Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   assassins creed 1, 2 en brotherhood. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1818330)

xXmathXx 28-10-2010 22:58

assassins creed 1, 2 en brotherhood.

wat vinden jullie van de assassins creed reeks? ik zelf vind ze zelf wel goed en mooi gemaakt graag jullie mening en zou graag willen weten of jullie vinden dat assassins creed brotherhood het kopen waard is.....:)

Danny-058 28-10-2010 23:03

ik speelde alleen assasins creëd 1 maar verveelt op laatst dus daarom heb ik 2 niet gekocht ik weet niet of ik brotherhood ga spelen

Alpha_Omega 29-10-2010 08:03

Ik heb 1 voor 5 euro gekocht en ik denk dat ik nu ergens richting einde zit.
Het is een mooi spel maar erg repetitief; Ik denk dat ik ooit 2 wel koop maar niet voordat ubisoft de DRM service van de pc versie afhaalt of ik hem op de console kan spelen.

Reverend 29-10-2010 11:43

Ik heb 1 eventjes gespeeld maar snel mee gestopt omdat het een waardeloos spel was. 2 heb ik dus nooit de moeite voor genomen. Over brotherhood heb ik wel weer toffe dingen gehoord.

Infidel 31-10-2010 21:03

Deel één vond ik wel tof, het was nog nieuw enzo, maar je ergert je onmiddellijk dood aan het tempo van Altaïr en die soepjurk van 'm. Gelukkig werd dat in deel twee gefikst, klimt meneer Auditore een stuk sneller en is de soepjurk een optie aan het einde (wapenuitrusting van Altaïr). Er zit in deel twee wel een ontzettend idiote achievement die je maar op één punt kunt halen, dus lees die allemaal even door voor je goed en wel aan het spel begint. Het verhaal van Desmond is wel grappig, maar boeide al vrij snel niet meer zo. De puzzeltjes in deel twee vond ik een leuke afwisseling, maar het filmpje dat je ermee verzamelt is wederom crap. Natuurlijk ga ik Brotherhood wel spelen, gewoon omdat ik het wél een tof spel vind wat betreft de gameplay, al ben ik vrij huiverig voor de geweren die eraan zitten te komen. Ik ben meer iemand van de messen en de zwaardjes.

Mr.Mark 01-11-2010 16:49

Die veren in deel twee zijn echt ontzettend stom. Wel vond ik het leuk dat je een andere kleur tafelkleed om kon doen want dat wit begon op gegeven moment ook te vervelen.

Het grootste nadeel vond ik eigenlijk nog wel dat je die cape niet kon afdoen. Het klinkt stom maar dat is wel waar je de hele tijd naar kijkt en daar heb ik me ook ontzettend aan geergerd. Het was daarentegen wel fijn dat je niet meteen door alles en iedereen werd aangevallen.

Rob 01-11-2010 20:01

Citaat:

Infidel schreef: (Bericht 31016344)
Deel één vond ik wel tof, het was nog nieuw enzo, maar je ergert je onmiddellijk dood aan het tempo van Altaïr en die soepjurk van 'm. Gelukkig werd dat in deel twee gefikst, klimt meneer Auditore een stuk sneller en is de soepjurk een optie aan het einde (wapenuitrusting van Altaïr). Er zit in deel twee wel een ontzettend idiote achievement die je maar op één punt kunt halen, dus lees die allemaal even door voor je goed en wel aan het spel begint. Het verhaal van Desmond is wel grappig, maar boeide al vrij snel niet meer zo. De puzzeltjes in deel twee vond ik een leuke afwisseling, maar het filmpje dat je ermee verzamelt is wederom crap. Natuurlijk ga ik Brotherhood wel spelen, gewoon omdat ik het wél een tof spel vind wat betreft de gameplay, al ben ik vrij huiverig voor de geweren die eraan zitten te komen. Ik ben meer iemand van de messen en de zwaardjes.

Dat met die pistolen ben ik wel mee eens, maar als ze het doen zoals in AC2, heb je die niet eens nodig. Ik kan mij niet herinneren dat ik dat pistool/kanonachtigiets gebruikt heb. :P
Het verzamelde filmpje zelf vond ik niet zo erg, eigenlijk. Over the top, zeker, maar het paste wel mooi in alle details die het spel rijk is, zoals de extra berichten in de puzzels.
AC2 is zeker een goede verbetering op AC1. Het grootste pluspunt is dat je eindelijk kunt zwemmen. :D

Citaat:

Er zit in deel twee wel een ontzettend idiote achievement die je maar op één punt kunt halen, dus lees die allemaal even door voor je goed en wel aan het spel begint.
Ik lees altijd achievement guides voor dat soort missables. :o Ik had meer moeite met de vijf guards sweepen omdat ik tot aan het einde van de game niet wist hoe dat moest. :D

Infidel 01-11-2010 22:05

Citaat:

Rob schreef: (Bericht 31020110)
Dat met die pistolen ben ik wel mee eens, maar als ze het doen zoals in AC2, heb je die niet eens nodig. Ik kan mij niet herinneren dat ik dat pistool/kanonachtigiets gebruikt heb. :P
Het verzamelde filmpje zelf vond ik niet zo erg, eigenlijk. Over the top, zeker, maar het paste wel mooi in alle details die het spel rijk is, zoals de extra berichten in de puzzels.
AC2 is zeker een goede verbetering op AC1. Het grootste pluspunt is dat je eindelijk kunt zwemmen. :D

Ik lees altijd achievement guides voor dat soort missables. :o Ik had meer moeite met de vijf guards sweepen omdat ik tot aan het einde van de game niet wist hoe dat moest. :D

Haha, lol. Ik vond het hilarisch om ontzettend veel lichamen in dezelfde hooibaal te stouwen. :D En zwemmen! _O_ Wat ging ik vaak dood tijdens het paaltje-springen in AC1, zeg. Afschuwelijk. Dat was echt de allerbeste feature in AC2.

Mephisto 01-11-2010 23:52

1 vond ik, ondanks de monotone shit, erg vermakelijk. Op de een of andere manier ging die running jump instakill nooit vervelen, evenals het klimmen en rondhoppen over de daken.

2 werkt niet op mijn laptop en brotherhood, njah, daar heb ik niet eens meer naar gekeken.

Rob 02-11-2010 11:13

Citaat:

Infidel schreef: (Bericht 31020716)
Haha, lol. Ik vond het hilarisch om ontzettend veel lichamen in dezelfde hooibaal te stouwen. :D En zwemmen! _O_ Wat ging ik vaak dood tijdens het paaltje-springen in AC1, zeg. Afschuwelijk. Dat was echt de allerbeste feature in AC2.

Ohja, dat vond ik ook wel gaaf om te doen. :D En dan er uiteindelijk zelf induiken.
Altaïr is bij mij vaak genoeg verdronken omdat ik zo nodig alle vlaggen moest verzamelen en in The Old Kingdom moet je genoeg achterlijke sprongen maken. ;x

Het tofste uit beide ACs vind ik nog wel het Leap Of Faith doen van de hoogste punten die ik kan vinden, zoals Giotto's Campanile of andere achterlijk hoge plekken. :D

Mobius 02-11-2010 19:03

Deel 1 was wel wat repetitief, maar dat hebben ze goed gemaakt met deel 2 (meer verschillende missies, wapens, de mogelijkheid om meer dingen te kopen zoals armor, pouches en het uitbreiden van je stad). Ik kijk daarom uit naar deel 3, die absoluut aangeschaft gaat worden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.