Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Absinthe 71
Stefenootje 50 sann 49 CreativeMusic 45 Moz 40 Paranoide 33 Medeia 30 egon 23 wheezle 19 forever 19 Etmakas 18 Rationeel 17 N00dles 15 Dark Phoenix 9 Carn 8 White Trash 8 qandy 6 Sherlock 6 Pippeloen 5 Lucky Luciano 5 Lorelei 5 Martiño 4 Kazet Nagorra 4 Commendatore 3 Jaeger 2 Queasy 2 Macrador 2 IKBENBABSWEL 1 Paperz 1 linooz 1 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja, dat weet ik nog allemaal. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Minister André Rouvoet van Jeugd en Gezin gaf op 18 januari aan bedenkingen te hebben tegen het programma. Zijn bezwaar was dat zeer jonge kinderen zonder dat ze het willen ondergebracht worden bij wildvreemde personen[1]. Hij vroeg de Raad voor de Kinderbescherming onderzoek te doen naar Baby te huur.
ha ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
En toen bracht ze hem naar huis en was zijn hele kamer behangen met Playboy-plaatjes ![]() Citaat:
![]() ![]() Jouw voorstellingen gingen ook goed? Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En Yvet, die was zo correct en zoet dat je tanden er haast spontaan van wegsmolten. Wat een wanstaltig optimisme. Chantal was tenminste grappig om naar te kijken, ondanks dat ze je 't bloed onder de nagels vandaan haalde. Yvet wilde ik gewoon in een modderige sloot duwen.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet ook nog dat haar vriendje spaghetti had gemaakt en dat ze toen zei "Ik hou van jou" waarop hij antwoordde met "Smakelijk eten". ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar Abigail jongens, herinnert niemand haar? Zij was ook echt fantastisch. Ze wilde een gezin met 8 kinderen ofzo, maar ze kon er dus echt niet eens voor één zorgen. En ze was altijd boos en verdrietig en ontzettend onaardig tegen haar vriend. En toen deden ze een spelletje met neukstandjes en toen bleek ze ineens heel inventief te zijn
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was best geschokt. ![]() Maarja, then again, ik ben maagd dusja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() die homo's vond ik echt tof ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die twee zullen ook echt niet bij elkaar blijven, want die vriend gaat zich gegarandeerd heel verstikt voelen na verloop van tijd. En die oneindige blijheid zal 'm na verloop van tijd ook wel gaan tegenstaan, gok ik. Soms wil je gewoon lekker zeuren over iets, dat je patat koud geworden is of dat je in hondenpoep getrapt bent ofzo, en ik denk niet dat dat kan in hun relatie. Omdat zij dan direct in een soort gigantische dikke deken van roze suikerspin verandert en zich om je heen wikkelt tot je stikt in haar optimisme. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|