Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 15:04
Verwijderd
Advertentie
Verwijderd
Ha, titel
Verwijderd

Ik zat ook iets te bedenken in die trant, maar ik wist zo snel niks.
Oud 10-10-2010, 15:05
Verwijderd
Baby te huur (L)

en hallo
Oud 10-10-2010, 15:05
Verwijderd
Ik wil het programma ook weer terug, btw.
Oud 10-10-2010, 15:06
Verwijderd
Abigail was trouwens ook een feestje bij BTH! <3
Oud 10-10-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Dan andersom wat?
Hm. Dan het omgekeerde, bedoelde ik. Dus minder open.

Citaat:
Huh? Daar kan ik me niks bij voorstellen. Maar goed, ik heb ook nog nooit een camera om me heen gehad.
Mijn docent van 't praktijkvak, zogezegd een ouwe rot in het cameravak, vertelde dat hij weleens heel zwijgzame mannen moest interviewen, maar dat zelfs zij zodra de camera draaide veranderden in praatgrage zwetsers.
Oud 10-10-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Abigail was trouwens ook een feestje bij BTH! <3
Die weet ik niet meer zo goed.

Ik weet die Yvet nog heel goed. Die was <3 en :') tegelijk.
Oud 10-10-2010, 15:08
Verwijderd
Absinthe 71
Stefenootje 50
sann 49
CreativeMusic 45
Moz 40
Paranoide 33
Medeia 30
egon 23
wheezle 19
forever 19
Etmakas 18
Rationeel 17
N00dles 15
Dark Phoenix 9
Carn 8
White Trash 8
qandy 6
Sherlock 6
Pippeloen 5
Lucky Luciano 5
Lorelei 5
Martiño 4
Kazet Nagorra 4
Commendatore 3
Jaeger 2
Queasy 2
Macrador 2
IKBENBABSWEL 1
Paperz 1
linooz 1
Oud 10-10-2010, 15:09
Verwijderd
wow veel posts van mij
Verwijderd
ik ga even in de zon liggen
kuss
Verwijderd
Ohja Yvet <3 die het over het k-woord had. Abigail was ook erg ja, lui mormel.
Oud 10-10-2010, 15:10
Verwijderd
Takuya blijft me ook eeuwig bij, met zijn "vis zonder botten om in de pan te zetten".
Oud 10-10-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Die weet ik niet meer zo goed.

Ik weet die Yvet nog heel goed. Die was <3 en :') tegelijk.
Oh, die Yvet ja Die geen alcohol dronk maar dan ranja in een wijnglas wilde om toch een beetje te doen alsof... En toen was er zo'n karaoke-avond (waar Abigail trouwens gillend wegrende ) en toen dronk Yvet toch een klein beetje en was ze meteen dronken. En de volgende ochtend maakte ze alle overgebleven flesjes open en die gooide ze leeg in de gootsteen

Ja, dat weet ik nog allemaal.
Oud 10-10-2010, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Takuya blijft me ook eeuwig bij, met zijn "vis zonder botten om in de pan te zetten".
Echt ja
Oud 10-10-2010, 15:11
Verwijderd
Minister André Rouvoet van Jeugd en Gezin gaf op 18 januari aan bedenkingen te hebben tegen het programma. Zijn bezwaar was dat zeer jonge kinderen zonder dat ze het willen ondergebracht worden bij wildvreemde personen[1]. Hij vroeg de Raad voor de Kinderbescherming onderzoek te doen naar Baby te huur.

ha
Oud 10-10-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
En de volgende ochtend maakte ze alle overgebleven flesjes open en die gooide ze leeg in de gootsteen
Ja dat!!

OMG! Ik zat dus schreeuwend voor de tv, van: waarom gooi je goeie drank weg raar kind?!
Oud 10-10-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ja dat!!

OMG! Ik zat dus schreeuwend voor de tv, van: waarom gooi je goeie drank weg raar kind?!
qft en hoe ze helemaal geschokt en bezorgd was dat hun bejaarde 3 (of wat was het) jenevertjes per dag wilde
Martiño
Martiño is offline
Ohja, Sann, hoe was je feestje, en Minke, was Tori gaaf?
Verwijderd
Ja, ze 'vond het niet fijn om dat allemaal in huis te hebben'.

Ik vind het juist niet fijn als ik niks in huis heb. ;x
Verwijderd
Er staat me bij dat Takuya en z'n vriendin uit elkaar zijn, maar ik weet niet meer waar ik dat van heb. Ik hoop in elk geval dat 't klopt, want die vriendin was een heel leuk meisje, ze verdient echt beter.
Oud 10-10-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Er staat me bij dat Takuya en z'n vriendin uit elkaar zijn, maar ik weet niet meer waar ik dat van heb. Ik hoop in elk geval dat 't klopt, want die vriendin was een heel leuk meisje, ze verdient echt beter.
Ja vond ik ook. Quinta heette ze. Eigenlijk zou er een reunie-aflevering moeten komen met de stelletjes van alle seizoenen, ik ben wel benieuwd.
Oud 10-10-2010, 15:14
Verwijderd
Quinta. Ook wel een leuke naam vind ik.

Maar laten we vooral voor Raiko hopen dat hij en Chantal uit elkaar zijn. Weet iemand dat?
Oud 10-10-2010, 15:15
Verwijderd
Citaat:
qft en hoe ze helemaal geschokt en bezorgd was dat hun bejaarde 3 (of wat was het) jenevertjes per dag wilde
Oooh, en die bejaarde die zij hadden was zo lief <3
En toen bracht ze hem naar huis en was zijn hele kamer behangen met Playboy-plaatjes

Citaat:
Ohja, Sann, hoe was je feestje, en Minke, was Tori gaaf?
Het was te gek. Echt supermooi
Jouw voorstellingen gingen ook goed?

Citaat:
Ja, ze 'vond het niet fijn om dat allemaal in huis te hebben'.

Ik vind het juist niet fijn als ik niks in huis heb. ;x
Oud 10-10-2010, 15:17
Verwijderd
En Yvet, die was zo correct en zoet dat je tanden er haast spontaan van wegsmolten. Wat een wanstaltig optimisme. Chantal was tenminste grappig om naar te kijken, ondanks dat ze je 't bloed onder de nagels vandaan haalde. Yvet wilde ik gewoon in een modderige sloot duwen.
Advertentie
Oud 10-10-2010, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Oooh, en die bejaarde die zij hadden was zo lief <3
En toen bracht ze hem naar huis en was zijn hele kamer behangen met Playboy-plaatjes
Ohja! Had ze ook weer zon priceless hoofd :'D
Oud 10-10-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ja vond ik ook. Quinta heette ze. Eigenlijk zou er een reunie-aflevering moeten komen met de stelletjes van alle seizoenen, ik ben wel benieuwd.
Ja, daar zou ik ook wel naar kijken
Oud 10-10-2010, 15:18
Verwijderd
Ik luister naar hardstyle/hardcore weet ik het, van m'n zusje.

Soms vind ik dat nog best oke, maar zij luistert bijna naar niks anders, en dan vind ik het toch wel erg fail.
Oud 10-10-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
En Yvet, die was zo correct en zoet dat je tanden er haast spontaan van wegsmolten. Wat een wanstaltig optimisme. Chantal was tenminste grappig om naar te kijken, ondanks dat ze je 't bloed onder de nagels vandaan haalde. Yvet wilde ik gewoon in een modderige sloot duwen.
Klopt ja, zo verschrikkelijk vrolijk over ALLES.

Ik weet ook nog dat haar vriendje spaghetti had gemaakt en dat ze toen zei "Ik hou van jou" waarop hij antwoordde met "Smakelijk eten".
Verwijderd
Verwijderd
Hij moet ook in dit topic.
Oud 10-10-2010, 15:21
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik luister naar hardstyle/hardcore weet ik het, van m'n zusje.

Soms vind ik dat nog best oke, maar zij luistert bijna naar niks anders, en dan vind ik het toch wel erg fail.
Ik hoop voor je zusje hardstyle want Hardcore is crap
Oud 10-10-2010, 15:22
Verwijderd
Maar Abigail jongens, herinnert niemand haar? Zij was ook echt fantastisch. Ze wilde een gezin met 8 kinderen ofzo, maar ze kon er dus echt niet eens voor één zorgen. En ze was altijd boos en verdrietig en ontzettend onaardig tegen haar vriend. En toen deden ze een spelletje met neukstandjes en toen bleek ze ineens heel inventief te zijn
Oud 10-10-2010, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop voor je zusje hardstyle want Hardcore is crap
Oke.

Ze is ook naar Decibel Open Air geweest. :')
Oud 10-10-2010, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Maar Abigail jongens, herinnert niemand haar? Zij was ook echt fantastisch. Ze wilde een gezin met 8 kinderen ofzo, maar ze kon er dus echt niet eens voor één zorgen. En ze was altijd boos en verdrietig en ontzettend onaardig tegen haar vriend. En toen deden ze een spelletje met neukstandjes en toen bleek ze ineens heel inventief te zijn
Oh dat spelletje met die neukstandjes!
Ik was best geschokt.

Maarja, then again, ik ben maagd dusja.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oke.

Ze is ook naar Decibel Open Air geweest. :')
Decibel is best goede shit

Verwijderd
Citaat:
Decibel is best goede shit

[filmpje]
Soms vraag ik me af of we uit dezelfde ouders komen.
Oud 10-10-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ja en ze was echt hondslui, de hele tijd Jelle aan het commanderen en maar janken
Oud 10-10-2010, 15:25
Verwijderd
Ahw. Ik vind Yvet toch eigenlijk wel heel lief. En die Joshua mag er best zijn op zich
Oud 10-10-2010, 15:25
Verwijderd
Ze krijgt helemaal tranen!

Oud 10-10-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Oh dat spelletje met die neukstandjes!
Ik was best geschokt.

Maarja, then again, ik ben maagd dusja.
Ach, ga weg

Citaat:
Ja en ze was echt hondslui, de hele tijd Jelle aan het commanderen en maar janken
Echt ja
Oud 10-10-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ohja en ze was constant moe en wilde de hele tijd slapen en die neukstandjes haar vriendje toen ook haha

die homo's vond ik echt tof
Oud 10-10-2010, 15:27
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Soms vraag ik me af of we uit dezelfde ouders komen.
Ik ga ook liever naar andere festivallen(?) dan Decibel hoor;o
Oud 10-10-2010, 15:27
Verwijderd
Ik ben eigenlijk ook net zo lui als Abigail, en ik commandeer LL ook heel veel
Oud 10-10-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Klopt ja, zo verschrikkelijk vrolijk over ALLES.

Ik weet ook nog dat haar vriendje spaghetti had gemaakt en dat ze toen zei "Ik hou van jou" waarop hij antwoordde met "Smakelijk eten".
Oja

Die twee zullen ook echt niet bij elkaar blijven, want die vriend gaat zich gegarandeerd heel verstikt voelen na verloop van tijd. En die oneindige blijheid zal 'm na verloop van tijd ook wel gaan tegenstaan, gok ik. Soms wil je gewoon lekker zeuren over iets, dat je patat koud geworden is of dat je in hondenpoep getrapt bent ofzo, en ik denk niet dat dat kan in hun relatie. Omdat zij dan direct in een soort gigantische dikke deken van roze suikerspin verandert en zich om je heen wikkelt tot je stikt in haar optimisme.
Oud 10-10-2010, 15:28
Verwijderd
Ik moet nog douchen en boodschappen doen, maar ik ben bang dat ik hier dan iets leuks mis.

Like the old days!
Oud 10-10-2010, 15:29
Verwijderd
Ik meende Raiko en Chantal laatst nog te zien op Den Haag CS, maar dat zou ook mijn verbeelding geweest kunnen zijn.
Oud 10-10-2010, 15:32
Verwijderd
Citaat:
die homo's vond ik echt tof
De homo's waren leuk, ja
Oud 10-10-2010, 15:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het was te gek. Echt supermooi
Jouw voorstellingen gingen ook goed?
Mooizo Jammer dat ik niet kon, maarja. De voorstellingen gingen wel goed, weer fijne commentaren gehad, en dat is wel fijn, want er was ook weer genoeg ergernis tussen ons en de regisseur, maar de uitvoeringen waren goed en we hebben allemaal plezier gehad dus dat heeft wel wat goedgemaakt. En nog een keer met hem evalueren en we zijn van hem af.

Regels voor berichten