![]() |
biologische vader
Hello iedereen,
Ik woon al sinds mijn geboorte samen met mijn niet biologische vader, en mijn moeder heeft mij dit altijd al gezegd. Vroeger had ik daar geen probleem mee, maar nu begin ik me wel af te vragen wie mijn biologische vader dan is en waar hij woont. Mijn moeder zegt dat ze twee jaar geleden nog met hem heeft gebeld en gezegt dat ze kinderen had, 2, namelijk ik en mijn broer. En hij heeft blijkbaar ook kinderen maar het probleem is dat hij niet weet dat ik ZIJN dochter ben... Mijn moeder durft het hem niet te vertellen. Nu vraag ik me af, zou ik naar hem toe moeten gaan en zeggen dat ik zijn dochter ben ? Wat denken jullie? Ik wil graag jullie mening horen :) |
Ik zou niet zomaar naar hem toegaan om hem dat te vertellen. Misschien kun je het er eerst met je moeder over hebben? Waarom durft je moeder hem niet te vertellen dat jij zijn dochter bent? Is je broer ook zijn zoon?
|
Zo te horen weet je dus al wie je vader is, je wil hem alleen beter willen kennen?
Weet je niet-biologische vader dat hij de vader niet is? Als dat het geval is heeft je moeder dus altijd tegen hem gelogen en kan jouw research wel eens nare gevolgen hebben. Praat eerst eens met je moeder waarom je boilogische vader het niet weet of mag weten. |
Citaat:
nu lag ik even strijk van het lachen hoor! |
misschien was zij zwanger op het moment dat zij de niet biologische vader leerde kennen
|
Citaat:
|
ik geloof niet dat ik je begrijp
|
Citaat:
Citaat:
lijkt mij toch duidelijk :confused: |
nee, hoe krom is het dat je het je kind al heel jong verteld, maar de man in kwestie níet. Ik bedoel kinderen nemen nooit een blad voor de mond, dus zelfs al zou haar moeder dit geheim hebben gehouden dan had zij zich wel 'verluld'
het lijkt me niet meer dan logisch dat de niet-biologische vader op de hoogte is. |
Dat is dus precies wat blauw engeltje bedoelt. ;)
|
Citaat:
|
ik heb een blonde dag geloof ik :D
nu zie ik het wel goed :bloos: |
Citaat:
|
Nee, jaja mijn niet-biologische vader weet natuurlijk dat ik zijn dochter niet ben...
En mijn broertje is eigelijk mijn halfbroertje, dus is de zoon van mijn niet-biologische vader... |
Als je je biologische vader wilt leren kennen, is het wel handig als hij weet dat je zijn dochter bent. Dus dan zou ik het hem wel vertellen, ja.
|
Citaat:
Dan komt de tweede kwestie; had je echte vader een relatie/huwelijk met een ander tijdens conceptie? Ook daar kun je nog schade aanrichten. Trek maar vast fluwelen handschoentjes aan. Ik vind dat je het recht hebt om te weten wie je vader is. De vraag of iedereen (inclusief jijzelf) er gelukkiger van wordt moet je maar afwachten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |