Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En nee, ik doe niet mee, want ik heb geen schrijftalent ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die staan altijd in de Cosmogirl, dat is sppr gaaf!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga er misschien één schrijven over hoe klote ik eigenlijk deze site wel niet vind.
![]() Wat eigenlijk meteen mijn punt zou maken: een column is een compleet nutteloos schrijfsel. Een bijproduct van een narcistische geest in een lichaam met te veel tijd. ![]() Laatst gewijzigd op 28-09-2010 om 20:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zo te horen is men niet heel enthousiast, liever een verhalenwedstrijd dan maar? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedereen? ![]() Maar met mij moeten jullie verder niet inzitten hoor, kan ik straks nog eens lekker wat lopen afzeiken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, iedereen, je zegt nota bene dat je er misschien mee gaat doen! @flyaway: Misschien is het handig voor mensen als het onderwerp niet helemaal vrij is, maar dat het bijvoorbeeld over de(ze) herfst of maand moet gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ik schrijf niet graag columns dus hiervoor pas ik. ![]() Laatst gewijzigd op 01-10-2010 om 12:58. |
![]() |
|
Ik denk juist dat het mensen kan helpen als je ze een aanknopingspunt geeft om over te gaan schrijven
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Voor colums moeten we sowieso wel een richtlijn of onderwerp hebben. Anders ga je als stemmer toch vooral beoordelen op welk onderwerp je interessant vind, denk ik, en het is ook gewoon makkelijker voor het schrijven zelf.
|
Ik heb een idee. Laten we een column schrijven over de abominabele muziek van tegenwoordig. Instrumenten? Talent? inspiratie? Nee nooit van gehoord. Gewoon een pakkende beat, synthesizer en 'zingen' over geld, vrouwen en feesten.
||
Citaat:
Een stelling kan ook, maar dan wordt het nog meer een betoog. Een column kan ook een uiteenzetting zijn, of een anekdote. Muziek is wel een fijn thema. Maar 'de muziek van tegenwoordig' vind ik persoonlijk dan weer kort door de bocht ![]() Enfin, ik moet er nog even over nadenken. Ik heb nu wat meningen gehoord, ik zal wat knopen doorhakken en binnenkort een wedstrijdtopic openen. Ik kan niet iedereen tevreden stellen, sommige willen een thema en anderen niet. Jullie hoort nog van me! |
![]() |
|
Zie topic!
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |