![]() |
17 jaar en nog nooit gezoend?!
Hallo iedereen,
Ik ben nu al 17 jaar en 3 maanden oud. Tot op heden heb ik nog nooit echt gezoend. Het is niet dat ik lelijk ben, want dat ben ik niet. Het is niet dat ik geen date's kan krijgen, want die kan ik wel krijgen. Het is meer dat ik de stap denk ik niet durf te maken. Afgelopen maanden met een meisje zeven maal afgesproken, alleen zijn we niet verder gegaan dan kusjes op de mond. Maar ik maak me er best druk om, aangezien iedereen om me heen het wel al heeft gedaan. Wat vinden jullie hier nu van? Zou ik me hier überhaupt wel druk over moeten maken? |
Ik zou me er totaal niet druk over maken. Ik zou liever een jongen hebben die op z'n 17e nog nooit gezoend heeft, dan een jongen die al met veel verschillende meisjes gezoend heeft/wat dan ook.
Het komt vanzelf wel. |
Ik ben 18 en ook nooit gezoend..zal wel normaal zijn
|
Er staat op deze pagina ook nog een topic van iemand van 16 die nog nooit echt gezoend heeft. En als je de zoekfunctie gebruikt zul je al gauw ontdekken dat er al heel veel topics hierover zijn geweest. Nee, je hoeft je geen zorgen te maken want uiteindelijk gebeurt het vanzelf. Volgens de regels hier mogen eigenlijk bijna alle topics openblijven ook al zijn er veel topics geweest met hetzelfde onderwerp, dus ik ga deze ook niet sluiten. Maar even om je duidelijk te maken dat je écht niet de enige bent die nog nooit gezoend heeft.
|
Als je ondanks het niet zoenen toch tevreden bent over die dates van je, wat is dan het probleem? Je moet je als niet-frequente zoener (fysiek) ook wel erg aangetrokken voelen tot iemand om zomaar even tot zoenen over te gaan. Als je niet tevreden bent, is een achtste date ook niet zo heel erg. :D
|
Het is wel redelijk laat, maar zolang je voor je 18e zoent zal het nog wel goedkomen.
|
Eerste keer is altijd spannend, maar als je wilt zoenen, moet je wel die stap zetten.
Dat anderen al gezoend hebben, boeiend. Zonde van je tijd om je daar druk om te maken. |
Citaat:
als je na je 18e zoent komt het ook nog wel goed hoor |
hier zijn al best veel topics over geweest,
doe gewoon waar jij je goed bij voelt,en vergelijk jezelf niet met n ander |
Citaat:
|
Citaat:
Zo kom je in een spiraal terecht en eindig je uiteindelijk als een vatsige 40'er met vet haar. |
Komt vanzelf joh. Je moet sowieso pas zoenen als je eraan toe bent, en ach, lelijke mensen kunnen vast ook wel met iemand zoenen hoor. ;)
|
Citaat:
godzijdank is het met mij toch goed afgelopen dan... misschien komt dat omdat niet iedereen zo oppervlakkig is om een minder ervaren iemand direct te dumpen... |
Citaat:
|
Dat is waar. Als je normale mensen zoekt zullen ze idd niet zo oppervlakkig zijn. Als je naar een discotheek gaat is dit meestal wel zo.
Ik dacht meer aan van die meisjes van 20 met al 20 bedpartners, 100 zoenpartners en 5 soa's. Er zitten ook nog normale meisjes tussen, natuurlijk. |
Ik ben bijna 20 en heb pas 1x een beetje gekust...
(Maak me er wel wat zorgen om, maar zeg het even zodat je weet dat je niet alleen bent ;) ) |
Vind je zoenen eng omdat je denkt dat je het niet kan...? Meisjes gaan je echt niet dumpen omdat je niet kan zoenen. Zoen dat meisje waarmee je al 7 keer hebt afgesproken gewoon. Er kan vrijwel niks misgaan;)
|
Citaat:
|
Justm, maak je geen zorgen. Zoiets belangrijks hoef je niet te gaan overhaasten, je eerste ervaring vergeet je namelijk nooit meer. Zorg ervoor dat je het op het juiste moment doet (je voelt vanzelf aan wanneer dit is) en met de juiste persoon, anders krijg je naderhand zeker spijt van. Het lijkt er al op dat je iemand op het oog hebt ;).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |