Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2010, 15:59
Verwijderd
Ik weet niet of dit hier moet of op W&W.

Ik heb een folderwijk, maar er zijn ontzettend veel regels die het hebben van een bijbaantje op jonge leeftijd(14)moeilijk maken.
Nu vroeg ik me af, als er zoveel regels zijn mbt tijden van werken en soort werk,
is er dan niet n regel die zegt dat je niet met -5, sneeuw en gladheid buiten folders mag lopen?
Want als er zoveel gezeur is over al die uren, veiligheid etc. dan mag hier ook wel iets aan gedaan worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2010, 18:46
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Waarschijnlijk zijn die er niet. Nederland heeft te veel regels dus door al deze bomen zien we het bos niet meer en gaan we ons bezig houden met het nutteloze onkruid ipv de zieke boom.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of dit hier moet of op W&W.

Ik heb een folderwijk, maar er zijn ontzettend veel regels die het hebben van een bijbaantje op jonge leeftijd(14)moeilijk maken.
Nu vroeg ik me af, als er zoveel regels zijn mbt tijden van werken en soort werk,
is er dan niet n regel die zegt dat je niet met -5, sneeuw en gladheid buiten folders mag lopen?
Want als er zoveel gezeur is over al die uren, veiligheid etc. dan mag hier ook wel iets aan gedaan worden.
nee een folderwijk kan iedereen ten allen tijde als je maar 13 jaar of ouder bent.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 06:12
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Tenzij je er meer dan 2 uur over doet,
of de krant voor 8 uur in de bus moet liggen, of het gaat om een zondag krant....
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 06:17
Verwijderd
ja, ik doe er wel meer dan 2 uur over, maar t is wel in t weekend, dus dan gelden er ook weer andere regels.....
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 07:15
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe de regels zijn, en heb zelf dan oen folderwijk. Maar kan je het niet een delen doen? Zodat je af en toe even warm kan worden? Of is dat juist vervelend?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 13:20
Verwijderd
@Kikaa
ja kheb zelf n folderwijk, en tis gewoon zo dat ik dr toch al niet fan van ben omdat ik t altijd erg druk heb en ondertussen allerlei mensen tegenkom(jeweetwelwie)
en ik ben normaal al n schijthaas op de fiets.
maar met sneeuw is t helemaal erg......
k wilde eigenlijk morgen gaan bezorgen omdat er dan dooi zou zijn, maar nu sneeuwt t alweer
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
@Kikaa
ja kheb zelf n folderwijk, en tis gewoon zo dat ik dr toch al niet fan van ben omdat ik t altijd erg druk heb en ondertussen allerlei mensen tegenkom(jeweetwelwie)
en ik ben normaal al n schijthaas op de fiets.
maar met sneeuw is t helemaal erg......
k wilde eigenlijk morgen gaan bezorgen omdat er dan dooi zou zijn, maar nu sneeuwt t alweer
Ja, er zijn leuke tijden en slechte tijden!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 23:12
Verwijderd
Ach zometeen met kerst met die leuke kaartjes langs de deur en al het leed is weer geleden.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 05:51
Verwijderd
Citaat:
Ach zometeen met kerst met die leuke kaartjes langs de deur en al het leed is weer geleden.
Dat doe je toch alleen als je krantenbezorger bent, niet bij folders? Dat zou wat zijn, mensen opzadelen met spam die ze vervolgens moeten sorteren en naar de papierbak moeten brengen, en daar nog fooi voor willen ook.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Dat doe je toch alleen als je krantenbezorger bent, niet bij folders? Dat zou wat zijn, mensen opzadelen met spam die ze vervolgens moeten sorteren en naar de papierbak moeten brengen, en daar nog fooi voor willen ook.
Jawohl, folderbezorgers doen dat ook.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 07:31
Verwijderd
idd, ik mag het ook gaan doen
al betwijfel ik hoeveel het op zal leveren, ik heb 240 huizen, als er dan iets van 100 mensen iets geven, en de max per persoon is ongeveer 50 cent is het 50 euro, toch n mooi bedrag!!
moet ik normaal gesproken 10 weken voor werken
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 11:08
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Daarvoor heb je de nee/nee-sticker

Het voordeel dat ik haal uit het nalopen van aanbiedingen in een heel jaar is wel een euro waard voor de bezorger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten