![]() |
Saaisend PM's #1165
Stefenootje 113
sann 81 N00dles 44 Medeia 39 egon 39 Rationeel 22 Lorelei 20 Absinthe 18 Sarah 16 Lucky Luciano 15 Pippeloen 12 Commendatore 11 qandy 8 White Trash 7 wheezle 6 IKBENBABSWEL 6 Andijvie 6 Carn 5 Archont 5 Sherlock 5 Chick Rock 4 Moz 4 Tink* 4 forever 3 Rode Panda 2 Uice 1 CreativeMusic 1 Hanneke 1 Repelsteel 1 Kazet Nagorra 1 Jaeger 1 |
Ik heb er nu maar 4 *O*
|
Ik 431, inclusief opgeslagen verzonden pm's.
|
Oh al mijn verzonden pm's worden automatisch opgeslagen.
|
De nieuwe South Park bewaar ik voor vanavond, eerst moet ik de hele dag keihard leren. Over personal property, trusts en torts.
|
|
Ik heb er iets van 360.
|
Zo ik heb weer 0 pm's. Ik had er 168, meestal gooi ik eens in de zoveel tijd alles weg want ik houd van een schone en lege pm-box. En niet van pm'en, dus hij is ook nog nooit vol geweest *O*
|
Och, ik vind pm-en best leuk :).
Ik kan trouwens alles net zo goed weggooien, ga niet alles nog een nalezen ofzo. Hoewel ik er laatst toch weer even in zat te kijken. Dus ach, ze staan er goed :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi:)
Ik heb nu het vorige topic doorgelezen maar wat is nu het onderwerp van dit topic? Want het gaat elke keer ergens anders over? Ik ben dan wel nieuw hier maar je mag toch alleen maar op Onzin praten waar je het over wilt? |
hij is zijn baan kwijt, zo'n held is hij dus niet. idioot wel :o
|
Citaat:
|
en alles wat je altijd al wilde posten, maar nooit durfde :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hier mag je dus gewoon posten wat je wilt net als Onzin? Want ik heb voordat ik begon te posten het forum een beetje doorgelezen en ik zag overal dat het ''ergens'' over moest gaan. Behalve in dit topic en op Onzin dus. Daar mag je het over meer dingen hebben!? |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar het hoge zelfmoordpercentage gok ik :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch balen als je levensgeluk afhangt van een goedkoop biertje!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
''aangeraden om reacties op meerdere posts in een post te concentreren''? Wtf? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Heuj een nieuwe! Hoi! Wie ben je wat doe je en wat brengt je hier?
"Die drie dronken meisjes" Jongens, het komt nooit meer goed met mijn reputatie :( |
Citaat:
|
Citaat:
Want dat knopje heb ik nog niet gevonden! |
Zit rechts naast het quote-knopje.
|
Citaat:
Wel een verschil met onzin is dat je op onzin ook posts mag doen die helemaal nergens over gaan, en hier moet het wel een beetje ergens op slaan! |
Citaat:
|
Citaat:
Ohja jij hoorde daar ook bij hè :P Een hele fles wijn :D Ik ben McCrae en ik las al eventjes op dit forum en toen dacht ik vandaag, terwijl ik eigenlijk aan mijn studie moest werken, laat ik eens mijzelf registreren :P En toen kreeg ik een berichtje van ''Jon'' dat ik een topic moest maken op Welkom en Voorstellen. Maar dat was maar een beetje saai dus toen ben ik een beetje op Onzin en op De Kantine gaan posten. Alles goed ook met jou? Kater? :P |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
hallo nieuwe jongen! welkom!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27. |