Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2010, 11:05
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline

Laatst gewijzigd op 23-09-2010 om 11:11.
Advertentie
Oud 23-09-2010, 11:06
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Hmm hoe bewerk ik de titel naar het juiste getal
Oud 23-09-2010, 11:06
Verwijderd
Hoe bewerk je de titel naar iets waar wél saai in staat?

Anyway, ik probeerde nog mijn post te editen, maar dat lukte niet meer:

Gewoon Mondriaan doen, kunnen ze lekker verontwaardigd reageren dat zij zo ook wel een beroemde kunstenaar hadden kunnen worden! Of de zonnebloemen (of iets anders) van Vincent va Gogh ofzo. Pointillisme vinden ze vast wel fascinerend.
Oud 23-09-2010, 11:07
Verwijderd
Oh, en wijzig - meer opties - titel veranderen.
Binnen vijf minuten
Oud 23-09-2010, 11:07
Sherlock
Sherlock is offline
Moguh.

Citaat:
Dit forum vereist dat je 10 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 1 seconden.
Oud 23-09-2010, 11:08
Verwijderd
Oud 23-09-2010, 11:08
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline

Oud 23-09-2010, 11:09
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik typte die titel echt iets te snel

Hulp forumbaaaaaas
Oud 23-09-2010, 11:10
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik typte die titel echt iets te snel

Hulp forumbaaaaaas
of je leest gewoon dit?

Citaat:
Oh, en wijzig - meer opties - titel veranderen.
Binnen vijf minuten
Oud 23-09-2010, 11:11
Uice
Uice is offline
Freyja, je moet niet zo zeuren hoor, in het taalfoutentopic.
Oud 23-09-2010, 11:12
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
of je leest gewoon dit?
mja
Verwijderd
Hallo mensen.
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Hallo mensen.

Hallo panda.
Oud 23-09-2010, 11:15
Rationeel
Rationeel is offline
luuuuuuuuuuuuuuuuuuuunchtijd!
Verwijderd
ik verveel me
Verwijderd
Citaat:
sounds like a plan
Oud 23-09-2010, 11:16
Verwijderd
eten helpt altijd tegen verveling.
Oud 23-09-2010, 11:16
Verwijderd
Ik heb dus nog niets gegeten vandaag. Wat is slim/handig/lekker/niet eng om te eten als je net twee kiezen hebt laten trekken?
Oud 23-09-2010, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dus nog niets gegeten vandaag. Wat is slim/handig/lekker/niet eng om te eten als je net twee kiezen hebt laten trekken?
vla enzo
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Verwijderd
Citaat:
yoghurt?
Verwijderd
Hentai, ban!
Oud 23-09-2010, 11:18
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Gast ik heb net ontbeten!
Oud 23-09-2010, 11:19
Verwijderd
Rationeel is een emotionele eter.
Oud 23-09-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Gast ik heb net ontbeten!
Gast heeft net ontbeten.
Advertentie
Oud 23-09-2010, 11:20
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Rationeel is een emotionele eter.

http://www.nu.nl/gezondheid/2339925/...-ongezond.html

haha 'onderzoekers'
Oud 23-09-2010, 11:21
Verwijderd
Ik ga me gewoon een broodje brie halen!
Oud 23-09-2010, 11:22
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Hentai, ban!
Het is geen hentai
Oud 23-09-2010, 11:24
Sherlock
Sherlock is offline
Ja wtf de ene week wordt bewezen dat het juist wel zo is en dan weer andersom etc etc etc
Oud 23-09-2010, 11:24
Verwijderd
Ik vond als kind Dali heel gaaf, Mondriaan saai en Van Gogh ook. Abstracte kunst vond ik al helemaal niks aan, want ik vond dat dat überhaupt geen kunst was.

Dus ik zou voor een surrealist gaan. Een lekker rare vrolijke. Eens even googlen of er momenteel iets geschikts is in Nederland. Welke stad moet je hebben, Tink? En hoe oud zijn de kinderen eigenlijk precies?
Oud 23-09-2010, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vond als kind Dali heel gaaf, Mondriaan saai en Van Gogh ook. Abstracte kunst vond ik al helemaal niks aan, want ik vond dat dat überhaupt geen kunst was.

Dus ik zou voor een surrealist gaan. Een lekker rare vrolijke. Eens even googlen of er momenteel iets geschikts is in Nederland. Welke stad moet je hebben, Tink? En hoe oud zijn de kinderen eigenlijk precies?
Mondriaan en Van Gogh zijn inderdaad niks aan (bas speaking)
Oud 23-09-2010, 11:26
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Ik ben al druk aan het googlen. Mondriaan is stom en dat pointillisme is wel leuk, maar ik wilde het eigenlijk voor nog wat jongere kinderen doen. Maar dat is geen must, want je mag zelf kiezen welke groep. Stad maakt ook allemaal niet uit, ik moet een beeldbeschouwing voor een bepaalde groep maken aan de hand van een aantal kernvragen.
Oud 23-09-2010, 11:27
Verwijderd
onderzoek is gedaan met de juiste glazen?

Carn
Carn is offline
@Absinthe: Heeft je pa toevallig familie in Dommelen?
kingjelle
kingjelle is offline
Dit blijft ook leuk, Rene Margritte
Oud 23-09-2010, 11:28
Rationeel
Rationeel is offline
voor kinderen is kleur waarschijnlijk interessant, dan zijn appel, brood en corneille (en mondriaan) goede opties, om in nederland te blijven.

verder zal pop-art het ook wel goed doen. lichtenstein en warhol enzo
Oud 23-09-2010, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Nouja, niks aan, niks aan. Ze hebben wel wat betekend voor de kunst en met name Van Gogh heeft wel wat leuke dingskes geschilderd, maar voor de rest, nah.
Oud 23-09-2010, 11:30
Rationeel
Rationeel is offline
en keith haring natuurlijk
Oud 23-09-2010, 11:30
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
voor kinderen is kleur waarschijnlijk interessant, dan zijn appel, brood en corneille (en mondriaan) goede opties, om in nederland te blijven.

Jaaaaaaaa precies wat ik zocht met die kleurtjes. Ik wilde het juist voor hele jonge kinderen doen en dan kom je toch bij zoiets uit!
Oud 23-09-2010, 11:31
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
picdumpje

Oud 23-09-2010, 11:31
Verwijderd
Citaat:

Appel en Brood vond ik ook geen kut aan op de basisschool, en naar wat ik me herinner vonden de andere kinderen het ook saai. Kleurrijk hoeft niet per se te betekenen dat het abstract/sterk geabstraheerd moet zijn.

Citaat:
Dit blijft ook leuk, Rene Margritte [afbeelding]
Ha, Magritte, die wilde ik ook net aanraden inderdaad.
Oud 23-09-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Nou, sorry hoor.
Oud 23-09-2010, 11:33
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Oud 23-09-2010, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben al druk aan het googlen. Mondriaan is stom en dat pointillisme is wel leuk, maar ik wilde het eigenlijk voor nog wat jongere kinderen doen. Maar dat is geen must, want je mag zelf kiezen welke groep. Stad maakt ook allemaal niet uit, ik moet een beeldbeschouwing voor een bepaalde groep maken aan de hand van een aantal kernvragen.
kinderen graven escher
Oud 23-09-2010, 11:45
Verwijderd
Oja, Escher is een goede, daar was ik behoorlijk fan van en ik was lang niet de enige.

Ik ken eigenlijk geen enkel kind dat voor de 'wooohhh kleurtjes'-theorie is gevallen.
Oud 23-09-2010, 11:45
Verwijderd
Godverdomme, ik zit hier echt te janken. Krijg ik dus net tóch een telefoontje van m'n baas dat ze de cursussen dit jaar echt niet vol genoeg krijgen en dat ze er door al die KUTbezuinigingen dit jaar strenger op moeten gaan zijn, dus ook de kindercursussen die ik dit jaar zou geven gaan niet door. Zaterdag viel al weg, nu de woensdagmiddag ook. Blijft over; workshops in het basisonderwijs. Wat best leuk is, maar dat is niet waarom ik daar ben gaan werken. Godverdegodver. Aanstelling wordt nu dus misschien juist nog minder dan vorig jaar. Aargh.
Oud 23-09-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, ik zit hier echt te janken. Krijg ik dus net tóch een telefoontje van m'n baas dat ze de cursussen dit jaar echt niet vol genoeg krijgen en dat ze er door al die KUTbezuinigingen dit jaar strenger op moeten gaan zijn, dus ook de kindercursussen die ik dit jaar zou geven gaan niet door. Zaterdag viel al weg, nu de woensdagmiddag ook. Blijft over; workshops in het basisonderwijs. Wat best leuk is, maar dat is niet waarom ik daar ben gaan werken. Godverdegodver. Aanstelling wordt nu dus misschien juist nog minder dan vorig jaar. Aargh.
Ah verdomme, wat een lelijkheid
Oud 23-09-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Aiii
Oud 23-09-2010, 11:51
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Bah zeg

Dat word zoeken naar iets nieuws?
Oud 23-09-2010, 11:52
Verwijderd
Ja, en er wordt aan alle kanten aan me getrokken, ik moet van alles voor ze doen, krijg gezeik als ik niet meteen doe wat ze vragen en ondertussen worden er maar uren bij me weggesnoept. Dat ik me ook echt afvraag; waar doe ik het nog voor? Volgens mij dus echt alleen omdat ik het geld nodig heb en ik dat niet zomaar ergens anders kan krijgen. En goed, ook wel omdat het mijn vak is en ik geen uitzendwerk wil gaan doen ofzo, en omdat ik m'n collega's heel erg mag. Maar jezus
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten