![]() |
Krijg jij wel eens klappen van je vriend(in)?
TopX en FOK.nl willen graag weten:
Krijg jij wel eens een klap van je vriend(in)? Is er in jouw relatie wel eens een klap gevallen? Was het daarna meteen afgelopen met de liefde of moet een klap op z'n tijd gewoon kunnen? Doe mee! De link naar het onderzoek: http://topx.socratos.net/direct/jongerenpanel/ |
Ik en mijn ex hebben elkaar nog nooit geslagen, misschien soms op elkaar achterste, maar meer ook niet!
|
Te oud.
|
een soort van speelse klappen om daarna gewoon te zoenen en te lachen maar nooit iets hards of pijnlijks
|
Ik heb een aantal berichten verwijderd. Hier graag een serieuze discussie over het onderwerp.
Al verwacht ik dat een discussie lastig is, want ik denk dat als mensen al geslagen worden (of zelf slaan), ze dit niet zomaar en plein public op een forum gaan zetten. |
Nooit gebeurd, van beide kanten niet. Hooguit dat het bij het stoeien wel eens te lomp word, maar dat is natuurlijk niet expres.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij mij ooit zou slaan en om die reden denk ik ook dat áls het zou gebeuren, het wel einde verhaal is. Hij zou zó moeten veranderen om zoiets te doen. Als iemand van ons van zich af mept, ben ik waarschijnlijk de eerste... maar dat kan ik me ook niet zo goed voorstellen eigenlijk, tenzij hij me per ongeluk pijn doet en ik in reactie van me afmep. |
Citaat:
|
Ik krijg geen klappen van mijn vriend. 1 klap en hij vliegt er uit. Ik heb te veel mishandeling gezien om het mij ook te laten gebeuren. Mocht ik mijn vriend slaan dan vind ik dat hij het ook uit moet maken. Doet hij het niet dan doe ik het wel.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
is helaas wel gebeurd in me vorige relatie toen ik samenwoonde. Als hij ging blowen werd hij agressief. ene keer wou hij me slaan andere keer was het me bij de keel grijpen.
En idd wat hierboven al word gezegd, ook ik zei altijd 1 klap en ik ben weg.. Helaas heeft dit meerdere maanden gelopen. Echt dom dat ik hem steeds geloofde als hij Sorry zei en zat te huilen bij me. ( altijd achteraf) Ben later ook met politie begeleiding daar weg gegaan omdat hij met een mes op me stond te wachten toen ik van me werk terug kwam. Als ik zo naar die periode terug kijk snap ik echt niet van mezelf dat ik nog zolang bij hem ben gebleven. maar tijdens die relatie was het heel anders. Moet wel zeggen dat ik het heel vaak zie bij mensen, dat ze geslagen worden en dan bij die persoon blijven. Je hoopt toch altijd dat het eenmalig is.. en dat het daarna gewoon weer goed gaat. |
Citaat:
|
Nee. Als dit ooit gebeurd ben ik vertrokken.
|
kan me weinig situaties voorstellen waarin elkaar slaan de beste optie is maar wie weet
|
Citaat:
|
ik ben heel eerlijk gezegd wel eens gedlage door vriend, maa hij had zeer zeker reden
was vreemdgegaan, dus hij had zeker een reden(vind ik) maar ik was niet meer de nuchterste. Gelukkig gaf hij me een 2e kans, dat geeft niet elke kerel, dat weet ik heel zeker. Nu is t ma een paar keer op kont ofz. Xx |
Citaat:
Heb je het onderzoek al ingevuld? Dat zou fijn zijn, want je hebt een duidelijke mening! http://topx.socratos.net/direct/jongerenpanel/ Bedankt alvast! |
Men vriendin nog nooit geslagen en dat zal ik ook nooit gemeent doen behalve als het speels is xD
|
Ik dacht echt dat dit topic niet mocht, waarom staat het niet gewoon op fok als fok het wil weten?
Maar goed, nooit corrigerend of met letsel als doel geslagen. En hier ook einde wanneer hij dat doet. |
Weleens, bij een of 2 exen, maar dat was snel afgelopen. Zelfs een "speels" klapje kan ik al niet waarderen, laat staan een volle mep. Dan gaat er bij mij echt een knop om en kan ze de volle laag verwachten. Niet fysiek natuurlijk, maar met woorden.
Zelf zal ik nooit een meisje/vrouw slaan.. Ook al kriebelt het nog zo erg, het hoort niet. De deur uit werken wel, maar dat gaat meestal zonder slaan of schoppen. |
Vrouwen moet je niet slaan maar schoppen!
|
Nee, en dat zal dan ook meteen de laatste keer zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even een serieuze reactie dan maar.
Nee, ik ben nooit geslagen door mijn vriendinnen (hadden ze eens moeten proberen lol) en andersom heb ik nooit reden genoeg gehad om hen te slaan. Sowieso kan ik niet zo snel een reden bedenken om je vriendin te slaan. Als je toch zo nodig een chick moet slaan dan lijkt het me voor de hand liggend dat je iemand slaat waar je geen relatie mee hebt. |
Ik ben nog nooit geslagen door mijn vriend(jes). Ik laat me ook niet slaan. Of ik begin hysterisch terug te meppen, of ik pak mijn spulen en ga. Ik heb geen idee wat ik ga doen, maar het zal neit zomaar even voorbij gaan.
Ik heb mijn vriendje ook nog nooit geslagen. Niet uit woede of onmacht in ieder geval, alleen wel eens met stoeien.... |
Nee, en mochten het gebeuren, is het over.
|
Ik ben nog nooit geslagen nee. Ik heb één keer een duw gekregen, toen een ruzie echt heel erg hoog opliep, maar volgens mij heb ik toen een mep terug gegeven (maar dat ging zo raar dat ik het me niet eens goed kan herinneren). Nooit meer voorgekomen en ik voelde me ook absoluut niet bedreigd door die persoon. Wel was de relatie toen vrij snel afgelopen, maar dat stond los van dat voorval.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |