Advertentie | |
|
![]() |
|
Iedere forummer die ik als vriend heb op één van de bekende sociale netwerken (zoals Facebook en Hyves), en dat zijn er maar weinig. Ik neem namelijk wel aan dat mijn jongste zus (want die heeft zowel Facebook als Hyves) wel een soort van bericht zou achterlaten op mijn Facebook en/of Hyve, waardoor al mijn on-line contacten dan in één keer op de hoogte zijn van mijn voortijdige overlijden.
|
Opmerking verwijderd.
Waarschijnlijk zal een fb opmerken na een tijdje van: oh, hé, Missy is nooit meer online. Dan zal ik waarschijnlijk een aantal pm's krijgen of ik nog wel online ben. Na een maandje zullen ze vast op mijn hyves terecht komen en zien dat ik dood ben.
|
Verwijderd
|
dat vraag ik mezelf af, aangezien 2 mensen weten dat ik forum maar die weten niet dat t hier is, 2 mensen die forummer zijn maar niet zo vaak online zijn heb ik mailcontact mee maar dat weet ook niemand en als ze t niet terug kunnen vinden in mn browsergeschiedenis vrees ik dat t niemand is
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pyromania, omdat ze de zus is van de beste vriendin van mijn zusje.
Verder... als ze mijn sms-geschiedenis afneuzen, denk ik dat ze Geel en Panopticon wel een belletje geven? Misschien? En iedereen die ik op facebook of hyves heb. Oh, en misschien zou mijn zusje op msn inloggen om het te vertellen. Ja, ik denk dat ze dat wel zou doen. Vrolijk topic trouwens :') |
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn vader en stiefmoeder weten dat ik een facebook en twitter heb, maar ze doen er verder niks mee (behalve zeggen dat ik "wel moet uitkijken wat ik er op zet hoor!", omdat ze ooit via via iets hebben vernomen). Ze weten denk ik ook wel dat ik mensen ken via het forum, maar meer dan dat ook niet. Maargoed, zodra het op facebook komt dan zal het hier ook wel snel bekend worden.
|
Ik denk dat het heel lang gaat duren voordat er iemand op het forum erachter komt dat ik dood ben. Misschien komen ze er nooit achter. Etmakas en LP zullen zich waarschijnlijk afvragen waarom ik nooit online ben op msn/forum, maar ik denk niet dat mijn ouders ook maar iemand van het internet zullen inlichten over mijn dood. Ik heb verder ook geen hyves of Facebook, dus dat gaat hem ook niet worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik twijfel nog.
Ik kan me zo voorstellen dat mijn zusje m'n telefoon danwel facebook gaat doorspitten op zoek naar Sann danwel Carn danwel Medeia (die laatste ook vanwege haar voornaam) maar het kan natuurlijk ook gewoon Martiño zijn, wanneer de repetities afgezegd worden omdat de regisseur niet meer is. En Sann heeft misschien een kleinere kans, omdat ik meerdere Sannes in m'n telefoon heb staan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Soms overweeg ik wel eens een lijstje te maken. Mensen die terminaal ziek zijn hebben altijd zo'n lijst met wie er gebeld moet worden, wie er alleen een kaartje moet krijgen, enzovoort. Maar het is misschien wat raar om zo'n lijst te maken als je 25 bent en níet ziek, laat staan terminaal.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: Ik kom in de krant |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() @Geel: Dan bel ik jou en hoop ik dat er iemand opneemt en fake ik wel dat ik van je school ben ofzo. En anders bel ik je school, whatever ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik vind het een rare situatie, aangezien ik hier op t forum(vooral op psych)gewoon vertel wat me dwarszit en ik denk dat mn ouders het dan ineens heel raar gaan vinden allemaal(sowieso dat ik op een forum zit/zat want dat weten ze zelfs niet) maar ook hoe ik over bepaalde dingen denk/dacht enzo.
Ik heb wel hyves maar daar heb ik niemand van t forum op, en facebook heb ik niet, laat staan mobiele nummers van iemand. Ik denk dat de mensen van psych zichzelf misschien afvragen na een paar weekjes waar ik blijf want daar post ik regelmatig en na een week of wat krijgen ze op ART misschien ook argwaan maar verder zou ik het echt niet weten. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben wel via een (ex)forumer op dit forum terechtgekomen, maar zij post alleen nog in het wodm-topic. Ik vermoed dat ze er niet aan zou denken door te geven dat ik dood ben. Verder ken ik niemand van het forum/dk persoonlijk, dus vermoedelijk krijgen jullie het nooit te weten. Mogelijk word ik ook niet echt gemist
![]()
|
|