![]() |
Besaaiende kunst # 1133
:)
|
Hmm hoe bewerk ik de titel naar het juiste getal :D
|
Hoe bewerk je de titel naar iets waar wél saai in staat?
Anyway, ik probeerde nog mijn post te editen, maar dat lukte niet meer: Gewoon Mondriaan doen, kunnen ze lekker verontwaardigd reageren dat zij zo ook wel een beroemde kunstenaar hadden kunnen worden! :p Of de zonnebloemen (of iets anders) van Vincent va Gogh ofzo. Pointillisme vinden ze vast wel fascinerend. |
Oh, en wijzig - meer opties - titel veranderen.
Binnen vijf minuten :) |
Moguh.
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik typte die titel echt iets te snel :(
Hulp forumbaaaaaas :(:o |
Citaat:
Citaat:
|
Freyja, je moet niet zo zeuren hoor, in het taalfoutentopic.
|
Citaat:
|
Hallo mensen.
|
Citaat:
Hallo panda. |
luuuuuuuuuuuuuuuuuuuunchtijd!
|
-o- ik verveel me
|
Citaat:
|
eten helpt altijd tegen verveling.
|
Ik heb dus nog niets gegeten vandaag. Wat is slim/handig/lekker/niet eng om te eten als je net twee kiezen hebt laten trekken? :o
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rationeel is een emotionele eter.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.nu.nl/gezondheid/2339925/...-ongezond.html haha 'onderzoekers' |
Ik ga me gewoon een broodje brie halen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond als kind Dali heel gaaf, Mondriaan saai en Van Gogh ook. Abstracte kunst vond ik al helemaal niks aan, want ik vond dat dat überhaupt geen kunst was.
Dus ik zou voor een surrealist gaan. Een lekker rare vrolijke. Eens even googlen of er momenteel iets geschikts is in Nederland. Welke stad moet je hebben, Tink? En hoe oud zijn de kinderen eigenlijk precies? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://farm1.static.flickr.com/41/76...f8eac208_z.jpg |
@Absinthe: Heeft je pa toevallig familie in Dommelen?
|
Dit blijft ook leuk, Rene Margritte http://www.mattesonart.com/Data/Site...on1%201933.jpg
|
voor kinderen is kleur waarschijnlijk interessant, dan zijn appel, brood en corneille (en mondriaan) goede opties, om in nederland te blijven.
verder zal pop-art het ook wel goed doen. lichtenstein en warhol enzo :y |
Citaat:
|
en keith haring natuurlijk :o
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Oja, Escher is een goede, daar was ik behoorlijk fan van en ik was lang niet de enige.
Ik ken eigenlijk geen enkel kind dat voor de 'wooohhh kleurtjes'-theorie is gevallen. |
Godverdomme, ik zit hier echt te janken. :( Krijg ik dus net tóch een telefoontje van m'n baas dat ze de cursussen dit jaar echt niet vol genoeg krijgen en dat ze er door al die KUTbezuinigingen dit jaar strenger op moeten gaan zijn, dus ook de kindercursussen die ik dit jaar zou geven gaan niet door. Zaterdag viel al weg, nu de woensdagmiddag ook. Blijft over; workshops in het basisonderwijs. Wat best leuk is, maar dat is niet waarom ik daar ben gaan werken. Godverdegodver. Aanstelling wordt nu dus misschien juist nog minder dan vorig jaar. Aargh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bah zeg :(
Dat word zoeken naar iets nieuws? :( |
Ja, en er wordt aan alle kanten aan me getrokken, ik moet van alles voor ze doen, krijg gezeik als ik niet meteen doe wat ze vragen en ondertussen worden er maar uren bij me weggesnoept. Dat ik me ook echt afvraag; waar doe ik het nog voor? Volgens mij dus echt alleen omdat ik het geld nodig heb en ik dat niet zomaar ergens anders kan krijgen. En goed, ook wel omdat het mijn vak is en ik geen uitzendwerk wil gaan doen ofzo, en omdat ik m'n collega's heel erg mag. Maar jezus (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |