![]() |
Bucket List
De film The Bucket List gaat over "Two terminally ill men escape from a cancer ward and head off on a road trip with a wish list of to-dos before they die." (imdb)
Wat staat er op jouw bucket list? |
Boodschappen Eten |
Heroïne.
Je nick doet me trouwens denken aan topnieuws. :s |
Moeilijk. Waarschijnlijk met een aantal goede vriendinnen een reis maken naar de landen waar ik graag nog heen wil en allerlei dingen doen daar in de trant van duiken, kameel rijden, overnachten in de Sahara, dronken worden en meer in die trant. Thuis zou ik extra leuke dingen doen met vrienden/famillie. Extra genieten, maar voor zover ik kan bedenken heb ik geen specifieke dingen die ik nog zou willen doen.
|
Ik wil een keer op een paard door de Oekraïne trekken :cool:
|
Naar China fietsen. En ik heb eindelijk mensen gevonden die daar ook zin in hebben :)
|
Ik wil sowieso een keertje door Oost Europa reizen. Zonder beroofd te worden.
|
Goed ukulele kunnen spelen
Thuis worden in klassieke muziek en er mee kunnen braggen Viool leren spelen Een film regisseren Een Optreden als ukulele-ist |
Lang maar vooral gelukkig leven zou fijn zijn voordat ik de pijp uit ga (want bij een bucket list zou ik al weten dat ik niet zo lang meer had). Dat gelukkig bestaat vooral uit de kleine dingetjes zoals een kus van iemand waarvan je houd etc. ^_^ Als ik nog iets spannends op de lijst zou moeten zetten zou ik wel graag een hike doen met mensen door schotland in een kilt met skinny dipping in een loch 's nachts! Lijkt me briljant! misschien volgende zomer wel...
|
Crowdsurfen
Tornado's jagen met een bevoegd team Eindelijk mijn boek uitbrengen De Dom in Keulen (nog een keer) beklimmen Naar Engeland om vrienden te bezoeken Naar Disneyworld Florida De Niagara Falls bekijken Me helemaal laten tatoeëren Een concert geven Trouwen, als ik dan al niet getrouwd ben In een Hummer rijden Iets opzettelijk kapot maken (servies, gitaar, ramen :o) Dit is overigens bijna gelijk aan mijn 'wat zou je doen met heel veel miljoen' lijstje :D |
-voor mn 18de of liefst zelfs met 16 op mezelf gaan wonen
-een keer oud&nieuw in Sydney vieren -Een keer naar Tokio gaan -Naar het SintLucas MBO en daarna naar de Kunstacademie -Kunstenares worden(mss met graffiti) -Graffiti spuiten op illegale plekken -een groot gedeelte van mijn familie veel minder spreken -Een wereldreis maken -een asielhond nemen -iets doen voor tieners met autisme of tieners die ernstig gepest worden of iets in die richting -Een keer met foto en al in de krant komen -Kitesurfen -voorkomen dat ik ooit mijn blonde haar terug krijg |
Parachutespringen
Heel verschrikkelijk verliefd worden Een reis naar alle prachtige plekken van de wereld maken Heel de wereld over gaan als zangeres Leren varen Iemand uit heel veel geestelijke pijn verlossen Een waterpijp roken :o Diepzeeduiken |
Kunstgroep beginnen
Kunst maken Een circelvorming aquarium hebben Een bank overvallen meer komt later |
cirkelvormig als in rond om je heen?
|
Citaat:
Ik fantaseer wel eens erop los met 24.5 miljoen :o |
Hele suffe dingen geloof ik, want alle vrijgevochten coole dingen heb ik al gedaan.
Eens zien... -mijn eigen hond hebben! -kindertjes maken -boeken/strips schrijven en maken en uitgeven -een oud huis helemaal opknappen en eigen maken En vooral bijzondere mensen ontmoeten en genieten van de bijzondere mensen in mijn omgeving *kwijl* |
Citaat:
|
Geen idee. Lange reis door Noord-Amerika. Een gave woning scoren, met studio/muziekruimte en minibibliotheek. Halve dagen oid werken en wel veel centen harken.
|
Ik zou persoonlijk geen kindjes maken als ik niet zolang meer te leven had.
|
Dota
|
Geen idee eigenlijk.
Ik wil nog wel eens naar Argentinië, dat zou ik dan bijv. kunnen doen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |