Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Even rekenen... ik heb de afgelopen twee weken zo'n 24 keer naar het album van Broken Bells geluisterd <3
The high road en Mongrel heart zijn mijn favorieten <3 En The ghost inside en Sailing to nowhere vind ik ook heel fijn. Maar eigenlijk is natuurlijk het hele album fijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zumba is toch net zoiets als bommen of aerobics of hoe je het ook wil noemen? Dat vond ik wel leuk.
Ik heb ook een paar lessen bodyfit gedaan, dat was vreselijk. Dat is aerobics, maar dan met gewichtjes aan je enkels en in je handen terwijl je buikspieroefeningen doet, met tussendoor yoga. En als je dan met je verzuurde spieren niet goed in zo'n yogapose kon, kwam de instructrice eraan en die ging dan net zo lang aan je rug en ledematen duwen en sjorren tot je tóch in de yogapose stond. En dan moest je er nog weer uit zien te komen. Brr. En als je dan zei "maar het doet pijn!" dan keek ze minachtend en zei ze "JA WIL JE FIT WORDEN OF NIET" |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik meen het nog ook ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Na de eerste keer bodyfit dacht ik: dat kwam vast doordat het de eerste keer was, ik moet er even in komen. Na de tweede keer dacht ik: ja, zoiets heeft tijd nodig. Na de derde keer dacht ik: als ik nu stop ben ik zwak. Na de vierde keer dacht ik: wtf waar ben ik eigenlijk mee bezig? Dus toen stopte ik en ging ik weer gewoon zwemmen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je niet nat werd van zwemmen zou ik dat gaan doen, ja
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het allerbeste zou natuurlijk zijn als je vrij kon zwemmen in een subtropisch zwemparadijs, met een maximum aantal mensen en alleen 21+. En dat er een goedje in het water zit zodat het paars kleurt als iemand er in pist. Zodat diegene dan uitgejouwd kan worden en er nooit meer mag komen. Speelzwemmen <3 Glijbanen <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|