![]() |
regels folderwijk
Ik weet niet of dit hier moet of op W&W.
Ik heb een folderwijk, maar er zijn ontzettend veel regels die het hebben van een bijbaantje op jonge leeftijd(14)moeilijk maken. Nu vroeg ik me af, als er zoveel regels zijn mbt tijden van werken en soort werk, is er dan niet n regel die zegt dat je niet met -5, sneeuw en gladheid buiten folders mag lopen? Want als er zoveel gezeur is over al die uren, veiligheid etc. dan mag hier ook wel iets aan gedaan worden. |
Waarschijnlijk zijn die er niet. Nederland heeft te veel regels dus door al deze bomen zien we het bos niet meer en gaan we ons bezig houden met het nutteloze onkruid ipv de zieke boom.
|
Citaat:
|
Tenzij je er meer dan 2 uur over doet,
of de krant voor 8 uur in de bus moet liggen, of het gaat om een zondag krant.... |
ja, ik doe er wel meer dan 2 uur over, maar t is wel in t weekend, dus dan gelden er ook weer andere regels.....
|
Ik heb geen idee hoe de regels zijn, en heb zelf dan oen folderwijk. Maar kan je het niet een delen doen? Zodat je af en toe even warm kan worden? Of is dat juist vervelend?
|
@Kikaa
ja kheb zelf n folderwijk, en tis gewoon zo dat ik dr toch al niet fan van ben omdat ik t altijd erg druk heb en ondertussen allerlei mensen tegenkom(jeweetwelwie) en ik ben normaal al n schijthaas op de fiets. maar met sneeuw is t helemaal erg...... k wilde eigenlijk morgen gaan bezorgen omdat er dan dooi zou zijn, maar nu sneeuwt t alweer:S |
Citaat:
|
Ach zometeen met kerst met die leuke kaartjes langs de deur en al het leed is weer geleden. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd, ik mag het ook gaan doen:D
al betwijfel ik hoeveel het op zal leveren, ik heb 240 huizen, als er dan iets van 100 mensen iets geven, en de max per persoon is ongeveer 50 cent is het 50 euro, toch n mooi bedrag!! moet ik normaal gesproken 10 weken voor werken |
Citaat:
Het voordeel dat ik haal uit het nalopen van aanbiedingen in een heel jaar is wel een euro waard voor de bezorger ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02. |