Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   regels folderwijk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1821520)

Duckdoggy 02-12-2010 15:59

regels folderwijk

Ik weet niet of dit hier moet of op W&W.

Ik heb een folderwijk, maar er zijn ontzettend veel regels die het hebben van een bijbaantje op jonge leeftijd(14)moeilijk maken.
Nu vroeg ik me af, als er zoveel regels zijn mbt tijden van werken en soort werk,
is er dan niet n regel die zegt dat je niet met -5, sneeuw en gladheid buiten folders mag lopen?
Want als er zoveel gezeur is over al die uren, veiligheid etc. dan mag hier ook wel iets aan gedaan worden.

NaamInGebruik 02-12-2010 18:46

Waarschijnlijk zijn die er niet. Nederland heeft te veel regels dus door al deze bomen zien we het bos niet meer en gaan we ons bezig houden met het nutteloze onkruid ipv de zieke boom.

ikzelf100 02-12-2010 22:10

Citaat:

Duckdog96 schreef: (Bericht 31125810)
Ik weet niet of dit hier moet of op W&W.

Ik heb een folderwijk, maar er zijn ontzettend veel regels die het hebben van een bijbaantje op jonge leeftijd(14)moeilijk maken.
Nu vroeg ik me af, als er zoveel regels zijn mbt tijden van werken en soort werk,
is er dan niet n regel die zegt dat je niet met -5, sneeuw en gladheid buiten folders mag lopen?
Want als er zoveel gezeur is over al die uren, veiligheid etc. dan mag hier ook wel iets aan gedaan worden.

nee een folderwijk kan iedereen ten allen tijde als je maar 13 jaar of ouder bent. :o

NaamInGebruik 03-12-2010 06:12

Tenzij je er meer dan 2 uur over doet,
of de krant voor 8 uur in de bus moet liggen, of het gaat om een zondag krant....

Duckdoggy 03-12-2010 06:17

ja, ik doe er wel meer dan 2 uur over, maar t is wel in t weekend, dus dan gelden er ook weer andere regels.....

Kikaa 03-12-2010 07:15

Ik heb geen idee hoe de regels zijn, en heb zelf dan oen folderwijk. Maar kan je het niet een delen doen? Zodat je af en toe even warm kan worden? Of is dat juist vervelend?

Duckdoggy 04-12-2010 13:20

@Kikaa
ja kheb zelf n folderwijk, en tis gewoon zo dat ik dr toch al niet fan van ben omdat ik t altijd erg druk heb en ondertussen allerlei mensen tegenkom(jeweetwelwie)
en ik ben normaal al n schijthaas op de fiets.
maar met sneeuw is t helemaal erg......
k wilde eigenlijk morgen gaan bezorgen omdat er dan dooi zou zijn, maar nu sneeuwt t alweer:S

kopmuntkip 04-12-2010 13:45

Citaat:

Duckdog96 schreef: (Bericht 31132398)
@Kikaa
ja kheb zelf n folderwijk, en tis gewoon zo dat ik dr toch al niet fan van ben omdat ik t altijd erg druk heb en ondertussen allerlei mensen tegenkom(jeweetwelwie)
en ik ben normaal al n schijthaas op de fiets.
maar met sneeuw is t helemaal erg......
k wilde eigenlijk morgen gaan bezorgen omdat er dan dooi zou zijn, maar nu sneeuwt t alweer:S

Ja, er zijn leuke tijden en slechte tijden!

ikzelf100 06-12-2010 23:12

Ach zometeen met kerst met die leuke kaartjes langs de deur en al het leed is weer geleden. (Y)

Paranoide 07-12-2010 05:51

Citaat:

ikzelf100 schreef: (Bericht 31142096)
Ach zometeen met kerst met die leuke kaartjes langs de deur en al het leed is weer geleden. (Y)

Dat doe je toch alleen als je krantenbezorger bent, niet bij folders? Dat zou wat zijn, mensen opzadelen met spam die ze vervolgens moeten sorteren en naar de papierbak moeten brengen, en daar nog fooi voor willen ook.

Moz 07-12-2010 09:59

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 31142193)
Dat doe je toch alleen als je krantenbezorger bent, niet bij folders? Dat zou wat zijn, mensen opzadelen met spam die ze vervolgens moeten sorteren en naar de papierbak moeten brengen, en daar nog fooi voor willen ook.

Jawohl, folderbezorgers doen dat ook.

Duckdoggy 08-12-2010 07:31

idd, ik mag het ook gaan doen:D
al betwijfel ik hoeveel het op zal leveren, ik heb 240 huizen, als er dan iets van 100 mensen iets geven, en de max per persoon is ongeveer 50 cent is het 50 euro, toch n mooi bedrag!!
moet ik normaal gesproken 10 weken voor werken

ganralph 08-12-2010 11:08

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 31142193)

Daarvoor heb je de nee/nee-sticker :P

Het voordeel dat ik haal uit het nalopen van aanbiedingen in een heel jaar is wel een euro waard voor de bezorger ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.