![]() |
Is er animo voor een columnwedstrijd?
Of toch liever verhalen?
Vertel :) |
Vind ik allebei leuk, zo lang er maar geen specifiek thema is.
|
een column is toch een soort dagboek over n week ofzoiets?
wat je in tijdschriften altijd ziet? |
Mmm. Als er een wedstrijd zou komen, ga ik het wel proberen, maar ik betwijfel of ik iets gemaakt krijg dat goed genoeg is om in te sturen.
|
Citaat:
En nee, ik doe niet mee, want ik heb geen schrijftalent :o (en geen tijd) |
Op zich heel leuk, maar ik heb nu echt geen tijd :(.
|
Columns zijn een stiel die ik niet beheers en ook niet wens te beheersen. ;)
Al dat verspild papier jaarlijks aan compleet nutteloos gelul... |
Citaat:
die staan altijd in de Cosmogirl, dat is sppr gaaf!! |
Citaat:
En verder ben ik de komende tijd erg druk, dus ik weet eigenlijk sowieso niet of het zou lukken om iets op te sturen. |
Ha, ik dacht er laatst nog aan om een nieuw topic voor een verhalenwedstrijd te posten (doe ik ook weer eens wat aan schrijven...). Maar colums lijkt me ook wel een keer leuk. :)
|
Ik ga er misschien één schrijven over hoe klote ik eigenlijk deze site wel niet vind. :D
Wat eigenlijk meteen mijn punt zou maken: een column is een compleet nutteloos schrijfsel. Een bijproduct van een narcistische geest in een lichaam met te veel tijd. ;) |
Leuk idee! Maar hoe wil je gaan beoordelen? Want de mening van iedereen is natuurlijk anders! Is er nog niet een topic waar je collums kan schrijven en feedback kan krijgen?
|
Citaat:
Maar zo te horen is men niet heel enthousiast, liever een verhalenwedstrijd dan maar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeer zeker! O, de columnoptie. Verder zie ik het wel verschijnen en als ik het onthoud, doe ik wel mee.
|
als er een column wedstrijd komt, doe ik wel mee
|
Ik doe mee als er een leuk onderwerp is. Dus niet politiek ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook!
Alleen nog een onderwerp vinden dus? |
Het onderwerp vrij laten lijkt mij wel een goed idee eigenlijk :)
|
Citaat:
Iedereen? ;) Maar met mij moeten jullie verder niet inzitten hoor, kan ik straks nog eens lekker wat lopen afzeiken :p |
FA, volgens mij moet jij toch genoeg stof hebben voor een zeikcolumn ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, iedereen, je zegt nota bene dat je er misschien mee gaat doen! @flyaway: Misschien is het handig voor mensen als het onderwerp niet helemaal vrij is, maar dat het bijvoorbeeld over de(ze) herfst of maand moet gaan. |
Citaat:
Nee, ik schrijf niet graag columns dus hiervoor pas ik. ;) |
Ik denk toch dat het leuker is om het onderwerp vrij te laten. Het onderwerp column is al lastig genoeg wat mij betreft.
|
Ik denk juist dat het mensen kan helpen als je ze een aanknopingspunt geeft om over te gaan schrijven ;) Maar ik weet niet wat degene die graag mee willen doen ervan vinden? :)
|
Zonder onderwerp gaat het chaos worden. Het is ook moeilijk columns te beoordelen als ze totaal verschillend zijn. We moeten tenminste een richtlijn hebben.
|
Citaat:
Citaat:
|
Voor colums moeten we sowieso wel een richtlijn of onderwerp hebben. Anders ga je als stemmer toch vooral beoordelen op welk onderwerp je interessant vind, denk ik, en het is ook gewoon makkelijker voor het schrijven zelf.
|
Of je stemt gewoon op de column die het beste is geschreven. Zo ingewikkeld is dat nou ook weer niet.
|
|
Aan de andere kant heb ik nul ervaring met het schrijven van columns dus wat dat betreft gaat mijn stem uit naar verhalen. :O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hou het een beetje lief hier. Als het je ding niet is dan is het je ding niet, maar daar hoef je dan ook niet over door te gaan.
|
Citaat:
|
Ik heb een idee. Laten we een column schrijven over de abominabele muziek van tegenwoordig. Instrumenten? Talent? inspiratie? Nee nooit van gehoord. Gewoon een pakkende beat, synthesizer en 'zingen' over geld, vrouwen en feesten.
|
Citaat:
Een stelling kan ook, maar dan wordt het nog meer een betoog. Een column kan ook een uiteenzetting zijn, of een anekdote. Muziek is wel een fijn thema. Maar 'de muziek van tegenwoordig' vind ik persoonlijk dan weer kort door de bocht :P Er zijn heel veel soorten muziek, ik denk dat jij het vooral hebt over de top40? Enfin, ik moet er nog even over nadenken. Ik heb nu wat meningen gehoord, ik zal wat knopen doorhakken en binnenkort een wedstrijdtopic openen. Ik kan niet iedereen tevreden stellen, sommige willen een thema en anderen niet. Jullie hoort nog van me! |
Met het thema muziek kan ik wel leven.
|
Over muziek zou ik heel misschien nog wel wat willen schrijven...
Overigens zijn zowel de synth als de beat zaken die hun grondslag in mijn stijl vinden dus daar gaan we helemaal niet kort door de bocht over gaan. ;) |
Citaat:
|
Thema muziek, daar kan ik wel wat mee.
|
Dan doen we die :P
|
Zie topic!
|
Ik zou wel meedoen aan een columwedstrijd. Ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt mijn wel leuk om te schrijven ;)
|
Citaat:
|
Met heer FA als jullie trouwe jury! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |