Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik wil hem doodslaan als ik ze samen zie. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1824906)

Forummervan16 17-01-2011 09:17

Ik wil hem doodslaan als ik ze samen zie.

Een tijd lang was er een meisje waar ik het heel goed mee kon vinden verliefd op mij, ze heeft me zelfs verkering gevraagt. Ik heb toen nee gezegt aangezien ik niet verliefd was op haar, we hebben meerderemaal seks gehad met elkaar en het heel gezellig gehad maar de liefde ontbrak (van mijn kant) we zijn nu al maandenlang hele goede vrienden en alles ging goed.. totdat..

Ze een vriend kreeg, we hebben nog steeds goed contact en zijn goed bevriend.. maar iedere keer als ze op msn komt en ze heeft een foto van die gast als msn plaatje of zijn naam staat in haar msn naam.. dan voel ik me zo verdrietig maar ook woedend tegelijk.. (is dit nou jaloezie?) Ik heb ze nu 3x samen gezien, en dan hebben we gezellig gepraat en haar vriend doet ook aardig tegen mij maar van binnen voel ik echt zoveel haat naar die gozer en heb ik echt de drang om hem in elkaar te slaan (terwijl ik echt geen aggresief persoon ben, laatste keer dat ik met iemand heb gevochten was op de basisschool)..

Ben ik nou gewoon zo'n egoïstische zak? of zijn dit soort gevoelens normaal? Ik begrijp het echt niet, ik ben niet verliefd op haar maar als ik haar met die jongen zie...

Wat kan ik tegen deze gevoelens doen? Ik wil echt dat dit weggaat en dat ik gewoon weer normaal met haar om kan gaan.

Lorelei 17-01-2011 09:27

Je bent of wel verliefd op haar of wel agressief. In beide gevallen geldt: doodslaan is beter van niet.. :p

Breakdown 17-01-2011 09:45

Ik denk dat je dan ofwel gevoelens voor haar hebt.
Of dat je inderdaad zoals je zelf al zegt jaloers bent, maar daar moet je je dan gewoon overheen proberen te zetten klinkt makkelijk dan het is maar dat is de enigste optie.

Gewoon er niet al teveel aan proberen te denken en gewoon in gezelschap zijn van andere mensen dat lijd je gedachten af en dan erover praten met andere mensen dat lucht altijd heel erg op in mijn geval misschien in jou geval ook=]

Forummervan16 17-01-2011 09:49

Ze hebben nu al een tijdje met elkaar, en die gevoelens komen zegmaar in vlagen.. ruim een week geen last van gehad en sinds gistere zit het me echt de hele tijd weer dwars.. Ik ga je advies opvolgen breakdown dankje.

Reverend 17-01-2011 10:59

Doe niet zo jaloe jongeh.

Batave 17-01-2011 13:36

Ik denk dat je jaloers bent op de aandacht van het meisje. De aandacht die ze eerst altijd aan jou gaf geeft ze nu aan die andere kerel en die wil je graag terug. Het gaat hier dus niet per se om het meisje.

Maar kerel, je hebt geen gevoelens voor haar, ze heeft je zelf gevraagd en je zei nee, je hebt je kans verspeeld. Wees een man, zet je er overheen.

Forummervan16 17-01-2011 14:39

Ja jullie hebben gelijk.. ik twijfelde nog of ik misschien verliefd was op haar.. maar als ik echt verliefd zou zijn dan had ik dat wel geweten.

Dat ik hem wou doodslaan is misschien wat overdreven maar ik krijg echt automatisch zo'n rotgevoel als ik ze zie. Het is idd jaloezie.. zoals Batave zegt ik mis gewoon de aandacht van haar, maja beetje egoistisch om wel die aandacht en de seks te willen van haar maar geen relatie aan gaan :p.

Eigen schuld dikke bult voor mij dan maar..

Maar het probleem blijft wel dat ik me toch rottig voel als ik ze zie.. Hoe zet ik me er over heen dan? Hoe doe ik dat?

Batave 17-01-2011 14:41

Daar kan je niks aan doen, tenzij je iemand vind waar je wel iets mee wilt.

Forummervan16 17-01-2011 15:09

Dat is kut.

Breakdown 17-01-2011 15:12

Minder lopen malen in je kop en afleiding zoeken!

Je komt vanzelf iemand tegen die jou alle aandacht geeft waarnaar je verlangd=D

Jefar 17-01-2011 21:53

Wat een haat

undertaker 18-01-2011 03:12

Citaat:

Forummervan16 schreef: (Bericht 31277694)
Wat kan ik tegen deze gevoelens doen? Ik wil echt dat dit weggaat en dat ik gewoon weer normaal met haar om kan gaan.

en wat is volgens jou normaal met haar omgaan dan?

Forummervan16 18-01-2011 08:24

Citaat:

undertaker schreef: (Bericht 31280926)
en wat is volgens jou normaal met haar omgaan dan?

Zoals het de afgelope maanden ging, gewoon hele goede dingen, heel veel kletsen, leuke dingen doen in de stad, bij mij thuis of bij haar gewoon als vrienden. Dat doen we nog steeds en net zoveel alleen toen had ik dat gevoel niet en sinds ze een vriend heeft wel.. en daarom heb ik het minder naar me zin als ik leuke dingen met haar doe nu omdat daar dan telkens aan denk..

Cherry Springs 18-01-2011 08:57

Als je niet verliefd op haar was vind ik het wel erg stom van je dat je wel seks met haar hebt gehad, en stom dat zij daarin meeging. Maar goed, dat geheel terzijde.
Ik zou zeggen, zoek iemand anders om jouw dosis liefde en aandacht vandaan te halen, zodat je je niet zo kut voelt dat zij je blijkbaar niet meer hoeft.

Little Phoebe 18-01-2011 13:02

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 31281033)
Als je niet verliefd op haar was vind ik het wel erg stom van je dat je wel seks met haar hebt gehad, en stom dat zij daarin meeging. Maar goed, dat geheel terzijde.
Ik zou zeggen, zoek iemand anders om jouw dosis liefde en aandacht vandaan te halen, zodat je je niet zo kut voelt dat zij je blijkbaar niet meer hoeft.

Dit helemaal!

SiemdeCyper 18-01-2011 14:17

Citaat:

Lorelei schreef: (Bericht 31277702)
Je bent of wel verliefd op haar of wel agressief. In beide gevallen geldt: doodslaan is beter van niet.. :p

(y)

Alicia Silverstone 18-01-2011 16:47

Je bent niet verliefd, maar je bent toch jaloers. Je wilt geen relatie met haar, maar wel vriendschap. Dan ben je waarschijnlijk gewoon jaloers dat je haar exclusieve aandacht niet meer hebt. Ookal was het geen liefde en was er alleen vriendschap, het gaf jou toch een beetje het gevoel dat er iets speciaals tussen jullie was. En dat jij speciaal voor haar was. Nu weet je in je achterhoofd dat iemand anders speciaal voor haar is en voelt het anders wanneer jullie dingen samen doen. Dat snap ik wel, maar daar kun je niks aan veranderen, want een relatie wil je niet en verliefd ben je niet. Dus probeer eraan te wennen dat je haar niet meer voor jezelf hebt, maar dat jullie nog wel een speciale band kunnen hebben samen. :)

Jason2 18-01-2011 17:25

Aah dit ken ik zo ongeveer wel, ik was ook jaloers op mijn ex toen ze iemand anders leuk vond. Ik had die kerel nog nooit van mijn leven gezien en ik heb hem tot op de dag vandaag nog steeds niet gezien, maar ik kon hem wel wurgen zo jaloers was ik. Ik dacht dat ik haar ook nog leuk vond en dat ik nog van haar hield, maar ik wou gewoon niet dat ze iemand anders zou hebben. Maar toen leerde ik een andere meisje kennen die mij toch erg leuk lijkt en waar ik nu ook mee uitga binnenkort.

Mijn punt is: Je zult haar waarschijnlijk niet leuk vinden, je wilt haar nu gewoon omdat ze niet meer te halen is.

Forummervan16 18-01-2011 23:24

Ik ben erg blij met vooral de laatste 2 reacties (y)

Dank jullie wel!

Chriss1009 25-01-2011 17:51

Een ding wat je wel moet doen. Heb ik zelf ook gedaan. Je moet die meid wel de waarheid vertellen dat je geen vrienden meer wilt zijn (als je dat wilt;)).

Pientere Peer 31-01-2011 12:07

Naah het is beter als je toegeeft aan je jaloezie ne heb gewoon knock out slaat dat geeft toch een goed gevoel en dan kan je ook nog is weer met haar seks hebben, beter toch??

bakfietsje2 31-01-2011 23:11

is dit nou jaloezie?

JAAAAAAAAAAAAAAA dit is nou jaloezie in zijn puurste vorm!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.