![]() |
|
TopX en FOK.nl willen graag weten:
Krijg jij wel eens een klap van je vriend(in)? Is er in jouw relatie wel eens een klap gevallen? Was het daarna meteen afgelopen met de liefde of moet een klap op z'n tijd gewoon kunnen? Doe mee! De link naar het onderzoek: http://topx.socratos.net/direct/jongerenpanel/ |
Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
is helaas wel gebeurd in me vorige relatie toen ik samenwoonde. Als hij ging blowen werd hij agressief. ene keer wou hij me slaan andere keer was het me bij de keel grijpen.
En idd wat hierboven al word gezegd, ook ik zei altijd 1 klap en ik ben weg.. Helaas heeft dit meerdere maanden gelopen. Echt dom dat ik hem steeds geloofde als hij Sorry zei en zat te huilen bij me. ( altijd achteraf) Ben later ook met politie begeleiding daar weg gegaan omdat hij met een mes op me stond te wachten toen ik van me werk terug kwam. Als ik zo naar die periode terug kijk snap ik echt niet van mezelf dat ik nog zolang bij hem ben gebleven. maar tijdens die relatie was het heel anders. Moet wel zeggen dat ik het heel vaak zie bij mensen, dat ze geslagen worden en dan bij die persoon blijven. Je hoopt toch altijd dat het eenmalig is.. en dat het daarna gewoon weer goed gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik ben heel eerlijk gezegd wel eens gedlage door vriend, maa hij had zeer zeker reden
was vreemdgegaan, dus hij had zeker een reden(vind ik) maar ik was niet meer de nuchterste. Gelukkig gaf hij me een 2e kans, dat geeft niet elke kerel, dat weet ik heel zeker. Nu is t ma een paar keer op kont ofz. Xx |
![]() |
||
Citaat:
Heb je het onderzoek al ingevuld? Dat zou fijn zijn, want je hebt een duidelijke mening! http://topx.socratos.net/direct/jongerenpanel/ Bedankt alvast! |
![]() |
|
Weleens, bij een of 2 exen, maar dat was snel afgelopen. Zelfs een "speels" klapje kan ik al niet waarderen, laat staan een volle mep. Dan gaat er bij mij echt een knop om en kan ze de volle laag verwachten. Niet fysiek natuurlijk, maar met woorden.
Zelf zal ik nooit een meisje/vrouw slaan.. Ook al kriebelt het nog zo erg, het hoort niet. De deur uit werken wel, maar dat gaat meestal zonder slaan of schoppen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Even een serieuze reactie dan maar.
Nee, ik ben nooit geslagen door mijn vriendinnen (hadden ze eens moeten proberen lol) en andersom heb ik nooit reden genoeg gehad om hen te slaan. Sowieso kan ik niet zo snel een reden bedenken om je vriendin te slaan. Als je toch zo nodig een chick moet slaan dan lijkt het me voor de hand liggend dat je iemand slaat waar je geen relatie mee hebt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nog nooit geslagen door mijn vriend(jes). Ik laat me ook niet slaan. Of ik begin hysterisch terug te meppen, of ik pak mijn spulen en ga. Ik heb geen idee wat ik ga doen, maar het zal neit zomaar even voorbij gaan.
Ik heb mijn vriendje ook nog nooit geslagen. Niet uit woede of onmacht in ieder geval, alleen wel eens met stoeien.... |
![]() |
|
Ik ben nog nooit geslagen nee. Ik heb één keer een duw gekregen, toen een ruzie echt heel erg hoog opliep, maar volgens mij heb ik toen een mep terug gegeven (maar dat ging zo raar dat ik het me niet eens goed kan herinneren). Nooit meer voorgekomen en ik voelde me ook absoluut niet bedreigd door die persoon. Wel was de relatie toen vrij snel afgelopen, maar dat stond los van dat voorval.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 22:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |