Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2011, 17:46
Lisette
Lisette is offline
TopX en FOK.nl willen graag weten:
Krijg jij wel eens een klap van je vriend(in)?
Is er in jouw relatie wel eens een klap gevallen? Was het daarna meteen afgelopen met de liefde of moet een klap op z'n tijd gewoon kunnen?
Doe mee!
De link naar het onderzoek: http://topx.socratos.net/direct/jongerenpanel/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2011, 20:31
Jason2
Jason2 is offline
Ik en mijn ex hebben elkaar nog nooit geslagen, misschien soms op elkaar achterste, maar meer ook niet!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 20:32
Verwijderd
Te oud.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 21:51
olha1
olha1 is offline
een soort van speelse klappen om daarna gewoon te zoenen en te lachen maar nooit iets hards of pijnlijks
Oud 08-01-2011, 06:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb een aantal berichten verwijderd. Hier graag een serieuze discussie over het onderwerp.
Al verwacht ik dat een discussie lastig is, want ik denk dat als mensen al geslagen worden (of zelf slaan), ze dit niet zomaar en plein public op een forum gaan zetten.
Oud 08-01-2011, 11:11
Verwijderd
Nooit gebeurd, van beide kanten niet. Hooguit dat het bij het stoeien wel eens te lomp word, maar dat is natuurlijk niet expres.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij mij ooit zou slaan en om die reden denk ik ook dat áls het zou gebeuren, het wel einde verhaal is. Hij zou zó moeten veranderen om zoiets te doen. Als iemand van ons van zich af mept, ben ik waarschijnlijk de eerste... maar dat kan ik me ook niet zo goed voorstellen eigenlijk, tenzij hij me per ongeluk pijn doet en ik in reactie van me afmep.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 11:36
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nooit gebeurd, van beide kanten niet. Hooguit dat het bij het stoeien wel eens te lomp word, maar dat is natuurlijk niet expres.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij mij ooit zou slaan en om die reden denk ik ook dat áls het zou gebeuren, het wel einde verhaal is. Hij zou zó moeten veranderen om zoiets te doen. Als iemand van ons van zich af mept, ben ik waarschijnlijk de eerste... maar dat kan ik me ook niet zo goed voorstellen eigenlijk, tenzij hij me per ongeluk pijn doet en ik in reactie van me afmep.
Eigenlijk precies dit. Ik ken mezelf en als ik ineens pijn heb dan kan een mep nog wel eens een reflex zijn, maar dat is uiteraard ook niet expres en het is ook nog nooit voorgekomen. We doen elkaar wel eens per ongeluk pijn bij het stoeien, maar dan stoppen we gelijk als iemand dat aangeeft. Ik vind slaan in een relatie niet normaal, één mep en ik ben vertrokken.
Oud 08-01-2011, 19:03
Volk
Volk is offline
Ik krijg geen klappen van mijn vriend. 1 klap en hij vliegt er uit. Ik heb te veel mishandeling gezien om het mij ook te laten gebeuren. Mocht ik mijn vriend slaan dan vind ik dat hij het ook uit moet maken. Doet hij het niet dan doe ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 05:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij mij ooit zou slaan en om die reden denk ik ook dat áls het zou gebeuren, het wel einde verhaal is.
Citaat:
Ik vind slaan in een relatie niet normaal, één mep en ik ben vertrokken.
Citaat:
1 klap en hij vliegt er uit
Ik denk dat al die meiden die toch bij hun slaande vent blijven dit ook in eerste instantie dachten
Oud 09-01-2011, 08:06
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik denk dat al die meiden die toch bij hun slaande vent blijven dit ook in eerste instantie dachten
Zal best, maar ik zal het ook echt doen. In mijn familie is heel veel mishandeling dus dat zal mij niet overkomen. En het zal niet de eerste keer zijn dat ik het contact verbreek met iemand die zijn hand heft om me te slaan.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 10:00
flower1989
flower1989 is offline
is helaas wel gebeurd in me vorige relatie toen ik samenwoonde. Als hij ging blowen werd hij agressief. ene keer wou hij me slaan andere keer was het me bij de keel grijpen.
En idd wat hierboven al word gezegd, ook ik zei altijd 1 klap en ik ben weg.. Helaas heeft dit meerdere maanden gelopen. Echt dom dat ik hem steeds geloofde als hij Sorry zei en zat te huilen bij me. ( altijd achteraf)
Ben later ook met politie begeleiding daar weg gegaan omdat hij met een mes op me stond te wachten toen ik van me werk terug kwam.

Als ik zo naar die periode terug kijk snap ik echt niet van mezelf dat ik nog zolang bij hem ben gebleven. maar tijdens die relatie was het heel anders.

Moet wel zeggen dat ik het heel vaak zie bij mensen, dat ze geslagen worden en dan bij die persoon blijven. Je hoopt toch altijd dat het eenmalig is.. en dat het daarna gewoon weer goed gaat.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Dat zal best, maar ik denk toch dat er een verschil is in hoe goed mensen elkaar denken te kennen. Na bijna 2 jaar relatie en daarvoor ruim een jaar intensief contact en daarvoor elkaar al 4 jaar kennen mag ik toch hopen een inschatting te kunnen maken van zijn karakter. Dat alle mensen het niet verwachten, okee, maar ik denk dat velen van hen toch wel een idee zouden kunnen hebben gehad als ze vooraf gezien hebben zouden hebben hoe iemand in zijn minder mooie momenten is. Maar zoals ik zeg, ik ken hem en ik ken mijzelf, en van ons twee zou ik degene zijn die het eerste zou slaan, niet hij. Dat is gewoon niet hoe hij boos wordt, echt totaal niet. Mijn boosheid is veel agressiever dan die van hem.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 16:25
Verwijderd
Nee. Als dit ooit gebeurd ben ik vertrokken.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 19:36
Armoed
Armoed is offline
kan me weinig situaties voorstellen waarin elkaar slaan de beste optie is maar wie weet
Oud 09-01-2011, 21:02
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja dat weet ik, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dat gewoon echt niet zou pikken en dan ook echt weg zou gaan. Ook al zeiden al die meiden dat ook. Maar ik zoek toch altijd van die goedzakken uit dus dat scheelt.
Oud 09-01-2011, 21:08
anne11112
anne11112 is offline
ik ben heel eerlijk gezegd wel eens gedlage door vriend, maa hij had zeer zeker reden

was vreemdgegaan, dus hij had zeker een reden(vind ik)
maar ik was niet meer de nuchterste.
Gelukkig gaf hij me een 2e kans, dat geeft niet elke kerel, dat weet ik heel zeker.

Nu is t ma een paar keer op kont ofz.

Xx
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 09:46
Lisette
Lisette is offline
Citaat:
Zal best, maar ik zal het ook echt doen. In mijn familie is heel veel mishandeling dus dat zal mij niet overkomen. En het zal niet de eerste keer zijn dat ik het contact verbreek met iemand die zijn hand heft om me te slaan.
Dag Anne,

Heb je het onderzoek al ingevuld?
Dat zou fijn zijn, want je hebt een duidelijke mening!
http://topx.socratos.net/direct/jongerenpanel/

Bedankt alvast!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 09:56
Breakdown
Breakdown is offline
Men vriendin nog nooit geslagen en dat zal ik ook nooit gemeent doen behalve als het speels is xD
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 12:31
Verwijderd
Ik dacht echt dat dit topic niet mocht, waarom staat het niet gewoon op fok als fok het wil weten?

Maar goed, nooit corrigerend of met letsel als doel geslagen. En hier ook einde wanneer hij dat doet.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 21:34
Akhlys
Akhlys is offline
Weleens, bij een of 2 exen, maar dat was snel afgelopen. Zelfs een "speels" klapje kan ik al niet waarderen, laat staan een volle mep. Dan gaat er bij mij echt een knop om en kan ze de volle laag verwachten. Niet fysiek natuurlijk, maar met woorden.

Zelf zal ik nooit een meisje/vrouw slaan.. Ook al kriebelt het nog zo erg, het hoort niet. De deur uit werken wel, maar dat gaat meestal zonder slaan of schoppen.
Oud 11-01-2011, 22:39
Jefar
Jefar is offline
Vrouwen moet je niet slaan maar schoppen!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 00:20
Philosophy
Philosophy is offline
Nee, en dat zal dan ook meteen de laatste keer zijn.
Oud 12-01-2011, 06:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik dacht echt dat dit topic niet mocht, waarom staat het niet gewoon op fok als fok het wil weten?
TopX heeft een samenwerkingsverband met scholieren.com. Voor vragen kun je contact opnemen met Jon
Oud 12-01-2011, 09:18
Verwijderd
Citaat:
TopX heeft een samenwerkingsverband met scholieren.com. Voor vragen kun je contact opnemen met Jon
Het ging om Fok.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 11:59
Verwijderd
Even een serieuze reactie dan maar.

Nee, ik ben nooit geslagen door mijn vriendinnen (hadden ze eens moeten proberen lol) en andersom heb ik nooit reden genoeg gehad om hen te slaan. Sowieso kan ik niet zo snel een reden bedenken om je vriendin te slaan. Als je toch zo nodig een chick moet slaan dan lijkt het me voor de hand liggend dat je iemand slaat waar je geen relatie mee hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2011, 15:59
Verwijderd
Ik ben nog nooit geslagen door mijn vriend(jes). Ik laat me ook niet slaan. Of ik begin hysterisch terug te meppen, of ik pak mijn spulen en ga. Ik heb geen idee wat ik ga doen, maar het zal neit zomaar even voorbij gaan.

Ik heb mijn vriendje ook nog nooit geslagen. Niet uit woede of onmacht in ieder geval, alleen wel eens met stoeien....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 16:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, en mochten het gebeuren, is het over.
Oud 12-01-2011, 16:04
miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben nog nooit geslagen nee. Ik heb één keer een duw gekregen, toen een ruzie echt heel erg hoog opliep, maar volgens mij heb ik toen een mep terug gegeven (maar dat ging zo raar dat ik het me niet eens goed kan herinneren). Nooit meer voorgekomen en ik voelde me ook absoluut niet bedreigd door die persoon. Wel was de relatie toen vrij snel afgelopen, maar dat stond los van dat voorval.
Reageren

Regels voor berichten