Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben heel moeilijk met broeken, en dan voornamelijk spijkerbroeken..
Kan vrijwel nooit een broek vinden die ik echt mooi vind. Ik vind het echt jammer dat alle zakken aan de achterkant zo klein zijn.. Meestal koop ik mijn broeken in Spanje/Frankrijk omdat ik het ook niet fijn vind als 1000 mensen met dezelfde broek lopen.. Natuurlijk heb ik er daar ook wel een aantal van zoals van Replay etc. Maar die broeken gebruik ik eigenlijk alleen voor tijdens me werk. Broeken hoeven van mij niet altijd merk te zijn. Soms is een ''goedkope'' broek fijner als een dure broek. |
![]() |
|
Spijkerbroeken het liefst van Esprit. Die zitten bij mij gewoon goed en zijn dan wel duur maar slijten ook niet zo snel. Ik heb er ook eentje van Street one en die is ook wel okee.
|
De laatste keer dat ik een spijkerbroek droeg was in april, maar dat was er eentje van Indian Rose. Ik doe alleen aan Indian Rose-broeken, de rest zit sowieso kut. Ze zijn wel idioot duur, dus ik had er vroeger ook altijd maar twee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat ook sneller kapot hoor daar niet van, maar ik neem altijd maar rond de 150-200 euro mee als ik kleding ga kopen, en om de helft daarvan aan 1 broek uit te geven gaat mij iets te ver. Die broeken van de H&M houden het bij mij meestal wel 1 of 1,5 jaar vol, ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nette (kantoor-)broek bram_05 | 4 | 20-05-2005 11:40 | |
Lifestyle |
Waar vind ik bepaelde p00p - topic 2 Verwijderd | 500 | 04-05-2005 11:21 | |