Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Welke forumer zou als eerste horen dat jij dood bent? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1825421)

.sann_oudenzo 23-01-2011 23:45

Welke forumer zou als eerste horen dat jij dood bent?

Kleine inleiding: Ik liet een paar weken geleden mijn oude account verwijderen en Carn opende toen een condoleance topic voor me. Een aantal mensen dacht bij het lezen van de topictitel dat ik het loodje had gelegd. Naar aanleiding daarvan hadden een paar forumers en ik het erover: wie zou het als eerste horen. (Carn zou het bij mij niet zijn, vandaar de discussie).

Dus: welke forumer zou als eerst horen dat je dood bent? En hoe/via wie?

TS begint: Absinthe of Deadlock. Via mijn ouders of vrienden, via de telefoon waarschijnlijk, telefoonnummers vinden ze in mijn mobiel.

Carn 23-01-2011 23:46

ik weet het niet. Degene die als eerste (waarschijnlijk op FB) leest dat ik de pijp uit ben.

Quintiano 23-01-2011 23:47

Goede vraag.

Misschien middels Facebook en dan kan het dus iedereen zijn van m'n Facebookmatties (best wat daarvan zijn ook forumers) maar echt heel veel privécontact met forumers heb ik nou ook weer niet. Als ik dan toch iemand moet noemen verwacht ik dat Sovreze het is. Of anders Lorelei.

Schaamteloze copypaste ja :p

.sann_oudenzo 23-01-2011 23:47

Maar er wordt niemand gebeld voor er op facebook gepost wordt dat je de pijp uit bent?

(via facebook is een te makkelijk antwoord :mad: )

Quintiano 23-01-2011 23:48

Nou ja, als Facebook niet telt dan gaat 't lastig worden denk ik.

.sann_oudenzo 23-01-2011 23:49

Oke, dan telt facebook wel :p

Trimm Trabb 23-01-2011 23:58

Ik heb ook niet echt close contact met forumers, dus het zal idd wel via Facebook gaan dan. En dan via Sann of Absinthe (want volgens mij heb ik geen andere forumerds op FB).

Ik vraag me sowieso af hoe lang het zou duren voordat iemand doorheeft dat ik dood ben.
Als het ergens in 't openbaar gebeurt is het natuurlijk logisch dat mensen 't zien, maar stel nou dat ik thuis het loodje zou leggen, dan kan het wel lang duren voor iemand het doorheeft, want ik heb niet echt contact met m'n huisgenoot en het komt wel regelmatig voor dat mensen een tijd niks van me horen, dus m'n ouders zouden bijv. ook niet geschokt reageren als ik een week de telefoon niet opneem ofzo. :o

Mss als 't begint te stinken dat ze dan iets doorhebben, hmmmm....

Pippeloen 24-01-2011 00:00

mijn antwoord op deze vraag lijkt me erg voor de hand liggen.

Stefenootje 24-01-2011 00:14

Citaat:

Pippeloen schreef: (Bericht 31301155)

Stefenootje 24-01-2011 00:18

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 31301151)
Ik vraag me sowieso af hoe lang het zou duren voordat iemand doorheeft dat ik dood ben.

Niet echt ontopic dit, maar ik denk daar ook weleens over na. Als ik doodga in m'n bed ofzo, dan kan het echt dagen duren voordat iemand dat weet.
Mijn huisgenoten zullen me niet missen, want we hebben nauwelijks contact. LL zal me misschien wel bellen, en me missen online ofzo, maar die heeft geen sleutel, en we hebben ook geen werkende deurbel.
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat hij bij m'n huisbaas (die naast me woont) aanbelt om hem binnen te laten.

best erg eigenlijk, dat ik dagen dood in bed kan liggen. -O-

Batave 24-01-2011 00:18

Niemand, ik zou mysterieus verdwijnen en niemand zou weten wat er van me geworden was.

Rode Panda 24-01-2011 00:37

Ik gok op Egon, die komt als eerste voor in mijn telefoonlijst als het op forummensen neerkomt.

Vervolgens Paranoide.

Little Phoebe 24-01-2011 00:39

Citaat:

Pippeloen schreef: (Bericht 31301155)

Dit ja :p

Noedelhap 24-01-2011 00:45

Ik denk Qimm of Freyja dan ineens een belletje zullen krijgen van mijn ouders.

Jaeger 24-01-2011 01:56

Niemand.

Ymir 24-01-2011 03:38

Geen een, gok ik zo (Y)
Ik zou gewoon opeens verdwijnen. Misschien dat een van de onzinners die m'n nummer heeft proberen te smsen op den duur, maar ja dood he!

Severus 24-01-2011 04:10

Iedere forummer die ik als vriend heb op één van de bekende sociale netwerken (zoals Facebook en Hyves), en dat zijn er maar weinig. Ik neem namelijk wel aan dat mijn jongste zus (want die heeft zowel Facebook als Hyves) wel een soort van bericht zou achterlaten op mijn Facebook en/of Hyve, waardoor al mijn on-line contacten dan in één keer op de hoogte zijn van mijn voortijdige overlijden.

Missy 24-01-2011 05:46

Opmerking verwijderd.

Waarschijnlijk zal een fb opmerken na een tijdje van: oh, hé, Missy is nooit meer online. Dan zal ik waarschijnlijk een aantal pm's krijgen of ik nog wel online ben. Na een maandje zullen ze vast op mijn hyves terecht komen en zien dat ik dood ben.

Duckdoggy 24-01-2011 06:29

dat vraag ik mezelf af, aangezien 2 mensen weten dat ik forum maar die weten niet dat t hier is, 2 mensen die forummer zijn maar niet zo vaak online zijn heb ik mailcontact mee maar dat weet ook niemand en als ze t niet terug kunnen vinden in mn browsergeschiedenis vrees ik dat t niemand is:bloos:

Azèche_oud 24-01-2011 06:58

Pyromania, omdat ze de zus is van de beste vriendin van mijn zusje.

Verder... als ze mijn sms-geschiedenis afneuzen, denk ik dat ze Geel en Panopticon wel een belletje geven? Misschien? En iedereen die ik op facebook of hyves heb. Oh, en misschien zou mijn zusje op msn inloggen om het te vertellen. Ja, ik denk dat ze dat wel zou doen.

Vrolijk topic trouwens :')

Rationeel 24-01-2011 07:00

Lorelei :y

Sarah 24-01-2011 08:26

Ik denk dat mijn ouders of Theodoor dan Andijvie wel zouden bellen.

IKBENBABSWEL 24-01-2011 09:02

ik mag hopen dat het disturbedangel is

Lorelei 24-01-2011 09:10

Rationeel uiteraard.

Daboman 24-01-2011 10:26

Ik denk dat het niet eens opgemerkt zou worden, want ik ben wel vaker hele periodes nauwelijks online. Misschien dat iemand het via hyves ziet oid inderdaad.

Martiño 24-01-2011 10:34

Pff, ik denk Absinthe, als ik niet meer kom opdagen op de repetities. ;)

White Trash 24-01-2011 10:44

Ik denk Babs maar sowieso vind ik het een lastige vraag. Ik vraag me af of iemand van mijn familie sowieso meteen iets met social media doen aangezien ze dat niet zo interessant vinden.

Lorelei 24-01-2011 10:54

Citaat:

White Trash schreef: (Bericht 31301983)
Ik denk Babs maar sowieso vind ik het een lastige vraag. Ik vraag me af of iemand van mijn familie sowieso meteen iets met social media doen aangezien ze dat niet zo interessant vinden.

Mijn familie heeft daar zelf ook niets mee, maar ze weten dat er mensen zijn die ik ken via dit forum (buiten Rationeel) en die zouden ze dus wel proberen te vinden. Ik denk dat ze de meeste kans zouden hebben met Medeia omdat die zo'n ongewone naam heeft (als ze even in mijn facebook-vrienden zouden kijken, zouden ze haar zo vinden) of juist .sann omdat het een naam is die makkelijk te onthouden is.

Martiño 24-01-2011 10:58

Mijn vader en stiefmoeder weten dat ik een facebook en twitter heb, maar ze doen er verder niks mee (behalve zeggen dat ik "wel moet uitkijken wat ik er op zet hoor!", omdat ze ooit via via iets hebben vernomen). Ze weten denk ik ook wel dat ik mensen ken via het forum, maar meer dan dat ook niet. Maargoed, zodra het op facebook komt dan zal het hier ook wel snel bekend worden.

Schrödinger 24-01-2011 11:59

Waarschijnlijk Pip.

Geel 24-01-2011 12:18

Ik denk dat het heel lang gaat duren voordat er iemand op het forum erachter komt dat ik dood ben. Misschien komen ze er nooit achter. Etmakas en LP zullen zich waarschijnlijk afvragen waarom ik nooit online ben op msn/forum, maar ik denk niet dat mijn ouders ook maar iemand van het internet zullen inlichten over mijn dood. Ik heb verder ook geen hyves of Facebook, dus dat gaat hem ook niet worden.

Doux 24-01-2011 12:24

Ik ga gelukkig nog lang niet dood :)

Azèche_oud 24-01-2011 12:26

Citaat:

Geel schreef: (Bericht 31302250)
Ik denk dat het heel lang gaat duren voordat er iemand op het forum erachter komt dat ik dood ben. Misschien komen ze er nooit achter. Etmakas en LP zullen zich waarschijnlijk afvragen waarom ik nooit online ben op msn/forum, maar ik denk niet dat mijn ouders ook maar iemand van het internet zullen inlichten over mijn dood. Ik heb verder ook geen hyves of Facebook, dus dat gaat hem ook niet worden.

Ik denk dat, als jij plotseling totaal van de virtuele aardbodem zou verdwijnen, ik je wel even zou bellen hoor :o na een week of zo. En Phoebe ook, want die is snel bezorgd :D

White Trash 24-01-2011 12:28

Als ik heel goed eenzaam weg rot kan op den duur .sann mij ruiken :bloos::romanticus:

.sann_oudenzo 24-01-2011 12:29

Citaat:

Doux schreef: (Bericht 31302275)
Ik ga gelukkig nog lang niet dood :)

Dat was niet echt de vraag he.

Citaat:

White Trash schreef: (Bericht 31302290)
Als ik heel goed eenzaam weg rot kan op den duur .sann mij ruiken :bloos::romanticus:

:D(N)

Absinthe 24-01-2011 12:34

Ik twijfel nog.
Ik kan me zo voorstellen dat mijn zusje m'n telefoon danwel facebook gaat doorspitten op zoek naar Sann danwel Carn danwel Medeia (die laatste ook vanwege haar voornaam) maar het kan natuurlijk ook gewoon Martiño zijn, wanneer de repetities afgezegd worden omdat de regisseur niet meer is.
En Sann heeft misschien een kleinere kans, omdat ik meerdere Sannes in m'n telefoon heb staan.

Sarah 24-01-2011 12:36

Soms overweeg ik wel eens een lijstje te maken. Mensen die terminaal ziek zijn hebben altijd zo'n lijst met wie er gebeld moet worden, wie er alleen een kaartje moet krijgen, enzovoort. Maar het is misschien wat raar om zo'n lijst te maken als je 25 bent en níet ziek, laat staan terminaal.

Geel 24-01-2011 12:37

Citaat:

Etmakas schreef: (Bericht 31302283)
Ik denk dat, als jij plotseling totaal van de virtuele aardbodem zou verdwijnen, ik je wel even zou bellen hoor :o na een week of zo. En Phoebe ook, want die is snel bezorgd :D

Wat aardig! :o Wat zullen mijn ouders raar opkijken als jij dan uitlegt wie je bent. :D

Doux 24-01-2011 12:41

Citaat:

.sann schreef: (Bericht 31302291)
Dat was niet echt de vraag he.

Ja ik weet niet welke forumer het als eerste zou horen, ik denk dat als ik nooit meer online kom er gewoon een belletje moet gaan rinkelen. Mijn vader zit op FB dus die zal er misschien voor zorgen dat er een berichtje gepost wordt of heel misschien mijn broer maar verder zou ik in godsnaam niet weten hoe het forum er achter moet komen.

edit: Ik kom in de krant

Little Phoebe 24-01-2011 12:43

Citaat:

Geel schreef: (Bericht 31302250)

:D kut, wat ken je ons goed
Citaat:

Etmakas schreef: (Bericht 31302283)

Ohja :D ik weer.

@Geel: Dan bel ik jou en hoop ik dat er iemand opneemt en fake ik wel dat ik van je school ben ofzo. En anders bel ik je school, whatever (Y)

Geel 24-01-2011 12:56

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 31302335)

@Geel: Dan bel ik jou en hoop ik dat er iemand opneemt en fake ik wel dat ik van je school ben ofzo. En anders bel ik je school, whatever (Y)

Dan heb ik toch forumerds die erachter zullen komen dat ik dood ben, als ik dood ben! :cool:

Little Phoebe 24-01-2011 12:57

Citaat:

Geel schreef: (Bericht 31302369)
Dan heb ik toch forumerds die erachter zullen komen dat ik dood ben, als ik dood ben! :cool:

:D graag gedaan hoor

Swlabr 24-01-2011 12:59

Niemand. (y)

Andijvie 24-01-2011 13:01

Ik neem aan dat mijn man Sarah dan wel belt.

Duckdoggy 24-01-2011 13:58

ik vind het een rare situatie, aangezien ik hier op t forum(vooral op psych)gewoon vertel wat me dwarszit en ik denk dat mn ouders het dan ineens heel raar gaan vinden allemaal(sowieso dat ik op een forum zit/zat want dat weten ze zelfs niet) maar ook hoe ik over bepaalde dingen denk/dacht enzo.
Ik heb wel hyves maar daar heb ik niemand van t forum op, en facebook heb ik niet, laat staan mobiele nummers van iemand.
Ik denk dat de mensen van psych zichzelf misschien afvragen na een paar weekjes waar ik blijf want daar post ik regelmatig en na een week of wat krijgen ze op ART misschien ook argwaan maar verder zou ik het echt niet weten.

Azèche_oud 24-01-2011 14:41

Trouwens, als ik doodga, willen jullie dan namens iedereen een brief over mij naar de Donald Duck sturen? Dan heb ik postuum toch nog het hoogst haalbare bereikt :cool:

egon 24-01-2011 14:43

darkrobo, dat is mijn neef.

Geel 24-01-2011 14:46

Citaat:

Etmakas schreef: (Bericht 31302673)
Trouwens, als ik doodga, willen jullie dan namens iedereen een brief over mij naar de Donald Duck sturen? Dan heb ik postuum toch nog het hoogst haalbare bereikt :cool:

Wat is het hoogs haalbare dan? Dat je dood in de Donald Duck wordt vermeld? (omg, kijk mij dan de d/t-regel beheersen!)

Chick Rock 24-01-2011 14:48

Ik ben wel via een (ex)forumer op dit forum terechtgekomen, maar zij post alleen nog in het wodm-topic. Ik vermoed dat ze er niet aan zou denken door te geven dat ik dood ben. Verder ken ik niemand van het forum/dk persoonlijk, dus vermoedelijk krijgen jullie het nooit te weten. Mogelijk word ik ook niet echt gemist :o.

Uice 24-01-2011 14:49

Paranoide.

En daarna belt ze waarschijnlijk een paar mensen die ik gemeet heb. En daarna gewoon wie het eerst in het condoleancetopic loert.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.