![]() |
Saaintal wil ook aandacht! #1158
*O*
|
Ha, titel :D
|
:D
Ik zat ook iets te bedenken in die trant, maar ik wist zo snel niks. |
Baby te huur (L)
en hallo :o |
Ik wil het programma ook weer terug, btw.
|
Abigail was trouwens ook een feestje bij BTH! <3
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet die Yvet nog heel goed. Die was <3 en :') tegelijk. |
Absinthe 71
Stefenootje 50 sann 49 CreativeMusic 45 Moz 40 Paranoide 33 Medeia 30 egon 23 wheezle 19 forever 19 Etmakas 18 Rationeel 17 N00dles 15 Dark Phoenix 9 Carn 8 White Trash 8 qandy 6 Sherlock 6 Pippeloen 5 Lucky Luciano 5 Lorelei 5 Martiño 4 Kazet Nagorra 4 Commendatore 3 Jaeger 2 Queasy 2 Macrador 2 IKBENBABSWEL 1 Paperz 1 linooz 1 |
wow veel posts van mij:cool:
|
ik ga even in de zon liggen
kuss |
Ohja Yvet <3 die het over het k-woord had. Abigail was ook erg ja, lui mormel.
|
Takuya blijft me ook eeuwig bij, met zijn "vis zonder botten om in de pan te zetten".
|
Citaat:
Ja, dat weet ik nog allemaal. |
Citaat:
|
Minister André Rouvoet van Jeugd en Gezin gaf op 18 januari aan bedenkingen te hebben tegen het programma. Zijn bezwaar was dat zeer jonge kinderen zonder dat ze het willen ondergebracht worden bij wildvreemde personen[1]. Hij vroeg de Raad voor de Kinderbescherming onderzoek te doen naar Baby te huur.
ha :D |
Citaat:
OMG! Ik zat dus schreeuwend voor de tv, van: waarom gooi je goeie drank weg raar kind?! :eek::eek::rolleyes: |
Citaat:
|
Ohja, Sann, hoe was je feestje, en Minke, was Tori gaaf?
|
Ja, ze 'vond het niet fijn om dat allemaal in huis te hebben'.
Ik vind het juist niet fijn als ik niks in huis heb. ;x |
Er staat me bij dat Takuya en z'n vriendin uit elkaar zijn, maar ik weet niet meer waar ik dat van heb. Ik hoop in elk geval dat 't klopt, want die vriendin was een heel leuk meisje, ze verdient echt beter.
|
Citaat:
|
Quinta. Ook wel een leuke naam vind ik.
Maar laten we vooral voor Raiko hopen dat hij en Chantal uit elkaar zijn. Weet iemand dat? |
Citaat:
En toen bracht ze hem naar huis en was zijn hele kamer behangen met Playboy-plaatjes :D Citaat:
Jouw voorstellingen gingen ook goed? Citaat:
|
En Yvet, die was zo correct en zoet dat je tanden er haast spontaan van wegsmolten. Wat een wanstaltig optimisme. Chantal was tenminste grappig om naar te kijken, ondanks dat ze je 't bloed onder de nagels vandaan haalde. Yvet wilde ik gewoon in een modderige sloot duwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik luister naar hardstyle/hardcore weet ik het, van m'n zusje. :o
Soms vind ik dat nog best oke, maar zij luistert bijna naar niks anders, en dan vind ik het toch wel erg fail. |
Citaat:
Ik weet ook nog dat haar vriendje spaghetti had gemaakt en dat ze toen zei "Ik hou van jou" waarop hij antwoordde met "Smakelijk eten". :D |
|
Hij moet ook in dit topic.
|
Citaat:
|
Maar Abigail jongens, herinnert niemand haar? Zij was ook echt fantastisch. Ze wilde een gezin met 8 kinderen ofzo, maar ze kon er dus echt niet eens voor één zorgen. En ze was altijd boos en verdrietig en ontzettend onaardig tegen haar vriend. En toen deden ze een spelletje met neukstandjes en toen bleek ze ineens heel inventief te zijn :D
|
Citaat:
Ze is ook naar Decibel Open Air geweest. :(:') |
Citaat:
Ik was best geschokt. :o Maarja, then again, ik ben maagd dusja. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze krijgt helemaal tranen!
:D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
die homo's vond ik echt tof :o |
Citaat:
|
Ik ben eigenlijk ook net zo lui als Abigail, en ik commandeer LL ook heel veel :o:o
|
Citaat:
Die twee zullen ook echt niet bij elkaar blijven, want die vriend gaat zich gegarandeerd heel verstikt voelen na verloop van tijd. En die oneindige blijheid zal 'm na verloop van tijd ook wel gaan tegenstaan, gok ik. Soms wil je gewoon lekker zeuren over iets, dat je patat koud geworden is of dat je in hondenpoep getrapt bent ofzo, en ik denk niet dat dat kan in hun relatie. Omdat zij dan direct in een soort gigantische dikke deken van roze suikerspin verandert en zich om je heen wikkelt tot je stikt in haar optimisme. |
Ik moet nog douchen en boodschappen doen, maar ik ben bang dat ik hier dan iets leuks mis.
Like the old days! |
Ik meende Raiko en Chantal laatst nog te zien op Den Haag CS, maar dat zou ook mijn verbeelding geweest kunnen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |