![]() |
De Oscsaairs komen eraan #1325
En verder.
|
Wat bedoel je met tegenovergestelde?
|
Citaat:
Spoiler
Nou, hij was genomineerd voor best supporting actor, en hij heeft hem niet gekregen! |
Oh, ik was te laat.
Maar ik ben het dus met je eens over de rol van Leo en dat ie daar een oscar voor had moeten krijgen. |
Citaat:
|
Razzie is wat overdreven maar ook ik vind TSR redelijk overrated.
|
Citaat:
Ik vind het een heerlijke film. |
Leo's beste rol ever. Waar hij nog puur en oprecht acteerde zonder dat hij te hard probeerde om iets te spelen wat ie niet kon spelen.
|
Oscar voor Leo in WEGG vind ik ook terecht trouwens.
|
Citaat:
Want ik kende 'm toen alleen van Titanic, en dat is natuurlijk allemaal maar matigjes. Ook weer zo'n film die vrij onterecht duisent Oscars heeft gewonnen, omdat hij duur en episch en meeslepend was. |
Citaat:
Ik wist al van de hoge waardering van de film, voordat ik dit ging kijken, maar ik zat vol ongeloof te kijken naar het verhaal, dat dit de "beste film ooit" was volgens IMDB. |
Ahh, maar Morgan Freeman als voice-over is áltijd goed <3 Maakt me niet uit hoe afgezaagd dat is. ;x
|
Citaat:
|
je hebt van die films waarvan je weet dat ze eigenlijk gewoon karton met jam erop zijn, nep met zoet er op. Maar toch smikkel je graag aan het karton. Dat heb ik wel een beetje met ABM, en uh, stiekem ook een beetje love actually en TSR ook.
|
Hm, volgens mij is er echt een kans dat de kleuter die opeens bij de lawaaibuurman woont mishandeld wordt. Ik hoor haar (?) nooit lachen, maar ze huilt en schreeuwt elke dag. Normale kinderen doen dat niet, toch? Soms is het echt wanhopig/angstig gekrijs, en ik meen een keer 'niet doen' te hebben verstaan, maar dat weet ik niet zeker. Er is ook vaak gestommel en ingehouden geschreeuw of boos gesis van een vrouw, en ik heb het kind in de afgelopen maand welgeteld één keer naar buiten horen gaan. Binnenkort maar eens de kindermishandelingmensen bellen, dat ze er een kijkje moeten nemen.
|
Citaat:
Ik kijk 'm alleen nooit meer, want elke keer als ik 'm gekeken heb ben ik doodongelukkig. :o Het is een van de films die ik zó zielig en alles vind dat ik er niet bij kan huilen. |
ik vind haar op die 'later' foto ook niet echt heel pruimbaar eigenlijk
|
Citaat:
|
Ik dacht, mensen zullen het toch weer niet met me eens zijn, dus laat maar lekker!!!11
|
http://2.bp.blogspot.com/_xTkJnClQm7...ate-moss2b.jpg
is dit ook kate moss? hier vind ik haar wel tof |
Ja dat is ook Kate Moss.
Hoezo ben ik nou weer uit de hoogte :s |
huh wat?
|
Nee sorry, ander topic.
Wil natuurlijk aandacht, dus ik denk, ik gooi het hier in de groep ;) |
Ik heb gedouched en de vaatwasser leeggehaald (en weer grotendeels volgezet, jezus wat een hoop servies stond er op mijn kamer :o). Eigenlijk vind ik dat ik daarmee meer dan genoeg heb gedaan voor deze katerdag, maar helaas moet ik nog meer doen :(
|
Citaat:
haal diep adem en ga aan de slaaaag! |
nee dit had ik gisteren niet gedacht, de lucht klaart op en ik zie mijn kracht (8)
dit is de track van mijn jaaaaaar dit is mijn jaaaaaaar :cool: |
Jaaa Kate Winslet <3
|
|
Citaat:
|
je ziet daar zijn indische roots nog wel een beetje
|
Citaat:
Citaat:
|
Haha, hij was vroeger toch van de SP enzo? Had ik ergens gelezen, weet niet wat daar waar van is.
|
Geert Wilders, aka De Neger van Venlo :D
|
Vieze hippie, zo zou ik nog wel eens kunnen eindigen, zoals hij er daar uitziet :D
|
Ok als ik m'n sigaret opheb ga ik naar de supermarkt. Ik ga iets met bimi, de wonderbaarlijke supergroente (zie: http://www.bimi.eu.com/ned-index.htm) maken voor martin. En er daarmee voor zorgen dat ik geen longkanker krijg :cool:
|
Oh, en ik wil natuurlijke geen enkele parallel trekken door dit zo nu te posten, maar in tegenstelling tot Wilders straalde er van Hitler altijd al iets dictatorigs af:
http://members.home.nl/keesdebrouwer..._Jong%2004.jpg |
ik ben vooral benieuwd naar die poster op de achtergrond.
|
Citaat:
Die vergelijking moet nu eens afgelopen zijn. |
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stalin had wel iets Cubaans toen hij nog als Dzjugasjvili door het leven ging.
|
Citaat:
|
Als ik een man was geweest wil ik zulk haar als Stalin.
|
Zo boodschappen tijd. In m'n chillbroek. Want dat mag met een kater.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |