Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
lijkt mij toch duidelijk ![]() |
![]() |
|
nee, hoe krom is het dat je het je kind al heel jong verteld, maar de man in kwestie níet. Ik bedoel kinderen nemen nooit een blad voor de mond, dus zelfs al zou haar moeder dit geheim hebben gehouden dan had zij zich wel 'verluld'
het lijkt me niet meer dan logisch dat de niet-biologische vader op de hoogte is.
|
Als je je biologische vader wilt leren kennen, is het wel handig als hij weet dat je zijn dochter bent. Dus dan zou ik het hem wel vertellen, ja.
||
Citaat:
Dan komt de tweede kwestie; had je echte vader een relatie/huwelijk met een ander tijdens conceptie? Ook daar kun je nog schade aanrichten. Trek maar vast fluwelen handschoentjes aan. Ik vind dat je het recht hebt om te weten wie je vader is. De vraag of iedereen (inclusief jijzelf) er gelukkiger van wordt moet je maar afwachten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
onderzoek: kind/jongere met gescheiden ouders Juicee | 22 | 04-01-2010 23:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
biologische vader beckham1990 | 39 | 29-08-2006 12:39 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met mn vader en ik kom er niet vanaf Chloe Siere | 14 | 05-12-2005 19:45 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
JLH:Mogen kinderen van spermadonoren weten wie hun vader is? Isa | 33 | 12-04-2003 17:24 | |
Psychologie |
biologische vader maaike0 | 18 | 10-04-2003 14:49 |