Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2010, 01:00
nickname7230
nickname7230 is offline
Hello iedereen,

Ik woon al sinds mijn geboorte samen met mijn niet biologische vader, en mijn moeder heeft mij dit altijd al gezegd. Vroeger had ik daar geen probleem mee, maar nu begin ik me wel af te vragen wie mijn biologische vader dan is en waar hij woont.

Mijn moeder zegt dat ze twee jaar geleden nog met hem heeft gebeld en gezegt dat ze kinderen had, 2, namelijk ik en mijn broer. En hij heeft blijkbaar ook kinderen maar het probleem is dat hij niet weet dat ik ZIJN dochter ben...
Mijn moeder durft het hem niet te vertellen.
Nu vraag ik me af, zou ik naar hem toe moeten gaan en zeggen dat ik zijn dochter ben ?
Wat denken jullie? Ik wil graag jullie mening horen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2010, 06:47
miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou niet zomaar naar hem toegaan om hem dat te vertellen. Misschien kun je het er eerst met je moeder over hebben? Waarom durft je moeder hem niet te vertellen dat jij zijn dochter bent? Is je broer ook zijn zoon?
Oud 12-11-2010, 07:04
hookee
hookee is offline
Zo te horen weet je dus al wie je vader is, je wil hem alleen beter willen kennen?
Weet je niet-biologische vader dat hij de vader niet is?
Als dat het geval is heeft je moeder dus altijd tegen hem gelogen en kan jouw research wel eens nare gevolgen hebben. Praat eerst eens met je moeder waarom je boilogische vader het niet weet of mag weten.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 09:14
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Weet je niet-biologische vader dat hij de vader niet is?
Als dat het geval is heeft je moeder dus altijd tegen hem gelogen en kan jouw research wel eens nare gevolgen hebben.
hahaha, beeld je in, een man krijgt een relatie met een vrouw die twee kinderen heeft, en die vrouw is zoooooo cunning dat ze die man krijgt overtuigd dat die twee bengels die er al rondlopen de zijne zijn
nu lag ik even strijk van het lachen hoor!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 09:16
Qimm
Qimm is offline
misschien was zij zwanger op het moment dat zij de niet biologische vader leerde kennen
Oud 12-11-2010, 09:43
blauw engeltje
Citaat:
misschien was zij zwanger op het moment dat zij de niet biologische vader leerde kennen
dan nog zou het wel héél straf zijn dat de kinderen van 0 jaar tot nu héél goed weten dat de meneer die bij hun woont niet hun papa is, maar dat de meneer er zelf wel van overtuigd is, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 10:35
Qimm
Qimm is offline
ik geloof niet dat ik je begrijp
Oud 12-11-2010, 10:57
blauw engeltje
Citaat:
ik geloof niet dat ik je begrijp
-->

Citaat:
Hello iedereen,

Ik woon al sinds mijn geboorte samen met mijn niet biologische vader, en mijn moeder heeft mij dit altijd al gezegd. Vroeger had ik daar geen probleem mee, maar nu begin ik me wel af te vragen wie mijn biologische vader dan is en waar hij woont.

Mijn moeder zegt dat ze twee jaar geleden nog met hem heeft gebeld en gezegt dat ze kinderen had, 2, namelijk ik en mijn broer. En hij heeft blijkbaar ook kinderen maar het probleem is dat hij niet weet dat ik ZIJN dochter ben...
Mijn moeder durft het hem niet te vertellen.
Nu vraag ik me af, zou ik naar hem toe moeten gaan en zeggen dat ik zijn dochter ben ?
Wat denken jullie? Ik wil graag jullie mening horen
TS zegt toch duidelijk dat zij altijd geweten heeft dat de man waarmee zij en haar moeder en broer samenwonen niet haar biologische vader is? waarom zou die man dan niét weten dat hij niet de biologische vader is?

lijkt mij toch duidelijk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 11:41
Qimm
Qimm is offline
nee, hoe krom is het dat je het je kind al heel jong verteld, maar de man in kwestie níet. Ik bedoel kinderen nemen nooit een blad voor de mond, dus zelfs al zou haar moeder dit geheim hebben gehouden dan had zij zich wel 'verluld'
het lijkt me niet meer dan logisch dat de niet-biologische vader op de hoogte is.
Oud 12-11-2010, 12:12
Neko*
Neko* is offline
Dat is dus precies wat blauw engeltje bedoelt.
Oud 12-11-2010, 14:44
blauw engeltje
Citaat:
Dat is dus precies wat blauw engeltje bedoelt.
ik dacht dat dat duidelijk was, ja
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 15:45
Qimm
Qimm is offline
ik heb een blonde dag geloof ik

nu zie ik het wel goed
Oud 12-11-2010, 15:57
blauw engeltje
Citaat:
ik heb een blonde dag geloof ik

nu zie ik het wel goed
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 18:23
nickname7230
nickname7230 is offline
Nee, jaja mijn niet-biologische vader weet natuurlijk dat ik zijn dochter niet ben...
En mijn broertje is eigelijk mijn halfbroertje, dus is de zoon van mijn niet-biologische vader...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 09:45
drukknoopje
drukknoopje is offline
Als je je biologische vader wilt leren kennen, is het wel handig als hij weet dat je zijn dochter bent. Dus dan zou ik het hem wel vertellen, ja.
Oud 13-11-2010, 09:56
hookee
hookee is offline
Citaat:
..het lijkt me niet meer dan logisch dat de niet-biologische vader op de hoogte is.
Just making sure, het kan zijn dat moeders een keer een wilde avond heeft gehad. Maar inderdaad, het je kind vertellen heeft risico's, waarvan TS er nu ééntje opgooit.
Dan komt de tweede kwestie; had je echte vader een relatie/huwelijk met een ander tijdens conceptie? Ook daar kun je nog schade aanrichten.
Trek maar vast fluwelen handschoentjes aan.
Ik vind dat je het recht hebt om te weten wie je vader is. De vraag of iedereen (inclusief jijzelf) er gelukkiger van wordt moet je maar afwachten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten