![]() |
Zie de saai schijnt door de bomen #1216
Sinterklaas *O*
|
oh ja, maar mijn kamer was dus duisentkoud. maar ik heb de verwarming op 5 gezet, dus binnen no time is het hier een warm comfortabel holletje (Y)
|
Dat is dan wel het voordeel van de winter, sinterklaas en kerst :o
|
Citaat:
|
Hoi, hallo, goedemiddag.
Ik was/ben verschrikkelijk moe vandaag, moest al om 7.15 in de trein zitten en ik sliep pas na 1 uur, Maarrr... mijn lessen waren een feestje. Zowel met de hel-klas (die dus helemaal geen hel is) als met de hemel-klas. *O* |
Oh hoi minke. Je camera is weer in veilige handen, dinsdag krijg je 'm terug van me (Y)
De foto's vielen een beetje tegen trouwens :( Oh en er staan nu ook een hele zooi poezenbabyfoto's op :o sorry. |
godver ik heb maar de helft van m'n diensten uitbetaald gekregen, ik weet 1000% zeker dat ik die andere diensten ook heb gedeclareerd, en sinds het één keer is mis gegaan druk ik minstens 5 keer op bevestigen dus het kan gewoon niet anders dat de fout bij hun zit!
ze zijn het nu aan het uitzoeken, ben ik ff blij dat ik vakantieuren heb opgenomen :s |
Ja dat wel veelste veel mist xd
|
Citaat:
Poezen zijn gaaf dus dat vind ik niet erg. En ik wist dat er niet veel boeiends op m'n camera stond hoor. Ik was druk met andere dingen enzo. Maar mooi dat ie weer terug is *O* |
Citaat:
|
nou helaas ze kunnen niks voor me doen, en ze vond het ook vreemd. Moet nu mailen als ik de volgende keer declareer. Maar ja dan loop ik dus nu wel achter met betalen van bepaalde rekeningen. Lekker is dat.
|
Warme melk!! *O**O*
|
Citaat:
|
nou ja dan krijg ik volgende week wel mooi iets van 500 euro. En na een week staat er ook nog geen deurwaarder aan je deur.
|
Citaat:
ik controleer altijd mijn loonstrookje. |
Citaat:
|
Ik heb 2 winterjassen over elkaar heen aan. Dat ik daar niet eerder op ben gekomen. Het lijkt wel of ik 200 kg weeg maar dat heb ik er wel voor over.
|
hoi.
|
Carn! Hoe was londen?
|
Carn, vertel eens van Londen jongen!
|
Hm ik ben een scriptieonderwerp aan het verzinnen en ik vind het maar lastig!
|
Spannend! Heb je nog totaal geen idee of heb je te veel ideeën waar je niet uit kunt kiezen of..?
|
Iemand een flitsend idee wat te eten vanavond?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het recept zit nog niet genoeg in mijn hoofd en heb het ook niet de bij de hand, dus je kunt dit bericht als niet verzonden beschouwen. |
Citaat:
Citaat:
Ik schrijf een afstudeerscriptie voor burgerlijk recht, dus dat zal niet gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik twijfel tussen een onderwerp in de consumentenkoop, en dan richting garantietermijnen. Dat vind ik heel leuk en interessant, maar niet iets waar ik later echt wat mee wil doen, dus misplaatst op mijn cv. Of iets in het personen en familierecht, maar dan weet ik niet precies wat. Of ik kies toch iets in het verbintenissenrecht (wat ik dus wil doen als ik later groot ben), misschien over verzwaarde bewijslast ofzo, of wanprestatie, maar dat is al zo vaak gedaan en dat is dan weer een beetje suf. Zucht. |
Citaat:
Oh en begeleiding: over een week moet ik m'n conceptprobleemstelling afhebben, daar krijg je dan feedback op per mail, over 4 weken heb ik een afspraak en dan over 7 weken nog een x. Verder is ze 'altijd bereikbaar per mail'. |
|
Citaat:
|
Jeeeeeeeezus (n)
|
"31 procent geeft aan dat er camerabewaking op het toilet aanwezig is"
Dat vond ik ook vrij schokkend :| |
als je een naamplaatje voor bij de deur wilt maken met naam ouders + 1 kind, hoe doe je dat dan? Zijn er 'regels' voor?
bijv : Jan & Marie, Klaasje of : Jan, Marie en Klaasje of anders? |
Citaat:
|
DOet iedereen anders volgens mij
|
Het is al weer bijna zo ver. *o*
|
Citaat:
|
Mijn ouders hebben volgens mij nooit een naamplaatje gehad, behalve toen we in een flat woonden. Maar toen stond alleen mijn vader erop, volgens mij. Toen ik verhuisde en een eigen naamplaatje kreeg was dat wel even gaaf :cool:
|
Citaat:
En ik doe wel gewoon Jan, Marie en Klaasje. Bij mijn eerste optie vind ik klaasje wat buiten de boot vallen. |
http://www.tvopjepc.nl/images/pic2050.jpg
'Hé, ik heb geen bovenlip. Nou, maakt eigenlijk ook niet uit hoor, ik smeer er wel rode lippenstift op!' :( |
Oh jongens wat een drama, omdat we auteursrechten moeten betalen van het bestuur mogen we het stuk misschien niet opvoeren, aangezien we het hebben bewerkt. :(
|
'Dat lijkt op mij, ik heb ook geen bovenlip en doe er altijd lippûhstift op.' :(
|
poging #439857438 mouwen aan t-shirt mislukt ;x ik heb een paspop nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil er ook heel graag een. |
Paspoppen zijn dure krengen. Toen ik nog dacht dat ik wel een stel kleren bij elkaar kon naaien (zonder naaimachine lelele) wilde ik er ook één, maar ze zijn echt 100,- ofzo. Misschien kun je bij wat kledingwinkels langs en vragen of ze, als er één kapotgaat, die aan jou kunnen geven?
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |