Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2011, 09:17
Forummervan16
Forummervan16 is offline
Een tijd lang was er een meisje waar ik het heel goed mee kon vinden verliefd op mij, ze heeft me zelfs verkering gevraagt. Ik heb toen nee gezegt aangezien ik niet verliefd was op haar, we hebben meerderemaal seks gehad met elkaar en het heel gezellig gehad maar de liefde ontbrak (van mijn kant) we zijn nu al maandenlang hele goede vrienden en alles ging goed.. totdat..

Ze een vriend kreeg, we hebben nog steeds goed contact en zijn goed bevriend.. maar iedere keer als ze op msn komt en ze heeft een foto van die gast als msn plaatje of zijn naam staat in haar msn naam.. dan voel ik me zo verdrietig maar ook woedend tegelijk.. (is dit nou jaloezie?) Ik heb ze nu 3x samen gezien, en dan hebben we gezellig gepraat en haar vriend doet ook aardig tegen mij maar van binnen voel ik echt zoveel haat naar die gozer en heb ik echt de drang om hem in elkaar te slaan (terwijl ik echt geen aggresief persoon ben, laatste keer dat ik met iemand heb gevochten was op de basisschool)..

Ben ik nou gewoon zo'n egoïstische zak? of zijn dit soort gevoelens normaal? Ik begrijp het echt niet, ik ben niet verliefd op haar maar als ik haar met die jongen zie...

Wat kan ik tegen deze gevoelens doen? Ik wil echt dat dit weggaat en dat ik gewoon weer normaal met haar om kan gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2011, 09:27
Lorelei
Lorelei is offline
Je bent of wel verliefd op haar of wel agressief. In beide gevallen geldt: doodslaan is beter van niet..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 09:45
Breakdown
Breakdown is offline
Ik denk dat je dan ofwel gevoelens voor haar hebt.
Of dat je inderdaad zoals je zelf al zegt jaloers bent, maar daar moet je je dan gewoon overheen proberen te zetten klinkt makkelijk dan het is maar dat is de enigste optie.

Gewoon er niet al teveel aan proberen te denken en gewoon in gezelschap zijn van andere mensen dat lijd je gedachten af en dan erover praten met andere mensen dat lucht altijd heel erg op in mijn geval misschien in jou geval ook=]
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 09:49
Forummervan16
Forummervan16 is offline
Ze hebben nu al een tijdje met elkaar, en die gevoelens komen zegmaar in vlagen.. ruim een week geen last van gehad en sinds gistere zit het me echt de hele tijd weer dwars.. Ik ga je advies opvolgen breakdown dankje.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 10:59
Verwijderd
Doe niet zo jaloe jongeh.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 13:36
Batave
Batave is offline
Ik denk dat je jaloers bent op de aandacht van het meisje. De aandacht die ze eerst altijd aan jou gaf geeft ze nu aan die andere kerel en die wil je graag terug. Het gaat hier dus niet per se om het meisje.

Maar kerel, je hebt geen gevoelens voor haar, ze heeft je zelf gevraagd en je zei nee, je hebt je kans verspeeld. Wees een man, zet je er overheen.
Oud 17-01-2011, 14:39
Forummervan16
Forummervan16 is offline
Ja jullie hebben gelijk.. ik twijfelde nog of ik misschien verliefd was op haar.. maar als ik echt verliefd zou zijn dan had ik dat wel geweten.

Dat ik hem wou doodslaan is misschien wat overdreven maar ik krijg echt automatisch zo'n rotgevoel als ik ze zie. Het is idd jaloezie.. zoals Batave zegt ik mis gewoon de aandacht van haar, maja beetje egoistisch om wel die aandacht en de seks te willen van haar maar geen relatie aan gaan .

Eigen schuld dikke bult voor mij dan maar..

Maar het probleem blijft wel dat ik me toch rottig voel als ik ze zie.. Hoe zet ik me er over heen dan? Hoe doe ik dat?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 14:41
Batave
Batave is offline
Daar kan je niks aan doen, tenzij je iemand vind waar je wel iets mee wilt.
Oud 17-01-2011, 15:09
Forummervan16
Forummervan16 is offline
Dat is kut.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 15:12
Breakdown
Breakdown is offline
Minder lopen malen in je kop en afleiding zoeken!

Je komt vanzelf iemand tegen die jou alle aandacht geeft waarnaar je verlangd=D
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 21:53
Jefar
Jefar is offline
Wat een haat
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 03:12
Verwijderd
Citaat:
Wat kan ik tegen deze gevoelens doen? Ik wil echt dat dit weggaat en dat ik gewoon weer normaal met haar om kan gaan.
en wat is volgens jou normaal met haar omgaan dan?

Laatst gewijzigd op 18-01-2011 om 03:13. Reden: niet goed in quotes :P
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 08:24
Forummervan16
Forummervan16 is offline
Citaat:
en wat is volgens jou normaal met haar omgaan dan?
Zoals het de afgelope maanden ging, gewoon hele goede dingen, heel veel kletsen, leuke dingen doen in de stad, bij mij thuis of bij haar gewoon als vrienden. Dat doen we nog steeds en net zoveel alleen toen had ik dat gevoel niet en sinds ze een vriend heeft wel.. en daarom heb ik het minder naar me zin als ik leuke dingen met haar doe nu omdat daar dan telkens aan denk..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 08:57
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als je niet verliefd op haar was vind ik het wel erg stom van je dat je wel seks met haar hebt gehad, en stom dat zij daarin meeging. Maar goed, dat geheel terzijde.
Ik zou zeggen, zoek iemand anders om jouw dosis liefde en aandacht vandaan te halen, zodat je je niet zo kut voelt dat zij je blijkbaar niet meer hoeft.
Oud 18-01-2011, 13:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als je niet verliefd op haar was vind ik het wel erg stom van je dat je wel seks met haar hebt gehad, en stom dat zij daarin meeging. Maar goed, dat geheel terzijde.
Ik zou zeggen, zoek iemand anders om jouw dosis liefde en aandacht vandaan te halen, zodat je je niet zo kut voelt dat zij je blijkbaar niet meer hoeft.
Dit helemaal!
Oud 18-01-2011, 14:17
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Je bent of wel verliefd op haar of wel agressief. In beide gevallen geldt: doodslaan is beter van niet..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 16:47
Verwijderd
Je bent niet verliefd, maar je bent toch jaloers. Je wilt geen relatie met haar, maar wel vriendschap. Dan ben je waarschijnlijk gewoon jaloers dat je haar exclusieve aandacht niet meer hebt. Ookal was het geen liefde en was er alleen vriendschap, het gaf jou toch een beetje het gevoel dat er iets speciaals tussen jullie was. En dat jij speciaal voor haar was. Nu weet je in je achterhoofd dat iemand anders speciaal voor haar is en voelt het anders wanneer jullie dingen samen doen. Dat snap ik wel, maar daar kun je niks aan veranderen, want een relatie wil je niet en verliefd ben je niet. Dus probeer eraan te wennen dat je haar niet meer voor jezelf hebt, maar dat jullie nog wel een speciale band kunnen hebben samen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 17:25
Jason2
Jason2 is offline
Aah dit ken ik zo ongeveer wel, ik was ook jaloers op mijn ex toen ze iemand anders leuk vond. Ik had die kerel nog nooit van mijn leven gezien en ik heb hem tot op de dag vandaag nog steeds niet gezien, maar ik kon hem wel wurgen zo jaloers was ik. Ik dacht dat ik haar ook nog leuk vond en dat ik nog van haar hield, maar ik wou gewoon niet dat ze iemand anders zou hebben. Maar toen leerde ik een andere meisje kennen die mij toch erg leuk lijkt en waar ik nu ook mee uitga binnenkort.

Mijn punt is: Je zult haar waarschijnlijk niet leuk vinden, je wilt haar nu gewoon omdat ze niet meer te halen is.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 23:24
Forummervan16
Forummervan16 is offline
Ik ben erg blij met vooral de laatste 2 reacties

Dank jullie wel!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 17:51
Verwijderd
Een ding wat je wel moet doen. Heb ik zelf ook gedaan. Je moet die meid wel de waarheid vertellen dat je geen vrienden meer wilt zijn (als je dat wilt).
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 12:07
Pientere Peer
Pientere Peer is offline
Naah het is beter als je toegeeft aan je jaloezie ne heb gewoon knock out slaat dat geeft toch een goed gevoel en dan kan je ook nog is weer met haar seks hebben, beter toch??
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 23:11
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
is dit nou jaloezie?

JAAAAAAAAAAAAAAA dit is nou jaloezie in zijn puurste vorm!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten