Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2010, 13:09
Verwijderd

@Mieke: dat vind ik ook. En ik had het toen net ontdekt. Maar toen kwamen daarna weer allemaal andere bandjes die ik ook heel tof vond en moest luisteren. En nouja. Toen ben ik ze weer een beetje vergeten
Advertentie
Oud 11-08-2010, 13:10
Geel
Geel is offline
Verwijderd
kazet toch
Verwijderd
@paravecht

Is die drie keer p/w dan ook dat iedereen drie keer p/w moet, of kun je ook gewoon 1 of 2 keer gaan al naar gelang het je uitkomt?

ik wil(de) misschien ook een vechtsport, maar het aanbod is hier beperkt, en wat ik een groot nadeel vond is dat heel veel varianten een hele zweverige filosofie er achter hebben ;x
dat krav maga klinkt dan weer als het andere uiterste
Verwijderd
@ sann:

Haha dat vind ik grappig, want je zei zo vol overtuiging 'dat is zoooo mooi, daar moet je echt naartoe!' dat ik eigenlijk dacht dat je alle liedjes uit je hoofd kent
Oud 11-08-2010, 13:11
Verwijderd
ik wil snoep en koek en ijs en taart. gelukkig is dat er allemaal niet.
Oud 11-08-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
ik wil snoep en koek en ijs en taart. gelukkig is dat er allemaal niet.
hier wil ik me graag bij aansluiten
en in passievruchtijs
Verwijderd
Op seksualiteit is een jongen die vraagt wat hij zoal aan voorspel kan doen want hij mag van zijn vriendin niet met z'n hand in haar broek.

Eh. Zou hij wel weten wat doorgaans met de term 'voorspel' bedoeld wordt?
Verwijderd
Citaat:
@ sann:

Haha dat vind ik grappig, want je zei zo vol overtuiging 'dat is zoooo mooi, daar moet je echt naartoe!' dat ik eigenlijk dacht dat je alle liedjes uit je hoofd kent
Ja zie mijn eerste post
Oud 11-08-2010, 13:14
Verwijderd
Ook is er op seksualiteit een meisje dat niet weet hoe ze aan haar vriendje moet vertellen dat hij meer moet vingeren omdat ze bang is hem te kwetsen, maar wél al tegen hem heeft gezegd dat zijn penis te klein is.
Oud 11-08-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ook is er op seksualiteit een meisje dat niet weet hoe ze aan haar vriendje moet vertellen dat hij meer moet vingeren omdat ze bang is hem te kwetsen, maar wél al tegen hem heeft gezegd dat zijn penis te klein is.
<3
Oud 11-08-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:

@Mieke: dat vind ik ook. En ik had het toen net ontdekt. Maar toen kwamen daarna weer allemaal andere bandjes die ik ook heel tof vond en moest luisteren. En nouja. Toen ben ik ze weer een beetje vergeten
ohja, ik zie het;p

Er is ook zoveel om te luisteren
Oud 11-08-2010, 13:17
Verwijderd
@ Geel: taekwando zit al helemaal uit de buurt. Het lijkt me ook minder leuk dan kenpo. Doe jij daaraan? Wat is er precies leuk aan?

@ Kazet: dan kan ik net zo goed gelijk op zumba ofzo.

@ Moz: volgens mij betekent het dat iedereen 3x per week moet trainen, maar dat weet ik niet zeker. Kenpo heeft overigens geen zweverige filosofie voor zo ver ik weet, gewoon lekker gave moves leren en tegelijkertijd je kansen om de zombieapocalyps te overleven vergroten, nice Al zullen er vast scholen zijn die er wel een hele zweefhistorie bij verzinnen, maar die waar ik heen wil doet dat dus niet.
Oud 11-08-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Liefde voor de titel
Verwijderd
Zumba lijkt me best leuk, als het niet met een hyperactieve blije fitnessinstructrice zou zijn en twaalf puffende en zwetende huisvrouwen.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Op seksualiteit is een jongen die vraagt wat hij zoal aan voorspel kan doen want hij mag van zijn vriendin niet met z'n hand in haar broek.

Eh. Zou hij wel weten wat doorgaans met de term 'voorspel' bedoeld wordt?
voorspel is gewoon een paar glazen wijn (+eventueel wat rohypnol) erin gieten toch?
Oud 11-08-2010, 13:20
Verwijderd
ik typte per ongeluk "www.google.cm" ipv "www.google.com", en blijkbaar com je dan op de Kameroense Google
Oud 11-08-2010, 13:21
Verwijderd
Citaat:
voorspel is gewoon een paar glazen wijn (+eventueel wat rohypnol) erin gieten toch?
Oud 11-08-2010, 13:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zumba lijkt me best leuk, als het niet met een hyperactieve blije fitnessinstructrice zou zijn en twaalf puffende en zwetende huisvrouwen.
Mijn stiefmoeder doet ook zumba en zij valt inderdaad in die laatste categorie En ik ken ook twee mannen die aan zumba doen, maar die zijn dan wel allebei homo (maar volgensmij kunnen ze dan wel weer allerlei leuke trucjes met het heup/bekkengebied )

Citaat:
Ai ai ai, jij moet nog veel leren, jonge sprinkhaan!
Oud 11-08-2010, 13:22
Verwijderd
Even rekenen... ik heb de afgelopen twee weken zo'n 24 keer naar het album van Broken Bells geluisterd <3

The high road en Mongrel heart zijn mijn favorieten <3 En The ghost inside en Sailing to nowhere vind ik ook heel fijn. Maar eigenlijk is natuurlijk het hele album fijn
Oud 11-08-2010, 13:23
Verwijderd
Zumba is toch net zoiets als bommen of aerobics of hoe je het ook wil noemen? Dat vond ik wel leuk.

Ik heb ook een paar lessen bodyfit gedaan, dat was vreselijk. Dat is aerobics, maar dan met gewichtjes aan je enkels en in je handen terwijl je buikspieroefeningen doet, met tussendoor yoga. En als je dan met je verzuurde spieren niet goed in zo'n yogapose kon, kwam de instructrice eraan en die ging dan net zo lang aan je rug en ledematen duwen en sjorren tot je tóch in de yogapose stond. En dan moest je er nog weer uit zien te komen. Brr. En als je dan zei "maar het doet pijn!" dan keek ze minachtend en zei ze "JA WIL JE FIT WORDEN OF NIET"
Oud 11-08-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:

Nice.
Oud 11-08-2010, 13:24
Rationeel
Rationeel is offline
ja niet dan? dan heb ik ook nog nooit voorspel gehad
Geel
Geel is offline
Citaat:
@ Geel: taekwando zit al helemaal uit de buurt. Het lijkt me ook minder leuk dan kenpo. Doe jij daaraan? Wat is er precies leuk aan?
Ik heb geen idee wat kempo is, heb het net gegoogled, en mij lijkt dat je bij taekwondo meer actie beleeft dan bij kempo. Ja, ik zit erop.
Verwijderd
Citaat:
Ja, zumba lijkt me stiekem ook best leuk Maar de huisvrouwen en de blije fitnessinstructrices niet, inderdaad. Bovendien heb ik 't idee dat ik een sport alleen volhoud als ik het idee heb dat ik nuttig bezig ben OF als het zo hersenloos is dat ik tijdens het sporten iets anders kan doen. En vooral geen teamsport. Dus dan valt zumba af, want dat gewiebel is niet heel nuttig en je kan ook niet aan iets anders denken als er zo'n blije fitnessmiep aan het roepen is. Eigenlijk zijn de enige drie dingen die ik wel wil doen vechtsport, hardlopen en schaken. Oja, en yoga. Maar dat is geen sport.
Verwijderd
Citaat:
Even rekenen... ik heb de afgelopen twee weken zo'n 24 keer naar het album van Broken Bells geluisterd <3

The high road en Mongrel heart zijn mijn favorieten <3 En The ghost inside en Sailing to nowhere vind ik ook heel fijn. Maar eigenlijk is natuurlijk het hele album fijn
Ja, ik vind het wel fijn dat de nummers een beetje van 'hetzelfde' niveau zijn oid, niet dat er in een keer een druk nummer tussenzit want zo blijft het gewoon prettig om te luisteren, opnieuw en opnieuw
Oud 11-08-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
anders vraag je het voor je verjaardag
Oud 11-08-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind het wel fijn dat de nummers een beetje van 'hetzelfde' niveau zijn oid, niet dat er in een keer een druk nummer tussenzit want zo blijft het gewoon prettig om te luisteren, opnieuw en opnieuw
En toch zijn het allemaal nummers met een heel eigen karakter.

En ik meen het nog ook
Oud 11-08-2010, 13:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, ik vind het nogal een foute middenweg. Of je doet het goed en op the old fashioned way waarbij die glazen wijn ook nog echt nut hebben want romantisch etc., of je doet de rohypnol gewoon in een glas water, in plaats van een goed glas wijn te verpesten.
Verwijderd
Na de eerste keer bodyfit dacht ik: dat kwam vast doordat het de eerste keer was, ik moet er even in komen. Na de tweede keer dacht ik: ja, zoiets heeft tijd nodig. Na de derde keer dacht ik: als ik nu stop ben ik zwak. Na de vierde keer dacht ik: wtf waar ben ik eigenlijk mee bezig? Dus toen stopte ik en ging ik weer gewoon zwemmen.
Verwijderd
Citaat:
En toch zijn het allemaal nummers met een heel eigen karakter.

En ik meen het nog ook
hahaha ja, maar het loopt wel goed in elkaar over!
Oud 11-08-2010, 13:27
Verwijderd
Citaat:
mijn moeder is volgens mij zo'n hyperactieve blije fitnessinstructrice, heb het alleen nooit gezien.
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik vind het nogal een foute middenweg. Of je doet het goed en op the old fashioned way waarbij die glazen wijn ook nog echt nut hebben want romantisch etc., of je doet de rohypnol gewoon in een glas water, in plaats van een goed glas wijn te verpesten.
Dus de les hier is niet: ga respectvol om je partner, maar: ga respectvol om met wijn
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Na de eerste keer bodyfit dacht ik: dat kwam vast doordat het de eerste keer was, ik moet er even in komen. Na de tweede keer dacht ik: ja, zoiets heeft tijd nodig. Na de derde keer dacht ik: als ik nu stop ben ik zwak. Na de vierde keer dacht ik: wtf waar ben ik eigenlijk mee bezig? Dus toen stopte ik en ging ik weer gewoon zwemmen.
Zwemmen Alleen jammer dat je zo nat wordt.
Oud 11-08-2010, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Zumba is toch net zoiets als bommen of aerobics of hoe je het ook wil noemen? Dat vond ik wel leuk.

Ik heb ook een paar lessen bodyfit gedaan, dat was vreselijk. Dat is aerobics, maar dan met gewichtjes aan je enkels en in je handen terwijl je buikspieroefeningen doet, met tussendoor yoga. En als je dan met je verzuurde spieren niet goed in zo'n yogapose kon, kwam de instructrice eraan en die ging dan net zo lang aan je rug en ledematen duwen en sjorren tot je tóch in de yogapose stond. En dan moest je er nog weer uit zien te komen. Brr. En als je dan zei "maar het doet pijn!" dan keek ze minachtend en zei ze "JA WIL JE FIT WORDEN OF NIET"
Aiii. Had je dan niet gewoon een heel beroerde instructrice?

Citaat:
Ik heb geen idee wat kempo is, heb het net gegoogled, en mij lijkt dat je bij taekwondo meer actie beleeft dan bij kempo. Ja, ik zit erop.
Kun je uitleggen waarom? Ik ken beide niet zo goed, maar kempo lijkt me leuker omdat je later ook jo kata's (lekker zwaaien met een houten staf ) krijgt. En ook omdat het een soort kruising is tussen sierlijkheid en effectiviteit, volgens mij, dat spreekt me wel aan. Taekwando is wat effectiever maar daar lever ik graag (een beetje) van in in ruil voor wat leuke truukjes.
Oud 11-08-2010, 13:29
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Zwemmen Alleen jammer dat je zo nat wordt.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dus de les hier is niet: ga respectvol om je partner, maar: ga respectvol om met wijn
Nouja, eerder: verspil geen wijn, maar als jij het zo wil uitleggen is het ook goed hoor.
Verwijderd
Hmm zwemmen ga ik ook in overweging nemen. Baantjes trekken is nog best ok. Voor sport.
Oud 11-08-2010, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het inderdaad minder naar was geweest met iemand die wat meer didactische kwaliteiten had maar dan nog blijft het van het soort sport dat altijd afzien is zonder dat je er een concreet doel mee bereikt, dus meh.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hmm zwemmen ga ik ook in overweging nemen. Baantjes trekken is nog best ok. Voor sport.
Het mooie van zwemmen is dat je bijna alle spieren kunt trainen, maar je beweginsstelsel niet gelijk overmatig belast, in tegenstelling tot bijvoorbeeld hardlopen.
Verwijderd
Als je niet nat werd van zwemmen zou ik dat gaan doen, ja En als het niet in een zwembad moest. Nu is het zo'n gedoe met omkleedhokjes en vies chloorwater met kinderurine en jengelende kinderen en daarna een slappe douche en afdrogen maar om de een of andere reden blijf je toch helemaal plakkerig dus als je je weer moet omkleden in zo'n hok ben je dubbel zo oncomfortabel en als bonus moet je daarna ook nog helemaal naar huis fietsen.
Oud 11-08-2010, 13:32
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ja maar martin, ik ga toch zeker niet een GOED glas wijn verspillen aan een date?
Oud 11-08-2010, 13:32
Verwijderd
Citaat:
@ Kazet: dan kan ik net zo goed gelijk op zumba ofzo.
Het was geen serieuze suggestie, de serieuze suggestie zou zijn om met pils op de bank te gaan zitten.
Oud 11-08-2010, 13:33
Verwijderd
Citaat:
nee dat is gewoon een gespierde vrouw met een knotje en als het mocht een zweepje in der hand. en die aan het eind van de les zegt: "Geef acht!"
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja maar martin, ik ga toch zeker niet een GOED glas wijn verspillen aan een date?
Ohja, duh! Wat een sufferd ben ik toch!

Maar dan nog: een glas kraanwater is altijd goedkoper!
Verwijderd
Rationeel en martin: ik kan niet kiezen tussen of

dus:
Oud 11-08-2010, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Als je niet nat werd van zwemmen zou ik dat gaan doen, ja En als het niet in een zwembad moest. Nu is het zo'n gedoe met omkleedhokjes en vies chloorwater met kinderurine en jengelende kinderen en daarna een slappe douche en afdrogen maar om de een of andere reden blijf je toch helemaal plakkerig dus als je je weer moet omkleden in zo'n hok ben je dubbel zo oncomfortabel en als bonus moet je daarna ook nog helemaal naar huis fietsen.
Ja dan moet je natuurlijk wel in het baantjestrekuurtje gaan, en niet tijdens het vrij zwemmen want dan barst het inderdaad van de kutkoters en is het water 37% urine.

Het allerbeste zou natuurlijk zijn als je vrij kon zwemmen in een subtropisch zwemparadijs, met een maximum aantal mensen en alleen 21+. En dat er een goedje in het water zit zodat het paars kleurt als iemand er in pist. Zodat diegene dan uitgejouwd kan worden en er nooit meer mag komen. Speelzwemmen <3 Glijbanen <3
Oud 11-08-2010, 13:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Rationeel en martin: ik kan niet kiezen tussen of

dus:
<3

Moest ik morgen nog een flesje meebrengen?
Oud 11-08-2010, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Het was geen serieuze suggestie, de serieuze suggestie zou zijn om met pils op de bank te gaan zitten.
Dat is een uitstekende suggestie, maar ik sla 'm toch maar af. We kunnen het wel zo doen: jij mag lekker veel belasting betalen zodat ik met m'n brakke alfastudie later naar de voedselbank kan, en ik ga op een vechtsport zodat ik jouw natuurkundehoofd kan komen redden tijdens de eventuele zombieapocalyps. Ja?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten