Advertentie | |
|
![]() |
|
Het ligt een beetje aan de omstandigheden, maar ik zie niet zo het probleem. Hoewel ik wel het probleem zou zien als ik wist dat er bijvoorbeeld veel gedronken is en ik weet dat de partner plus persoon in kwestie misschien wel eens tot elkaar zijn aangetrokken, dan zou ik me er toch wat onzekerder bij voelen. Maarja. Edit: maar toch, je moet er in principe van uitgaan dat je je partner moet kunnen vertrouwen en dat de ander weet wat hij/zij wel of niet kan maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zo sec genomen zeg ik: niet handig. In de zin van: al zijn de bedoelingen nog zo onschuldig en liev, dit soort dingen worden heel snel heel verkeerd opgevat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zullen vast adapters zijn voor coaxiaal signaal naar HDMI of SP/DIF of whatever je wilt, vraag is of je überhaupt met adapters in de weer wilt gaan. Met andere woorden; misschien zijn er wel alternatieven voorhanden die gewoon native coaxiaal in hebben. Dat geniet altijd de voorkeur. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ja, maar ik heb natuurlijk ook maar een beperkt budget, dat speelt ook mee
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel rap gaan met de "vooruitgang"; het duurde decennia voor we eindelijk eens van alle legacyshit af waren op moederborden (en ja: fuck de "industriële standaard"; die moeten ook maar eens met de tijd mee gaan) en nu al zijn er receivers zonder coaxiale ingangen. Ik ben een beetje van m'n stuk.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|