Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik ben echt super erg verliefd help me please! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1824208)

anoniem1998 08-01-2011 16:31

Ik ben echt super erg verliefd help me please!

hey iedereen,

Ik heb een jongen bij mij in de klas en ik vind hem echt superrrr leuk!!
maar ik ben bang dat hij mij niet leuk vind
steeds als ik naar hem kijk, en hij ook kijk ik weg en dat gaat gwn vanzelf omdat ik me rood voel worden, dat is het zelfde als hij vlak bij me staat. Ik wil heel graag tegen hem zeggen dat ik op hem ben en dat ik met hem wil maar dat durf ik niet omdat ik ehm best een beetje verlegen ben, me vriendinnen weten het ook niet alleen ik..

ik zou super blij zijn als julie mij een beetje konden helpen
xx anoniem1998

ps, ik ben sinds vorig jaar begin 2010 verliefd op hem geworden

anoniem1998 08-01-2011 16:55

Niemand die mij helpt? ;(

immortelle 08-01-2011 17:38

ik weet hoe je je voelt. ik ben momenteel ook verliefd op iemand.
hoe goed ken je die jongen? zie je hem soms, praten jullie soms met elkaar, zijn jullie bevriend?
als je hem nog niet echt goed kent zou ik zeggen dat je het beste contact met hem zoekt (als je hem wel al goed kent eigenlijk ook) probeer eens met hem te praten, voeg hem toe op facebook of msn of zo. op internet durf je al sneller iets zeggen, maar het is wel minder persoonlijk, je ziet de lichaamshouding van die persoon niet.

als je hem niet kent zou ik nog niet direct gaan zeggen dat je verliefd op hem bent, als je hem wat leert kennen en er veel mee praat kun je mss al een beetje afleiden of er gevoelens van zijn kant zijn of niet.

en als je hem al kent komt het wss minder raar over als je het hem zegt dan als een compleet vreemde plotseling komt zeggen dat ze verliefd op jou is.

je kunt hem ook eens vragen om iets samen te gaan doen.
als je er alleen bij bent kan je mss beter zien of het wederzijds is of niet.

je moet zeker je kans wagen, want er is maar één ding erger dan afgewezen worden en dat is onbeantwoorde liefde. ik spreek uit ervaring.

alvast veel succes

Rysair 08-01-2011 21:31

Dit is een forum, het duurt vaak even voordat mensen reageren. Ik herken dit gevoel wel, het beste is om via msn/hyves contact te maken. Daar word je niet rood en kan je rustig nadenken wat je gaat zeggen. Dan wordt al snel vertrouwt en spreek je elkaar op school ook vaker.

anoniem1998 09-01-2011 11:22

Citaat:

immortelle schreef: (Bericht 31249130)
ik weet hoe je je voelt. ik ben momenteel ook verliefd op iemand.
hoe goed ken je die jongen? zie je hem soms, praten jullie soms met elkaar, zijn jullie bevriend?
als je hem nog niet echt goed kent zou ik zeggen dat je het beste contact met hem zoekt (als je hem wel al goed kent eigenlijk ook) probeer eens met hem te praten, voeg hem toe op facebook of msn of zo. op internet durf je al sneller iets zeggen, maar het is wel minder persoonlijk, je ziet de lichaamshouding van die persoon niet.

als je hem niet kent zou ik nog niet direct gaan zeggen dat je verliefd op hem bent, als je hem wat leert kennen en er veel mee praat kun je mss al een beetje afleiden of er gevoelens van zijn kant zijn of niet.

en als je hem al kent komt het wss minder raar over als je het hem zegt dan als een compleet vreemde plotseling komt zeggen dat ze verliefd op jou is.

je kunt hem ook eens vragen om iets samen te gaan doen.
als je er alleen bij bent kan je mss beter zien of het wederzijds is of niet.

je moet zeker je kans wagen, want er is maar één ding erger dan afgewezen worden en dat is onbeantwoorde liefde. ik spreek uit ervaring.

alvast veel succes

okeej bedankt ik heb niet echt veel contact met hem en meestal is hij met ze vrienden en ik met me vriendinnen zegmaar, en als ik dicht bij hem sta bij de deur van de school ofzo zegt ie ''iewl'' en ik weet niet of ie dat bedoeld dat het echt zo is of dat ie het plagerig bedoeld ofzo
xx

immortelle 09-01-2011 12:27

je zoekt best eerst gewoon vriendschappelijk contact denk ik. en van dat wat hij zegt kan ik je niet meer kelpen. het kan inderdaad gewoon plagerig bedoeld zijn. je bent nog jong, probeer het gewoon, je hebt niets te verliezen.

CelineB 09-01-2011 12:42

Citaat:

anoniem1998 schreef: (Bericht 31250595)
okeej bedankt ik heb niet echt veel contact met hem en meestal is hij met ze vrienden en ik met me vriendinnen zegmaar, en als ik dicht bij hem sta bij de deur van de school ofzo zegt ie ''iewl'' en ik weet niet of ie dat bedoeld dat het echt zo is of dat ie het plagerig bedoeld ofzo
xx

Welke jongen zegt ''iewl''?
Maar mischien moet je proberen contact te krijgen, via msn of hyves ofZoo

anoniem1998 09-01-2011 13:59

Citaat:

CelineB schreef: (Bericht 31250778)
Welke jongen zegt ''iewl''?
Maar mischien moet je proberen contact te krijgen, via msn of hyves ofZoo

die jongen waar ik op ben
ik heb hem wel op hyves ja
ze msn alleen niet.

anne11112 09-01-2011 20:49

meid ik weet t maar al te goed

praat met m op hyves, en dat wanneer er iets gebeurd is ofz, vraag of hij dat ook weet is maar voorbeeld, en praat steeds vaker, zeg dan, aah dit is irri, via hyve prate, heb ju msn? in de taal die jij dan spreekt he. en als hij nee zegt dan moet je niet door zeuren. vooral niet doen.
en als je m krijgt, zeg dat een eenvoudige thnxx of tyy
praat dan met m op msn.
word vrienden op jou manier.
zo is het mij 3x gelukt.
ik weet niet of je er wat aanhebt. hoop wel.

veel suc6.

xxxxxxxxxxxx

honkballertje 11-01-2011 15:55

Citaat:

anne11112 schreef: (Bericht 31252436)
meid ik weet t maar al te goed

praat met m op hyves, en dat wanneer er iets gebeurd is ofz, vraag of hij dat ook weet is maar voorbeeld, en praat steeds vaker, zeg dan, aah dit is irri, via hyve prate, heb ju msn? in de taal die jij dan spreekt he. en als hij nee zegt dan moet je niet door zeuren. vooral niet doen.
en als je m krijgt, zeg dat een eenvoudige thnxx of tyy
praat dan met m op msn.
word vrienden op jou manier.
zo is het mij 3x gelukt.
ik weet niet of je er wat aanhebt. hoop wel.

veel suc6.

xxxxxxxxxxxx

'in de taal die jij dan spreekt he'

hopelijk niet dezelfde halve gare taal waarin jij praat, want het valt echt niet te volgen.

on topic: als de jongen waar je op bent 'iewl' zegt als je dichtbij komt staan lijkt mij dit nou niet echt een goed teken. zou dit plagerig bedoelt zijn zou je dit overduidelijk moeten kunnen merken. merk je dat bij hem niet? ga er dan maar vanuit dat het geen goed teken is.

CelineB 11-01-2011 17:14

Citaat:

anoniem1998 schreef: (Bericht 31250942)
die jongen waar ik op ben
ik heb hem wel op hyves ja
ze msn alleen niet.

Je moet uitzoeken wat zijn hobby's zijn!;)

immortelle 11-01-2011 18:14

je houdt ons toch op de hoogte over hoe het vordert?

dus doen zoals hierboven gezegd wordt.
veel met hem praten op hyves, je kunt ook nu en dan een complimentje geven en kijken hoe hij reageert (in het echt gaat dat natuurlijk beter)
en zijn hobby's vinden en kijken of jullie een gezamelijke hobby hebben om over te praten.
het meisje waar ik verliefd op ben speelt net als mij gitaar (ik geef haar zelfs les) dus dat is wel een gemakkelijk onderwerp als je niet weet waar over te praten. kun je dan ook als ijsbreker gebruiken, als je niet weet hoe je moet beginnen praten.

anne11112 12-01-2011 17:15

Citaat:

honkballertje schreef: (Bericht 31257716)
'in de taal die jij dan spreekt he'

hopelijk niet dezelfde halve gare taal waarin jij praat, want het valt echt niet te volgen.

on topic: als de jongen waar je op bent 'iewl' zegt als je dichtbij komt staan lijkt mij dit nou niet echt een goed teken. zou dit plagerig bedoelt zijn zou je dit overduidelijk moeten kunnen merken. merk je dat bij hem niet? ga er dan maar vanuit dat het geen goed teken is.

:facepalm:gare taal nog wel. jjij hebt zeker nog nooit gehoord van msntaal ofzowietsxD

honkballertje 12-01-2011 18:27

Citaat:

anne11112 schreef: (Bericht 31261612)
:facepalm:gare taal nog wel. jjij hebt zeker nog nooit gehoord van msntaal ofzowietsxD

Jammer genoeg heb ik het vaak genoeg aan moeten zien/horen. Dat je op msn die taal gebruikt betekent niet dat je dat hier ook maar moet gaan gebruiken + ik msn zelf veel te veel en gebruik daar nogsteeds niet zo veel msntaal achter elkaar als jij hier doet.

on topic: als je toch nog een poging wilt wagen moet je echt duidelijker zijn tegen die jongens. Heb in je hoofd dat hij geen enkele hint zal snappen. Dat maakt de kans dat hij door begint te krijgen dat je gevoelens voor hem hebt veel groter.

meisje1234510 12-01-2011 18:35

ik ben ook heeeeeeel verliefd maar ik durf het ook niet : ( je bent niet de enigst;)

honkballertje 12-01-2011 18:47

Citaat:

meisje1234510 schreef: (Bericht 31262213)
ik ben ook heeeeeeel verliefd maar ik durf het ook niet : ( je bent niet de enigst;)

De eerste stap zetten is altijd spannend/moeilijk/etc, maar stel je voor dat die jongen hetzelfde gevoel heeft voor jou, maar ook niet durft. Zou wel heel vervelend zijn als jullie elkaar daardoor mis zouden lopen. Probeer hem iig (voor jouw doen) heel duidelijk aan te geven wat je voor hem voelt. Jongens hebben dat vaak wat minder snel door :P. En als hij positief reageert steeds een stapje verder proberen te zetten, totdat het wel heel duidelijk is en je een keer kan afwachten tot een actie van hem :P.

Associated 15-01-2011 20:11

Wauw, ik ben nog nooit van mijn leven verliefd geweest en ik ben 15. Wel een paar keer zo van: wauw wat een mooie meid, maar morgen was ik haar weer vergeten. Maarja, ik ben best blij want nu ik dit lees lijkt het of jullie niets te doen hebben!

honkballertje 16-01-2011 00:16

Citaat:

Associated schreef: (Bericht 31272433)
Wauw, ik ben nog nooit van mijn leven verliefd geweest en ik ben 15. Wel een paar keer zo van: wauw wat een mooie meid, maar morgen was ik haar weer vergeten. Maarja, ik ben best blij want nu ik dit lees lijkt het of jullie niets te doen hebben!

dus mensen die verliefd zijn of veel tijd steken in hun relatie hebben niks te doen?

anoniem1998 22-01-2011 10:17

Citaat:

CelineB schreef: (Bericht 31258077)
Je moet uitzoeken wat zijn hobby's zijn!;)

ik weet zijn hobby''s al
-voetballen
en gamen

ps.bedankt iedereen ik ben blij dat julie me helpen!

sinaasbei 23-01-2011 18:30

Citaat:

Rysair schreef: (Bericht 31249840)
Dit is een forum, het duurt vaak even voordat mensen reageren. Ik herken dit gevoel wel, het beste is om via msn/hyves contact te maken. Daar word je niet rood en kan je rustig nadenken wat je gaat zeggen. Dan wordt al snel vertrouwt en spreek je elkaar op school ook vaker.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.