![]() |
Scratchy Supersaaids #1333
*O*
|
godver, weer niet deze titel :(
|
nice!
zo, dadelijk de TV in het opberghok (als ie gejat wordt: prima; hoef ik m niet weg te doen) en ik heb bijna alle zooi van onder mn bed gesorteerd |
Citaat:
|
|
Hurdur "Hey, hoe groot zijn je slivers eigenli O shi-"
-Godver, had je dat niet een beurt later kunnen doen? 6x 8/10 rond beurt 4/5 /nerd :p |
ZUCHT!
Een vriendin van me voelde zich kut in spanje nadat iets was gebeurt wat haar weer herinneringen van iets zwaar kuts deed bovendrijven. Ik zei, toen we terugliepen naar het hotel, tegen d'r: "Als je je kut voelt en niet kan slapen kan je gewoon langskomen praten he!" Wat ze ook deed, midden in de nacht terwijl ik sliep. Dus ze kwam bij me liggen, ik mompelde wat en viel om de haverklap in slaap en toen zei ze dat ze maar eens terug ging want d'r vriendje vond dit niet zo leuk. Niet zo leuk is zacht uitgedrukt. De volgende dag zei ik tegen d'r dat ik het wel tegen d'r vriend zou zeggen gezien hij daar dus niet tegen kan en ik vind dat je daar gewoon eerlijk in moet zijn. Nouja eenmaal thuis vertelde ze het tegen hem en nu is die kerel loeiend op mij. Wat is dat toch met kerels en gewone vriendinnen die niet bij elkaar mogen LIGGEN. Liggen staat niet gelijk aan vreemdgaan, zoenen, seks, fisten,batsen, de koplampen betasten of wat dan ook! godverdomme zeg en het is een beer van een gast, en ik.. ik heb dit "hippielijf" volgens meneer hardhout-kast |
ik zou het ook niet leuk vinden als elmer met een ander wijf in bed zou liggen.
|
Ik ben in de war, die ander was toch eerst?
|
Ja, dacht ik ook.
|
Citaat:
|
Zitten, liggen, staan, wat maakt het uit? Je zit toch niet te flik flooien?
|
Citaat:
|
-o- nou moe, als ik tetten en kut had was er niks aant handje
|
Ik zie het probleem niet zo. :confused:
(maw ik ben met panda) |
Ik vind ook dat mensen zich niet zo moeten aanstellen, al vind ik het wel een beetje een rare setting misschien. Zo gezellig bij elkaar onder de wol kruipen, in een klein bedje ook nog... Maar goed, overdrijven is ook een vak. Enzo.
|
gewoon slapen is slapen.
|
Het ligt een beetje aan de omstandigheden, maar ik zie niet zo het probleem. Hoewel ik wel het probleem zou zien als ik wist dat er bijvoorbeeld veel gedronken is en ik weet dat de partner plus persoon in kwestie misschien wel eens tot elkaar zijn aangetrokken, dan zou ik me er toch wat onzekerder bij voelen. Maarja. Edit: maar toch, je moet er in principe van uitgaan dat je je partner moet kunnen vertrouwen en dat de ander weet wat hij/zij wel of niet kan maken.
|
Citaat:
Maar zo sec genomen zeg ik: niet handig. In de zin van: al zijn de bedoelingen nog zo onschuldig en liev, dit soort dingen worden heel snel heel verkeerd opgevat. |
Tuurlijk ligt het aan de omstandigheden, maar als je partner zich kut voelt en daarover gaat uithuilen bij een vriend/vriendin, zie ik daar het probleem niet van, ook al is het in een bed. Fijn dat er iemand voor 'm is.
|
Citaat:
|
Ik zou daar echt geen problemen mee hebben, geloof ik, ik zou 't juist wel lief vinden....
|
Hm, klopt het dat er tegenwoordig op home cinema sets geen coaxaansluiting meer zit? Hoe sluit je de kabel dan aan op je home cinema set? Niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die sluit je doorgaans aan op de TV.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meh ik zag mijn kop koffie aan voor asbak en nu zit er allemaal as in mijn koffie :'(
|
(Y) Good job.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zullen vast adapters zijn voor coaxiaal signaal naar HDMI of SP/DIF of whatever je wilt, vraag is of je überhaupt met adapters in de weer wilt gaan. Met andere woorden; misschien zijn er wel alternatieven voorhanden die gewoon native coaxiaal in hebben. Dat geniet altijd de voorkeur. |
Hé Panda, wiens ava heb je gejat? Dit is misleidend. ;x
|
Oh ja en ik ging vanmiddag een nieuw paspoort aanvragen, dus die vrouw: nog steeds 164? Ik: Nee, ik ben erg gegroeid, 1.92 is het nu. En ze was al aan het typen voor ze me aankeek en ":confused:" deed :D(N)
Maar volgens mijn nieuwe paspoort ben ik 1.67 :cool: |
Citaat:
ja, maar ik heb natuurlijk ook maar een beperkt budget, dat speelt ook mee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan ben je groter dan ik :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
hmm ik ben totaal niet jaloersig aangelegd, maar als mijn vriendin zich kut voelt en dan midden in de nacht bij een andere jongen in bed naar troost gaat zoeken, dan klopt er m.i. iets gewoon niet :confused:
|
Ik vind het wel rap gaan met de "vooruitgang"; het duurde decennia voor we eindelijk eens van alle legacyshit af waren op moederborden (en ja: fuck de "industriële standaard"; die moeten ook maar eens met de tijd mee gaan) en nu al zijn er receivers zonder coaxiale ingangen. Ik ben een beetje van m'n stuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |