![]() |
Welk Merk broek?
Wat voor Merk broek draag jij? Zelf draag ik meestal replay of g-star en als ik wat krapper bij kas zit koop ik cars jeans, ook altijd mooie broeken. En dragen jullie ook wel eens een wat nettere broek, zeg maar zo'n soort van beige stoffen broek? Zo ja waar zou je die moeten halen?
|
Jack&Jones only.
|
Mijn broeken zijn over het algemeen van Replay, Gstar of Kuyichi.
Nette broeken kun je vast wel bij de Bijenkorf kopen (neem aan dat je een jongen bent) |
Ik draag tommy hilfigers en ralph lauren, die haal ik bij de bijenkorf en zijn in zandkleurig zoals jij ze bedoelt denk ik.
|
Cars, G-Star, J&J.
Hoewel ik in het weekend meestal in een trainingsbroek rondloop. |
Ik draag alleen ONLY Jeans, die vind ik gewoon heel fijn zitten (Y).
|
Dockers heeft trouwens ook hele goeie broeken in het assortiment.
|
Goedkope maar toch mooie h&m jeans:P
|
Die stoffen broeken haal je bij de opawinkel. Ik vraag het me zelf ook af.
Ikzelf draag Jack & Jones, Chasin' en Replay. Heb 1 G-star, maar da's mijn zondagse broek. Voor wanneer ik niemand tegen hoef te komen dus. Ik vind het trouwens nog steeds kut om al die blutte apen te zien met een grote G-Star denim trui. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, Als het kwalitatief in orde lijkt te zijn en het onder de €40,- zit vind ik het al wel prima.
|
Het liefst Levi's maarja zo rijk ben ik niet altijd.
|
Ik draag broeken die lekker zitten. Onder andere van LTB, Sutherland, Forever21 en Lee.
|
G-star, Pall Mall en Levi
|
Levi's en Jack & Jones.
|
Citaat:
|
Ik ben heel moeilijk met broeken, en dan voornamelijk spijkerbroeken..
Kan vrijwel nooit een broek vinden die ik echt mooi vind. Ik vind het echt jammer dat alle zakken aan de achterkant zo klein zijn.. Meestal koop ik mijn broeken in Spanje/Frankrijk omdat ik het ook niet fijn vind als 1000 mensen met dezelfde broek lopen.. Natuurlijk heb ik er daar ook wel een aantal van zoals van Replay etc. Maar die broeken gebruik ik eigenlijk alleen voor tijdens me werk. Broeken hoeven van mij niet altijd merk te zijn. Soms is een ''goedkope'' broek fijner als een dure broek. |
Goh. Ik koop eigenlijk bij heel veel verschillende winkels wel broeken...
H&M, maar die gaan snel kapot, en zitten voor geen ene meter vaak :P, heb nu ook 2 van Jane Norman, zo'n merk wat onze V&D dan verkoopt en America Today. Vooral die zitten goed :y |
Only vind ik een prettig merk.
|
Spijkerbroeken het liefst van Esprit. Die zitten bij mij gewoon goed en zijn dan wel duur maar slijten ook niet zo snel. Ik heb er ook eentje van Street one en die is ook wel okee.
|
ik het inderdaad ook veel broeken van Esprit. De zitten bij mij inderdaad ook gewoon goed. De meeste anderen zitten allemaal zo laag van achter, en daar houd ik niet van.
|
Jack and Jones
|
Ik heb net een nieuwe broek van levi's gekocht, zit echt super fijn. En de prijs vond ik ook nog wel mee vallen. Verder bij de WE of spijker broeken van LTB, maar die kloppen meestal niet echt qua maakt, maar wel heerlijk als baggy broek
|
Ik draag niet zoveel broeken, maar ik heb 1 superspijkerbroek van Levi's en twee ook goeie van America Today.
|
maakt me niet veel uit, als ze maar goed zitten:)
|
Broeken van NewYorker zijn van megakwaliteit, echt mooie broeken ook, perfecte pasvorm
|
Jack&Jones, maar heel af en toe ook wel G-Star maar ik geef nooit meer dan 80 euro uit voor een broek.
|
Citaat:
|
Hoe lukt het mij dan elke keer weer? Meeste J&J kosten 70-80 euro en G-Star in de aanbieding ook ongv. 70-80.;)
|
Citaat:
|
ik had laatst bij de bijenkorf nog een g star broek voor 50 euro :o
|
Diesel
:cool:(y) |
@ Rysair moet je anders nu maar even bij de score kijken chasin, g-star,replay en hilfiger denim broeken in de aanbieding er zitten wel mooie tussen voor onder de 80 euro
|
Citaat:
|
Zie je wel, niks knaps aan.;)
|
Ik draag meestal G star en Diesel, wel redelijk duur, maar ze zitten heel goed. :)
|
De laatste keer dat ik een spijkerbroek droeg was in april, maar dat was er eentje van Indian Rose. Ik doe alleen aan Indian Rose-broeken, de rest zit sowieso kut. Ze zijn wel idioot duur, dus ik had er vroeger ook altijd maar twee.
|
Mij boeit het merk broek me geen ene flikker eigenlijk. Ik koop mijn broeken gewoon bij de H&M omdat ze daar lekker goedkoop zijn!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb alleen G-star
|
Citaat:
Het gaat ook sneller kapot hoor daar niet van, maar ik neem altijd maar rond de 150-200 euro mee als ik kleding ga kopen, en om de helft daarvan aan 1 broek uit te geven gaat mij iets te ver. Die broeken van de H&M houden het bij mij meestal wel 1 of 1,5 jaar vol, :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |