Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je niet verliefd op haar was vind ik het wel erg stom van je dat je wel seks met haar hebt gehad, en stom dat zij daarin meeging. Maar goed, dat geheel terzijde.
Ik zou zeggen, zoek iemand anders om jouw dosis liefde en aandacht vandaan te halen, zodat je je niet zo kut voelt dat zij je blijkbaar niet meer hoeft.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je bent niet verliefd, maar je bent toch jaloers. Je wilt geen relatie met haar, maar wel vriendschap. Dan ben je waarschijnlijk gewoon jaloers dat je haar exclusieve aandacht niet meer hebt. Ookal was het geen liefde en was er alleen vriendschap, het gaf jou toch een beetje het gevoel dat er iets speciaals tussen jullie was. En dat jij speciaal voor haar was. Nu weet je in je achterhoofd dat iemand anders speciaal voor haar is en voelt het anders wanneer jullie dingen samen doen. Dat snap ik wel, maar daar kun je niks aan veranderen, want een relatie wil je niet en verliefd ben je niet. Dus probeer eraan te wennen dat je haar niet meer voor jezelf hebt, maar dat jullie nog wel een speciale band kunnen hebben samen.
![]() |
![]() |
|
Aah dit ken ik zo ongeveer wel, ik was ook jaloers op mijn ex toen ze iemand anders leuk vond. Ik had die kerel nog nooit van mijn leven gezien en ik heb hem tot op de dag vandaag nog steeds niet gezien, maar ik kon hem wel wurgen zo jaloers was ik. Ik dacht dat ik haar ook nog leuk vond en dat ik nog van haar hield, maar ik wou gewoon niet dat ze iemand anders zou hebben. Maar toen leerde ik een andere meisje kennen die mij toch erg leuk lijkt en waar ik nu ook mee uitga binnenkort.
Mijn punt is: Je zult haar waarschijnlijk niet leuk vinden, je wilt haar nu gewoon omdat ze niet meer te halen is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!) hhendrikxx | 57 | 26-03-2005 14:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Reactie van Moskee Tawheed over het boek. Oum Taqiyyah | 96 | 30-04-2004 19:42 |