Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2010, 22:58
xXmathXx
xXmathXx is offline
wat vinden jullie van de assassins creed reeks? ik zelf vind ze zelf wel goed en mooi gemaakt graag jullie mening en zou graag willen weten of jullie vinden dat assassins creed brotherhood het kopen waard is.....

Laatst gewijzigd op 31-10-2010 om 21:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2010, 23:03
Danny-058
Danny-058 is offline
ik speelde alleen assasins creëd 1 maar verveelt op laatst dus daarom heb ik 2 niet gekocht ik weet niet of ik brotherhood ga spelen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 08:03
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik heb 1 voor 5 euro gekocht en ik denk dat ik nu ergens richting einde zit.
Het is een mooi spel maar erg repetitief; Ik denk dat ik ooit 2 wel koop maar niet voordat ubisoft de DRM service van de pc versie afhaalt of ik hem op de console kan spelen.
Oud 29-10-2010, 11:43
Verwijderd
Ik heb 1 eventjes gespeeld maar snel mee gestopt omdat het een waardeloos spel was. 2 heb ik dus nooit de moeite voor genomen. Over brotherhood heb ik wel weer toffe dingen gehoord.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 21:03
Infidel
Infidel is offline
Deel één vond ik wel tof, het was nog nieuw enzo, maar je ergert je onmiddellijk dood aan het tempo van Altaïr en die soepjurk van 'm. Gelukkig werd dat in deel twee gefikst, klimt meneer Auditore een stuk sneller en is de soepjurk een optie aan het einde (wapenuitrusting van Altaïr). Er zit in deel twee wel een ontzettend idiote achievement die je maar op één punt kunt halen, dus lees die allemaal even door voor je goed en wel aan het spel begint. Het verhaal van Desmond is wel grappig, maar boeide al vrij snel niet meer zo. De puzzeltjes in deel twee vond ik een leuke afwisseling, maar het filmpje dat je ermee verzamelt is wederom crap. Natuurlijk ga ik Brotherhood wel spelen, gewoon omdat ik het wél een tof spel vind wat betreft de gameplay, al ben ik vrij huiverig voor de geweren die eraan zitten te komen. Ik ben meer iemand van de messen en de zwaardjes.
Oud 01-11-2010, 16:49
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Die veren in deel twee zijn echt ontzettend stom. Wel vond ik het leuk dat je een andere kleur tafelkleed om kon doen want dat wit begon op gegeven moment ook te vervelen.

Het grootste nadeel vond ik eigenlijk nog wel dat je die cape niet kon afdoen. Het klinkt stom maar dat is wel waar je de hele tijd naar kijkt en daar heb ik me ook ontzettend aan geergerd. Het was daarentegen wel fijn dat je niet meteen door alles en iedereen werd aangevallen.
Oud 01-11-2010, 20:01
Rob
Rob is offline
Citaat:
Deel één vond ik wel tof, het was nog nieuw enzo, maar je ergert je onmiddellijk dood aan het tempo van Altaïr en die soepjurk van 'm. Gelukkig werd dat in deel twee gefikst, klimt meneer Auditore een stuk sneller en is de soepjurk een optie aan het einde (wapenuitrusting van Altaïr). Er zit in deel twee wel een ontzettend idiote achievement die je maar op één punt kunt halen, dus lees die allemaal even door voor je goed en wel aan het spel begint. Het verhaal van Desmond is wel grappig, maar boeide al vrij snel niet meer zo. De puzzeltjes in deel twee vond ik een leuke afwisseling, maar het filmpje dat je ermee verzamelt is wederom crap. Natuurlijk ga ik Brotherhood wel spelen, gewoon omdat ik het wél een tof spel vind wat betreft de gameplay, al ben ik vrij huiverig voor de geweren die eraan zitten te komen. Ik ben meer iemand van de messen en de zwaardjes.

Dat met die pistolen ben ik wel mee eens, maar als ze het doen zoals in AC2, heb je die niet eens nodig. Ik kan mij niet herinneren dat ik dat pistool/kanonachtigiets gebruikt heb.
Het verzamelde filmpje zelf vond ik niet zo erg, eigenlijk. Over the top, zeker, maar het paste wel mooi in alle details die het spel rijk is, zoals de extra berichten in de puzzels.
AC2 is zeker een goede verbetering op AC1. Het grootste pluspunt is dat je eindelijk kunt zwemmen.

Citaat:
Er zit in deel twee wel een ontzettend idiote achievement die je maar op één punt kunt halen, dus lees die allemaal even door voor je goed en wel aan het spel begint.
Ik lees altijd achievement guides voor dat soort missables. Ik had meer moeite met de vijf guards sweepen omdat ik tot aan het einde van de game niet wist hoe dat moest.
Oud 01-11-2010, 22:05
Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Dat met die pistolen ben ik wel mee eens, maar als ze het doen zoals in AC2, heb je die niet eens nodig. Ik kan mij niet herinneren dat ik dat pistool/kanonachtigiets gebruikt heb.
Het verzamelde filmpje zelf vond ik niet zo erg, eigenlijk. Over the top, zeker, maar het paste wel mooi in alle details die het spel rijk is, zoals de extra berichten in de puzzels.
AC2 is zeker een goede verbetering op AC1. Het grootste pluspunt is dat je eindelijk kunt zwemmen.

Ik lees altijd achievement guides voor dat soort missables. Ik had meer moeite met de vijf guards sweepen omdat ik tot aan het einde van de game niet wist hoe dat moest.
Haha, lol. Ik vond het hilarisch om ontzettend veel lichamen in dezelfde hooibaal te stouwen. En zwemmen! Wat ging ik vaak dood tijdens het paaltje-springen in AC1, zeg. Afschuwelijk. Dat was echt de allerbeste feature in AC2.
Oud 01-11-2010, 23:52
Mephisto
Mephisto is offline
1 vond ik, ondanks de monotone shit, erg vermakelijk. Op de een of andere manier ging die running jump instakill nooit vervelen, evenals het klimmen en rondhoppen over de daken.

2 werkt niet op mijn laptop en brotherhood, njah, daar heb ik niet eens meer naar gekeken.
Oud 02-11-2010, 11:13
Rob
Rob is offline
Citaat:
Haha, lol. Ik vond het hilarisch om ontzettend veel lichamen in dezelfde hooibaal te stouwen. En zwemmen! Wat ging ik vaak dood tijdens het paaltje-springen in AC1, zeg. Afschuwelijk. Dat was echt de allerbeste feature in AC2.
Ohja, dat vond ik ook wel gaaf om te doen. En dan er uiteindelijk zelf induiken.
Altaïr is bij mij vaak genoeg verdronken omdat ik zo nodig alle vlaggen moest verzamelen en in The Old Kingdom moet je genoeg achterlijke sprongen maken. ;x

Het tofste uit beide ACs vind ik nog wel het Leap Of Faith doen van de hoogste punten die ik kan vinden, zoals Giotto's Campanile of andere achterlijk hoge plekken.
Oud 02-11-2010, 19:03
Mobius
Mobius is offline
Deel 1 was wel wat repetitief, maar dat hebben ze goed gemaakt met deel 2 (meer verschillende missies, wapens, de mogelijkheid om meer dingen te kopen zoals armor, pouches en het uitbreiden van je stad). Ik kijk daarom uit naar deel 3, die absoluut aangeschaft gaat worden.
Reageren

Regels voor berichten