![]() |
Wat is je lekkerste leraar/lerares
Bij mij is dat mn lerares Duits. 27 jaar oud, knap gezicht, mooi figuur, lekker kontje, erg grote borsten (heel erg grote borsten, cup E ofzo), en een sexy stem.(y)
|
Haha, dan zul je wel extra weinig van Duits begrijpen, als je zo snel afgelijd bent. :P
Wij hebben niet echt knappe leraaren. Allemaal zo ouuuud. |
Leraren zijn altijd zo oud.
En zo... lerarig. Mwehh. Niet bepaald sexy.:bloos: |
Mijn engels lerares is heet, netzoals mijn lerares voor nederlands, als moet zij wel wat aan dr derrière doen (flat:D).
|
Citaat:
|
they are old, behalve die van ak en economie, toen ik mijn eerste les van ze had dacht ik dat het gewoon nog leerlingen waren
|
Ik ken alleen maar leraren die zichzelf veeeeeeel te grappig vinden.
En zeker zijn ze niet sexy. Wel heb ik een lerares die bijna 200 kilo is :cool: .. sexy joh! Ik had wel een lerares Frans in klas 1 die er wel goed uit zag ;) Flinke rondingen en daarom vroeg iedereen ook uitleg. Had aan het eind van het jaar een 9 op Frans :bloos: :cool: |
Citaat:
|
Misschien hebben we wel sexy leraren, maar de meesten zijn dat toch bepaald niet. En ik wil er sowieso niet over nadenken. Leraren zijn voor mij gewoon leraren, die kunnen aardig zijn of heel aardig, maar zo kan ik toch niet naar ze kijken en dat zou ik ook niet willen.
|
Haha, doet me denken aan toen ik nog in de 2e zat :D
''Geweldige'' docente nederlands. Ik moet altijd aan dr denken als ik ''Hot for teacher'' van Van Halen hoor. |
Ik heb een nieuwe gymlerares, en die is me toch lekker :O
Heel de jongensgroep zat de hele tijd van die geile opmerkingen te maken XD (bijv. zij zei dan "Steek je vinger in de lucht!" en dan een van ons "Oh, die wil ik ook wel ergens anders in steken hoor!") Echt geweldig. *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn natuurkundeleraar! Nou ja, mijn vroegere natuurkundeleraar. Hij was 23, geloof ik, lang, blauwe ogen, bruin haar met krulletjes, gespierd, slank en z'n uitstraling was geweldig. Echt zo iemand met glimlachjes in z'n ogen, eigenlijk altijd vrolijk en springerig en weet ik veel wat. :bloos:
Natuurkunde is ook nooit meer zo leuk geworden. D: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed te horen dat er meer van zulke leraren/mannen zijn. ;p |
Het lijkt mij eerlijk gezegd alleen maar lastig, om zo'n 'lekkere' leraar/lerares voor de klas te hebben staan. Niet kunnen concentreren op de stof, zwijmelend de lessen ondergaan, hm. Nehh. Alhoewel je misschien wel meer plezier gaat krijgen in het betreffende vak, en je wie weet zelfs je huiswerk er wel beter voor gaat maken. :D
|
Gelukkig stelde natuurkunde toen toch nog niet veel voor. :bloos:
Als ik een leraar aardig vind, dan ga ik er met meer plezier heen, let ik meestal beter op en doe ik er meer m'n best voor. Als ik een leraar stom vind, raak ik automatisch minder gemotiveerd. Denk ik 'hè bah, dat vak weer'. Dus een leuke leraar werkt zeker wel, je moet alleen níet verliefd worden. :O (Tenzij je extreem je best gaat doen en ineens allemaal tienen gaat halen, vanwege die leraar, natuurlijk.) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar ik heb er ook geen ervaring mee. Bij ons lopen er alleen maar oude stinkerds rond. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vervelend...
|
Hebben we niet XD
|
We hadden een AK docent in de 3de die best wel sexy was :3
En véél inkijk :D (BH zichtbaar etc.) |
Wij hebben 1 sexy leerkracht
Een jonge gast van 23 :) Alle meiden geilen erop xD |
Helaas lopen er bij ons alleen lelijkerds rond :')
|
Citaat:
ik heb nou niet echt leraressen die ik als knap zou bestempelen. Zijn allemaal wel over de 35 dus dan blijft er niet veel van over:P |
Citaat:
|
Van al mijn docenten vind ik mijn scheikundeleraar ook het leukste praten, juist doordat hij een Duits accent heeft. :Y
|
Ik vind mensen die echt met een duits accent praten altijd zo agressief klinken :P. Alsof ze de hele dag door boos zijn. Niet echt sexy als je het mij vraagt. Maarja mijn duits docente is ook echt al richting de 65 en zo onaantrekkelijk als het maar kan, dus ik kan me er ook gewoon niks bij voorstellen :P
|
Citaat:
|
Nope, geen lekker leraressen waarvan ik les krijg
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |