liedjes uit je hoofd kent |
ik wil snoep en koek en ijs en taart. gelukkig is dat er allemaal niet.
|
Citaat:
en in passievruchtijs |
Op seksualiteit is een jongen die vraagt wat hij zoal aan voorspel kan doen want hij mag van zijn vriendin niet met z'n hand in haar broek.
Eh. Zou hij wel weten wat doorgaans met de term 'voorspel' bedoeld wordt? :o |
Citaat:
|
Ook is er op seksualiteit een meisje dat niet weet hoe ze aan haar vriendje moet vertellen dat hij meer moet vingeren omdat ze bang is hem te kwetsen, maar wél al tegen hem heeft gezegd dat zijn penis te klein is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is ook zoveel om te luisteren :o |
@ Geel: taekwando zit al helemaal uit de buurt. Het lijkt me ook minder leuk dan kenpo. Doe jij daaraan? Wat is er precies leuk aan?
@ Kazet: dan kan ik net zo goed gelijk op zumba ofzo. :( @ Moz: volgens mij betekent het dat iedereen 3x per week moet trainen, maar dat weet ik niet zeker. Kenpo heeft overigens geen zweverige filosofie voor zo ver ik weet, gewoon lekker gave moves leren en tegelijkertijd je kansen om de zombieapocalyps te overleven vergroten, nice (y) Al zullen er vast scholen zijn die er wel een hele zweefhistorie bij verzinnen, maar die waar ik heen wil doet dat dus niet. |
Citaat:
|
Liefde voor de titel (y)
|
Zumba lijkt me best leuk, als het niet met een hyperactieve blije fitnessinstructrice zou zijn en twaalf puffende en zwetende huisvrouwen.
|
Citaat:
|
ik typte per ongeluk "www.google.cm" ipv "www.google.com", en blijkbaar com je dan op de Kameroense Google :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Even rekenen... ik heb de afgelopen twee weken zo'n 24 keer naar het album van Broken Bells geluisterd <3
The high road en Mongrel heart zijn mijn favorieten <3 En The ghost inside en Sailing to nowhere vind ik ook heel fijn. Maar eigenlijk is natuurlijk het hele album fijn (y) |
Zumba is toch net zoiets als bommen of aerobics of hoe je het ook wil noemen? Dat vond ik wel leuk.
Ik heb ook een paar lessen bodyfit gedaan, dat was vreselijk. Dat is aerobics, maar dan met gewichtjes aan je enkels en in je handen terwijl je buikspieroefeningen doet, met tussendoor yoga. En als je dan met je verzuurde spieren niet goed in zo'n yogapose kon, kwam de instructrice eraan en die ging dan net zo lang aan je rug en ledematen duwen en sjorren tot je tóch in de yogapose stond. En dan moest je er nog weer uit zien te komen. Brr. En als je dan zei "maar het doet pijn!" dan keek ze minachtend en zei ze "JA WIL JE FIT WORDEN OF NIET" |
Citaat:
Nice. |
ja niet dan? dan heb ik ook nog nooit voorspel gehad :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:facepalm: En ik meen het nog ook :o :facepalm: |
Citaat:
|
Na de eerste keer bodyfit dacht ik: dat kwam vast doordat het de eerste keer was, ik moet er even in komen. Na de tweede keer dacht ik: ja, zoiets heeft tijd nodig. Na de derde keer dacht ik: als ik nu stop ben ik zwak. Na de vierde keer dacht ik: wtf waar ben ik eigenlijk mee bezig? Dus toen stopte ik en ging ik weer gewoon zwemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm zwemmen ga ik ook in overweging nemen. Baantjes trekken is nog best ok. Voor sport.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je niet nat werd van zwemmen zou ik dat gaan doen, ja (y) En als het niet in een zwembad moest. Nu is het zo'n gedoe met omkleedhokjes en vies chloorwater met kinderurine en jengelende kinderen en daarna een slappe douche en afdrogen maar om de een of andere reden blijf je toch helemaal plakkerig dus als je je weer moet omkleden in zo'n hok ben je dubbel zo oncomfortabel en als bonus moet je daarna ook nog helemaal naar huis fietsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan nog: een glas kraanwater is altijd goedkoper! |
Rationeel en martin: ik kan niet kiezen tussen :D of :facepalm:
dus: :D:facepalm::D |
Citaat:
Het allerbeste zou natuurlijk zijn als je vrij kon zwemmen in een subtropisch zwemparadijs, met een maximum aantal mensen en alleen 21+. En dat er een goedje in het water zit zodat het paars kleurt als iemand er in pist. Zodat diegene dan uitgejouwd kan worden en er nooit meer mag komen. Speelzwemmen <3 Glijbanen <3 |
Citaat:
Moest ik morgen nog een flesje meebrengen? ;) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |