![]() |
|
Verwijderd
|
volgens mij niet. weet ik niet zeker. www.google.nl
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar vergeet mijn theorietje maar, hoor. Als het fout is, is het fout. En ja je hebt gelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dacht dat het wel mogelijk was, maar pas na een paar maanden if I'm not mistaking.
Vraag het eens na bij je huisarts of bij zo'n 'help-ik-ben-zwanger'-site ofzo. Of kijk ns bij www.dokter.nl
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet wat hij zal doen als hij wel degelijk de vader is, hij zit er momenteel niet te erg mee want voor hem staat het 100% vast dat ze liegt. Als ze zo gek is om het te houden en het is zijn kind denk ik niet dat hij met de gedachte zal kunnen leven dat er een kind rondloopt van hem waar hij zelf niks mee te maken heeft. Hij heeft een klein hartje en dat weet ze goed genoeg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze wilde het niet houden, maar op 1 of andere manier heeft ze het in haar hoofd gehaald dat het mss van mijn broer is en heeft ze het laten testen en kan het niet anders dan dat hij de vader is (haar woorden) maw het al dan niet houden van het kind is voor haar afhankelijk van wie de vader is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. thuistesten zijn soms veel duurder dan die in het ziekenhuis (om over zorgverzekeringen nog maar te zwijgen) OT: je broer heeft natuurlijk geen plichten. als zij tegen de rechter zegt dat 4 van de 5 bedpartners het niet kunnen zijn, is dat nog geen bewijs dat je broer het wel is. overigens denk ik dat het meisje in kwestie psychische hulp nodig heeft (newsflash!!! ![]() en als je broer het zeker weet: laat hem dan die test doen en sla zijn ex er mee om de oren (figuurlijk dan, want ze is natuurlijk zwanger ![]()
||
Citaat:
Het zou een waardeloze poging kunnen zijn om hem terug te krijgen, wat je zegt dat ze sowieso wil. Dus vandaar mijn vraag.
||
Citaat:
Wat een sletje trouwens, ook niet echt iets om vrolijk van te worden, als dat je moeder wordt! Hoe denken je ouders erover? Als ik vragen mag ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
biologische vader nickname7230 | 15 | 13-11-2010 09:56 | |
Psychologie |
onderzoek: kind/jongere met gescheiden ouders Juicee | 22 | 04-01-2010 23:55 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met mn vader en ik kom er niet vanaf Chloe Siere | 14 | 05-12-2005 19:45 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
JLH:Mogen kinderen van spermadonoren weten wie hun vader is? Isa | 33 | 12-04-2003 17:24 | |
Psychologie |
biologische vader maaike0 | 18 | 10-04-2003 14:49 |