![]() |
wat vind je van Rise Against?
zelf ben ik een HUGE fan van Rise Against aangezien de muziek die ze maken mega awsum is , de teksten , de zang , en niet te vergeten de gitaarsolotjes :p is er iemand toevallig nogmeer een fan van rise against? ik ga zelf op 13 maart naaar het concert in tilburg en koop op 15 maart het neiwue album , en wat is je top 10 favoriete nummers? mijn top 10 :
01-behind closed doors 02-dancing for rain 03-savior 04-help is on the way 05-paper wings 06-injection 07-death blossoms 08-blood to bleed 09-prayer of the refugee 10-hero of war oke als je je nogsteeds verveeld een kleine quiz over rise against: vraag 1: hoe heet het nieuwe album dat op 15 maart uitkomt? ǝɯɐƃ puǝ vraag 2 : welk van de volgende nummers zit niet in het album appeal to reason A:hero of war B:savior C:behind closed doors D:kotov syndrome p pɹooʍpuɐ vraag 3 : maakt de songtitel af , the dirt ..... pǝɹǝdsıɥʍ vraag 4 : wat is de voornaam van de zanger van Rise against? ɯıʇ vraag 5 : Welk getal is NIET gebruikt in de titel van een Rise Against liedje? A:10 B:1000 C:3 D:401 uǝıʇ lɐʇǝƃ ʇǝɥ zet ook maar in een post wat je score was de puntentelling is zo 0/5 = je weet nieteens wat muziek is en luisterd naar jutin bieber 1/5 = welkom bij het genre punkrock , ga nu rise against luistere! 2/5 = je weet een klein beetje over rise against , luister zeker meer van hen. 3/5 = je bent al aardig op weg , probeer ook eens de oudere albums zoals siren songs of a counter culture :) 4/5 = jij hebt zeker wat lijpe shit op je ipod/mp3 speler staan! 5/5 = ik zie je 13 maart op het rise against concert in nederland! |
:') die quiz
edit: ohja, ik vind het puberale takkeherrie voor de sociaal zwakkeren in deze samenleving. |
Ik luister Justin Bieber. :(
|
Nee man, Jutin Bieber.
|
Dit soort topics zijn gewoon niet slim, waarom doen mensen zichzelf dit aan? :facepalm:
|
Dit vind ik eigenlijk het ergste:
Citaat:
Rise Against vind ik overigens erg vervelende pubermuziek, om toch maar ontopiic te blijven. |
0/5 = je weet nieteens wat muziek is en luisterd naar justin bieber
kut man he ik ben Justin Bieber fan:O Vind alleen Dancing For Rain wel oke de rest vind ik niet zo fantastisch xD |
Jongens even on topic blijven, het gaat hier over Rise Against en niet over Justin Bieber, die heeft zijn eigen topic: http://forum.scholieren.com/showthre...0#post31312100
|
Haha die quiz :')
Ik vind het wel prima luisterbaar, en die fanmade vid voor Hero Of War is best tof, maar ik zou er geen album van aanschaffen, zegmaar. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Garbage.
|
ik geef mijn voorkeur aan minderjarige jongetjes met flapperende haren.
|
0/5 I love his Bieber hairdo yeah
:facepalm: Waarschijnlijk heeft iedereen in dit forum meer smaak dan jij, steijlloze kudtkwis Edit: Ik kan het album 'Siren Songs of a Counter Culture' dromen. Luister eens wat meer muziek |
Rise Against is ECHT GEWELDIG MAN!
1.Injection 2.Savior 3.Swing Life Awaing 4.Roadside 5.Like the Angel 6.Prayer of the Refugee 7.Give it All 8.Ready to fall 9.Behind closed doors 10.Re-education (through labor) (eigenlijk zijn ze gewoon allemaal even goed) |
Wat een topic=') Ik heb geen idee wat muziek is en ik luister naar Justin Bieber
|
Zoveel Justin Bieber fans hier en dan wordt het Justin Bieber fan topic gesloten, een schande!
|
:D
Ik ook al. |
Ik had bij de JB quiz ook 0 van de 5, ik weet echt niks van muziek. Wat doe ik eigenlijk op dit forum?
Laat die laatste vraag maar, daar hebben jullie waarschijnlijk te accurate antwoorden op... |
Ik vind Rise Against nog wel goed, maar zelfs ik erger me aan je debiele quiz. -O-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |