Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Mascara (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1822558)

speelgoedgitaar 16-12-2010 09:29

Mascara

Hallo mensen,

Mijn mascara is bijna op en ik wil een andere kopen, Wat vinden jullie nou echt een goede mascara die ik zeker moet proberen?

Catch 16-12-2010 09:33

Colossal van eh Maybelline? Ik heb nu die Falsies, die is echt naadje dus koop die niet. Hoewel het een kwestie van proberen is. Ik hoor ook van mensen die de Colossal maar niks vinden. Is die dikke gele (verpakking) mascara. Geeft mooie krullende wimpers zonder klontjes, geen smerigheid onder je ogen en gaat er makkelijk af (Y). Als je voor een echte naturelle look gaat is hij misschien niet zo geschikt.

flower1989 16-12-2010 11:52

Ik heb altijd meerdere soorten mascara.
Heb veel dure soorten, maar daarbij krijg ik allemaal stukjes aan dat borsteltje.. :S

Moet zeggen dat de mascara van de Action mij het beste bevalt!
Ontzettend goedkoop en is echt heel fijn!

Diamera 16-12-2010 13:15

Ik heb Colossal Volume (waterproof) van Maybelline en ik vind het een hele fijne mascara. Hij is makkelijk aan te brengen omdat ie geen klontjes laat zitten. Ook als ik door de regen naar school fiets blijft ie prima, bijna helemaal zitten, maar ik moet wel zeggen dat het nog geen 10 minuten fietsen is. Ik kan geen nadeel vinden, misschien alleen dat hij zo'n dik borsteltje heeft en daarom wel een beetje troep geeft als je je onderste wimpers wil doen.

Ik heb ook nog Lash Stiletto van Maybelline (ook waterproof), die ook erg bevalt, maar die geeft je alleen langere wimpers, dus niet extra veel volume. Maar dan worden ze ook wel heel mooi lang. Deze heb ik persoonlijk liever dan de Colossal, omdat die toch wel echt zware (van kleur dan he) wimpers geeft.

Tot slot heb ik ook nog een paarse van de Etos maar die gebruik ik alleen soms voor de puntjes.

Volk 16-12-2010 14:12

Ik heb de colossal van Maybelline. Klontert niet en is fijn om aan te brengen. Geeft ook niet van die overdreven wimpers, maar gewoon mooi. Ik heb niet de waterproof variant maar toch is die van mij nog nooit uitgelopen door regen of tranen.

Rivka 19-12-2010 10:52

Hihi, dit wordt een Colossaltopic. Ik heb ook de waterproof Colossal van Maybelline :p
Mijn oma gaat regelmatig naar Amerika en dan komt ze met allemaal make-up van Clinique terug, en omdat mijn moeder heel gevoelige ogen heeft heb ik ook nog 3 Clinique mascara's.

Mara 19-12-2010 11:00

Black Out van Dior, maar die is wel wat duurder dan die van Maybelline ;)

Azèche_oud 19-12-2010 13:08

Volum' express turbo boost van Maybelline. Fijn borsteltje, amper klonten (Y)

Mutant_oud 20-12-2010 20:06

Ik heb al jaren Volum' express van Maybelline. Niks over te klagen.

Girllie15NL 21-12-2010 01:30

Ik heb million lashes die je nu op de reclame niet. Maar dan niet extra black.. (Zie daar het nut niet echt in.) Maar million lashes is een super mascara! Hij is helemaal goud kleurig. Je kan hem niet missen :)

M&Metje 22-12-2010 22:46

Ik heb eigenlijk mascara gewoon van de hema. Hangt wel af van waterproof of niet. Wat hebben jullie het liefst? Want waterproof krijg ik er moeilijk af met make up remover, krijg ik toch een zwarte vlek onder mijn ogen. En geen waterproof dan lekt dat weer met regen.

Dus wat vinden jullie het beste?

Mutant_oud 23-12-2010 20:28

Ik heb waterproof, maar die haal ik er 's avonds niet af. Die slijt vanzelf 's nachts :D.

Volk 24-12-2010 14:49

Citaat:

M&Metje schreef: (Bericht 31196477)
Ik heb eigenlijk mascara gewoon van de hema. Hangt wel af van waterproof of niet. Wat hebben jullie het liefst? Want waterproof krijg ik er moeilijk af met make up remover, krijg ik toch een zwarte vlek onder mijn ogen. En geen waterproof dan lekt dat weer met regen.

Dus wat vinden jullie het beste?

Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat mascara uitloopt of lekt met regen. Dus ik houd het bij de gewone.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.