Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2010, 12:45
Verwijderd
Sinterklaas
Advertentie
Oud 17-11-2010, 12:45
Verwijderd
oh ja, maar mijn kamer was dus duisentkoud. maar ik heb de verwarming op 5 gezet, dus binnen no time is het hier een warm comfortabel holletje
Oud 17-11-2010, 12:46
Verwijderd
Dat is dan wel het voordeel van de winter, sinterklaas en kerst
Oud 17-11-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
oh ja, maar mijn kamer was dus duisentkoud. maar ik heb de verwarming op 5 gezet, dus binnen no time is het hier een warm comfortabel holletje
Dat is wel beter, dat doe ik elke middag als ik thuiskom van school ook
Oud 17-11-2010, 12:49
Verwijderd
Hoi, hallo, goedemiddag.
Ik was/ben verschrikkelijk moe vandaag, moest al om 7.15 in de trein zitten en ik sliep pas na 1 uur, Maarrr... mijn lessen waren een feestje. Zowel met de hel-klas (die dus helemaal geen hel is) als met de hemel-klas.
Oud 17-11-2010, 12:51
Verwijderd
Oh hoi minke. Je camera is weer in veilige handen, dinsdag krijg je 'm terug van me

De foto's vielen een beetje tegen trouwens Oh en er staan nu ook een hele zooi poezenbabyfoto's op sorry.
Oud 17-11-2010, 12:51
Verwijderd
godver ik heb maar de helft van m'n diensten uitbetaald gekregen, ik weet 1000% zeker dat ik die andere diensten ook heb gedeclareerd, en sinds het één keer is mis gegaan druk ik minstens 5 keer op bevestigen dus het kan gewoon niet anders dat de fout bij hun zit!
ze zijn het nu aan het uitzoeken, ben ik ff blij dat ik vakantieuren heb opgenomen
Oud 17-11-2010, 12:52
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ja dat wel veelste veel mist xd
__________________
It's a minor!
Oud 17-11-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Oh hoi minke. Je camera is weer in veilige handen, dinsdag krijg je 'm terug van me

De foto's vielen een beetje tegen trouwens Oh en er staan nu ook een hele zooi poezenbabyfoto's op sorry.

Poezen zijn gaaf dus dat vind ik niet erg.
En ik wist dat er niet veel boeiends op m'n camera stond hoor. Ik was druk met andere dingen enzo.

Maar mooi dat ie weer terug is
Oud 17-11-2010, 12:53
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
godver ik heb maar de helft van m'n diensten uitbetaald gekregen, ik weet 1000% zeker dat ik die andere diensten ook heb gedeclareerd, en sinds het één keer is mis gegaan druk ik minstens 5 keer op bevestigen dus het kan gewoon niet anders dat de fout bij hun zit!
ze zijn het nu aan het uitzoeken, ben ik ff blij dat ik vakantieuren heb opgenomen
xd dat geld moeten ze toch wel geven
__________________
It's a minor!
Oud 17-11-2010, 12:54
Verwijderd
nou helaas ze kunnen niks voor me doen, en ze vond het ook vreemd. Moet nu mailen als ik de volgende keer declareer. Maar ja dan loop ik dus nu wel achter met betalen van bepaalde rekeningen. Lekker is dat.
Oud 17-11-2010, 12:54
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Warme melk!!
__________________
It's a minor!
Oud 17-11-2010, 12:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nou helaas ze kunnen niks voor me doen, en ze vond het ook vreemd. Moet nu mailen als ik de volgende keer declareer. Maar ja dan loop ik dus nu wel achter met betalen van bepaalde rekeningen. Lekker is dat.
Hou je wel een eigen administratie bij van gewerkte uren?
__________________
you're not my demographic
Oud 17-11-2010, 12:56
Verwijderd
nou ja dan krijg ik volgende week wel mooi iets van 500 euro. En na een week staat er ook nog geen deurwaarder aan je deur.
Oud 17-11-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Hou je wel een eigen administratie bij van gewerkte uren?
ja gewoon mijn agenda
ik controleer altijd mijn loonstrookje.
Oud 17-11-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:

Poezen zijn gaaf dus dat vind ik niet erg.
En ik wist dat er niet veel boeiends op m'n camera stond hoor. Ik was druk met andere dingen enzo.

Maar mooi dat ie weer terug is
.
Oud 17-11-2010, 13:03
Verwijderd
Ik heb 2 winterjassen over elkaar heen aan. Dat ik daar niet eerder op ben gekomen. Het lijkt wel of ik 200 kg weeg maar dat heb ik er wel voor over.
Oud 17-11-2010, 13:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hoi.
Ads door Google
Oud 17-11-2010, 13:05
Verwijderd
Carn! Hoe was londen?
Oud 17-11-2010, 13:05
Verwijderd
Carn, vertel eens van Londen jongen!
Oud 17-11-2010, 13:09
Verwijderd
Hm ik ben een scriptieonderwerp aan het verzinnen en ik vind het maar lastig!
Oud 17-11-2010, 13:10
Verwijderd
Spannend! Heb je nog totaal geen idee of heb je te veel ideeën waar je niet uit kunt kiezen of..?
Oud 17-11-2010, 13:14
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Iemand een flitsend idee wat te eten vanavond?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 17-11-2010, 13:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hm ik ben een scriptieonderwerp aan het verzinnen en ik vind het maar lastig!
Misschien kun je iets doen met parlementsleden met een strafblad? Lekker actueel.
__________________
you're not my demographic
Oud 17-11-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Iemand een flitsend idee wat te eten vanavond?
Italiaans vispotje, nomnomnom.
Maar het recept zit nog niet genoeg in mijn hoofd en heb het ook niet de bij de hand, dus je kunt dit bericht als niet verzonden beschouwen.
Advertentie
Oud 17-11-2010, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Spannend! Heb je nog totaal geen idee of heb je te veel ideeën waar je niet uit kunt kiezen of..?
Ik heb wel ideeen. En zelfs een vrij goed idee, maar ik twijfel of ik dat als scriptieonderwerp op m'n cv wil hebben omdat ik er later niet echt iets mee wil doen.

Citaat:
Misschien kun je iets doen met parlementsleden met een strafblad? Lekker actueel.


Ik schrijf een afstudeerscriptie voor burgerlijk recht, dus dat zal niet gaan.
Oud 17-11-2010, 13:17
Verwijderd
Citaat:
nou helaas ze kunnen niks voor me doen, en ze vond het ook vreemd. Moet nu mailen als ik de volgende keer declareer. Maar ja dan loop ik dus nu wel achter met betalen van bepaalde rekeningen. Lekker is dat.
Same shit over here ;x Maar goed, ik heb het al geregeld. Dat ze mij vergeten zijn uit te betalen dan
Oud 17-11-2010, 13:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:


Ik schrijf een afstudeerscriptie voor burgerlijk recht, dus dat zal niet gaan.
CV-fraude? Dat hoeft dan niet zo zeer over een parlementariër te gaan.
__________________
you're not my demographic
Oud 17-11-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Hm ik ben een scriptieonderwerp aan het verzinnen en ik vind het maar lastig!
ha, join the club! Hoelang krijg je eigenlijk de tijd voor een scriptie? En hoeveel begeleiding?
Oud 17-11-2010, 13:24
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Italiaans vispotje, nomnomnom.
Maar het recept zit nog niet genoeg in mijn hoofd en heb het ook niet de bij de hand, dus je kunt dit bericht als niet verzonden beschouwen.
Het wordt gemakkelijk: pannenkoeken.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 17-11-2010, 13:24
Verwijderd
Citaat:
CV-fraude? Dat hoeft dan niet zo zeer over een parlementariër te gaan.
Dan wordt 't arbeidsrecht, niet mijn interesse.

Ik twijfel tussen een onderwerp in de consumentenkoop, en dan richting garantietermijnen. Dat vind ik heel leuk en interessant, maar niet iets waar ik later echt wat mee wil doen, dus misplaatst op mijn cv.

Of iets in het personen en familierecht, maar dan weet ik niet precies wat.

Of ik kies toch iets in het verbintenissenrecht (wat ik dus wil doen als ik later groot ben), misschien over verzwaarde bewijslast ofzo, of wanprestatie, maar dat is al zo vaak gedaan en dat is dan weer een beetje suf.

Zucht.
Oud 17-11-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
ha, join the club! Hoelang krijg je eigenlijk de tijd voor een scriptie? En hoeveel begeleiding?
Bachelorscriptie is 1 blok, 8 studieweken dus. Volgens mij zit er nog een week extra bij vanwege kerst en oud en nieuw.

Oh en begeleiding: over een week moet ik m'n conceptprobleemstelling afhebben, daar krijg je dan feedback op per mail, over 4 weken heb ik een afspraak en dan over 7 weken nog een x. Verder is ze 'altijd bereikbaar per mail'.
Oud 17-11-2010, 13:38
Verwijderd
Hahaha omfg:

http://www.nu.nl/werk-en-prive/23809...erknemers.html
Oud 17-11-2010, 13:39
Verwijderd
wut
Oud 17-11-2010, 13:40
Verwijderd
Jeeeeeeeezus
Oud 17-11-2010, 13:42
Verwijderd
"31 procent geeft aan dat er camerabewaking op het toilet aanwezig is"

Dat vond ik ook vrij schokkend
Ads door Google
Oud 17-11-2010, 13:54
Verwijderd
als je een naamplaatje voor bij de deur wilt maken met naam ouders + 1 kind, hoe doe je dat dan? Zijn er 'regels' voor?

bijv :
Jan & Marie, Klaasje

of : Jan, Marie en Klaasje
of anders?
Oud 17-11-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
als je een naamplaatje voor bij de deur wilt maken met naam ouders + 1 kind, hoe doe je dat dan? Zijn er 'regels' voor?

bijv :
Jan & Marie, Klaasje

of : Jan, Marie en Klaasje
of anders?
Mijn buren hebben dat zoals die laatste
Oud 17-11-2010, 13:56
Verwijderd
DOet iedereen anders volgens mij
Oud 17-11-2010, 13:58
Verwijderd
Het is al weer bijna zo ver.
Oud 17-11-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
als je een naamplaatje voor bij de deur wilt maken met naam ouders + 1 kind, hoe doe je dat dan? Zijn er 'regels' voor?

bijv :
Jan & Marie, Klaasje

of : Jan, Marie en Klaasje
of anders?
Jan & marie en klaasje
Oud 17-11-2010, 14:07
Verwijderd
Mijn ouders hebben volgens mij nooit een naamplaatje gehad, behalve toen we in een flat woonden. Maar toen stond alleen mijn vader erop, volgens mij. Toen ik verhuisde en een eigen naamplaatje kreeg was dat wel even gaaf
Oud 17-11-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders hebben volgens mij nooit een naamplaatje gehad, behalve toen we in een flat woonden. Maar toen stond alleen mijn vader erop, volgens mij. Toen ik verhuisde en een eigen naamplaatje kreeg was dat wel even gaaf
m'n buren hebben een baby gekregen en ze hebben nog het bordje erop van toen m'n buurv nog alleen woonde, jaren geleden. vind ik een leuker cadeau dan het zoveelste rompertje.

En ik doe wel gewoon Jan, Marie en Klaasje. Bij mijn eerste optie vind ik klaasje wat buiten de boot vallen.
Oud 17-11-2010, 14:11
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline


'Hé, ik heb geen bovenlip. Nou, maakt eigenlijk ook niet uit hoor, ik smeer er wel rode lippenstift op!'
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 17-11-2010, 14:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh jongens wat een drama, omdat we auteursrechten moeten betalen van het bestuur mogen we het stuk misschien niet opvoeren, aangezien we het hebben bewerkt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 17-11-2010, 14:11
Verwijderd
'Dat lijkt op mij, ik heb ook geen bovenlip en doe er altijd lippûhstift op.'
Oud 17-11-2010, 14:36
Verwijderd
poging #439857438 mouwen aan t-shirt mislukt ;x ik heb een paspop nodig.
Oud 17-11-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens wat een drama, omdat we auteursrechten moeten betalen van het bestuur mogen we het stuk misschien niet opvoeren, aangezien we het hebben bewerkt.
Dom, heel dom. Van het bestuur, that is. Geef het een andere titel en je hebt geen probleem. Daarnaast weet ik niet welk stuk en, vooral, van welke acteur het is, maar waarom zou je niet mogen bewerken? Alle (beetje creatieve) amateurtheatergezelschappen doen dat toch?
Oud 17-11-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
poging #439857438 mouwen aan t-shirt mislukt ;x ik heb een paspop nodig.
Paspoppen zijn echt heel handig.
Ik wil er ook heel graag een.
Oud 17-11-2010, 14:47
Verwijderd
Paspoppen zijn dure krengen. Toen ik nog dacht dat ik wel een stel kleren bij elkaar kon naaien (zonder naaimachine lelele) wilde ik er ook één, maar ze zijn echt 100,- ofzo. Misschien kun je bij wat kledingwinkels langs en vragen of ze, als er één kapotgaat, die aan jou kunnen geven?

Citaat:
Geef het een andere titel en je hebt geen probleem.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.