Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2011, 19:31
Verwijderd
Advertentie
Oud 07-03-2011, 19:32
Verwijderd
godver, weer niet deze titel
Oud 07-03-2011, 19:32
Carn
Carn is offline
nice!

zo, dadelijk de TV in het opberghok (als ie gejat wordt: prima; hoef ik m niet weg te doen) en ik heb bijna alle zooi van onder mn bed gesorteerd
Oud 07-03-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
nice!

zo, dadelijk de TV in het opberghok (als ie gejat wordt: prima; hoef ik m niet weg te doen) en ik heb bijna alle zooi van onder mn bed gesorteerd
Wha, wat goed
Oud 07-03-2011, 19:44
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
https://www.youtube.com/watch?featur...ed&v=picasacid

Kiek 'm goan!
Oud 07-03-2011, 19:49
Verwijderd
Hurdur "Hey, hoe groot zijn je slivers eigenli O shi-"
-Godver, had je dat niet een beurt later kunnen doen?

6x 8/10 rond beurt 4/5

/nerd
Oud 07-03-2011, 20:25
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
ZUCHT!

Een vriendin van me voelde zich kut in spanje nadat iets was gebeurt wat haar weer herinneringen van iets zwaar kuts deed bovendrijven. Ik zei, toen we terugliepen naar het hotel, tegen d'r:
"Als je je kut voelt en niet kan slapen kan je gewoon langskomen praten he!"

Wat ze ook deed, midden in de nacht terwijl ik sliep.
Dus ze kwam bij me liggen, ik mompelde wat en viel om de haverklap in slaap en toen zei ze dat ze maar eens terug ging want d'r vriendje vond dit niet zo leuk.

Niet zo leuk is zacht uitgedrukt.

De volgende dag zei ik tegen d'r dat ik het wel tegen d'r vriend zou zeggen gezien hij daar dus niet tegen kan en ik vind dat je daar gewoon eerlijk in moet zijn. Nouja eenmaal thuis vertelde ze het tegen hem en nu is die kerel loeiend op mij.

Wat is dat toch met kerels en gewone vriendinnen die niet bij elkaar mogen LIGGEN.

Liggen staat niet gelijk aan vreemdgaan, zoenen, seks, fisten,batsen, de koplampen betasten of wat dan ook!

godverdomme zeg en het is een beer van een gast, en ik.. ik heb dit "hippielijf" volgens meneer hardhout-kast
Oud 07-03-2011, 20:27
Verwijderd
ik zou het ook niet leuk vinden als elmer met een ander wijf in bed zou liggen.
Oud 07-03-2011, 20:29
Verwijderd
Ik ben in de war, die ander was toch eerst?
Oud 07-03-2011, 20:31
Verwijderd
Ja, dacht ik ook.
Oud 07-03-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
ZUCHT!

Een vriendin van me voelde zich kut in spanje nadat iets was gebeurt wat haar weer herinneringen van iets zwaar kuts deed bovendrijven. Ik zei, toen we terugliepen naar het hotel, tegen d'r:
"Als je je kut voelt en niet kan slapen kan je gewoon langskomen praten he!"

Wat ze ook deed, midden in de nacht terwijl ik sliep.
Dus ze kwam bij me liggen, ik mompelde wat en viel om de haverklap in slaap en toen zei ze dat ze maar eens terug ging want d'r vriendje vond dit niet zo leuk.

Niet zo leuk is zacht uitgedrukt.

De volgende dag zei ik tegen d'r dat ik het wel tegen d'r vriend zou zeggen gezien hij daar dus niet tegen kan en ik vind dat je daar gewoon eerlijk in moet zijn. Nouja eenmaal thuis vertelde ze het tegen hem en nu is die kerel loeiend op mij.

Wat is dat toch met kerels en gewone vriendinnen die niet bij elkaar mogen LIGGEN.

Liggen staat niet gelijk aan vreemdgaan, zoenen, seks, fisten,batsen, de koplampen betasten of wat dan ook!

godverdomme zeg en het is een beer van een gast, en ik.. ik heb dit "hippielijf" volgens meneer hardhout-kast
Eh, nou, dit vind ik anders niet echt handig gedaan van jullie hoor.
Oud 07-03-2011, 20:36
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Zitten, liggen, staan, wat maakt het uit? Je zit toch niet te flik flooien?
Oud 07-03-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Zitten, liggen, staan, wat maakt het uit? Je zit toch niet te flik flooien?
Wellicht niet. Maar toch; beter van niet hoor.
Oud 07-03-2011, 20:40
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
nou moe, als ik tetten en kut had was er niks aant handje
Oud 07-03-2011, 20:41
Verwijderd
Ik zie het probleem niet zo.

(maw ik ben met panda)
Oud 07-03-2011, 20:44
Verwijderd
Ik vind ook dat mensen zich niet zo moeten aanstellen, al vind ik het wel een beetje een rare setting misschien. Zo gezellig bij elkaar onder de wol kruipen, in een klein bedje ook nog... Maar goed, overdrijven is ook een vak. Enzo.
Oud 07-03-2011, 20:45
Verwijderd
gewoon slapen is slapen.
Oud 07-03-2011, 20:47
Martiño
Martiño is offline
Het ligt een beetje aan de omstandigheden, maar ik zie niet zo het probleem. Hoewel ik wel het probleem zou zien als ik wist dat er bijvoorbeeld veel gedronken is en ik weet dat de partner plus persoon in kwestie misschien wel eens tot elkaar zijn aangetrokken, dan zou ik me er toch wat onzekerder bij voelen. Maarja. Edit: maar toch, je moet er in principe van uitgaan dat je je partner moet kunnen vertrouwen en dat de ander weet wat hij/zij wel of niet kan maken.
Oud 07-03-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ook dat mensen zich niet zo moeten aanstellen, al vind ik het wel een beetje een rare setting misschien. Zo gezellig bij elkaar onder de wol kruipen, in een klein bedje ook nog... Maar goed, overdrijven is ook een vak. Enzo.
Uhuh dit. Het is voor ons ook lastig in te schatten hoe de situatie is, hoe jouw verhouding met die beer is en of jullie een "verleden" hebben en of er alcohol in het spel is wat Martin zegt en zo he.

Maar zo sec genomen zeg ik: niet handig. In de zin van: al zijn de bedoelingen nog zo onschuldig en liev, dit soort dingen worden heel snel heel verkeerd opgevat.
Oud 07-03-2011, 20:49
Verwijderd
Tuurlijk ligt het aan de omstandigheden, maar als je partner zich kut voelt en daarover gaat uithuilen bij een vriend/vriendin, zie ik daar het probleem niet van, ook al is het in een bed. Fijn dat er iemand voor 'm is.
Oud 07-03-2011, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Uhuh dit. Het is voor ons ook lastig in te schatten hoe de situatie is, hoe jouw verhouding met die beer is en of jullie een "verleden" hebben en of er alcohol in het spel is wat Martin zegt en zo he.

Maar zo sec genomen zeg ik: niet handig. In de zin van: al zijn de bedoelingen nog zo onschuldig en liev, dit soort dingen worden heel snel heel verkeerd opgevat.
Als mijn vriendje hier over zou gaan zeuren zou ik eens een goed gesprek met 'm gaan voeren over vertrouwen in mij en dingen
Verwijderd
Ik zou daar echt geen problemen mee hebben, geloof ik, ik zou 't juist wel lief vinden....
Martiño
Martiño is offline
Hm, klopt het dat er tegenwoordig op home cinema sets geen coaxaansluiting meer zit? Hoe sluit je de kabel dan aan op je home cinema set? Niet?
Oud 07-03-2011, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Hm, klopt het dat er tegenwoordig op home cinema sets geen coaxaansluiting meer zit? Hoe sluit je de kabel dan aan op je home cinema set? Niet?
Wat bedoel je met "de kabel"? De kabel van de televisie?
Oud 07-03-2011, 20:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat bedoel je met "de kabel"? De kabel van de televisie?
ja, de Kabel tv- en radio dus.
Oud 07-03-2011, 20:55
Carn
Carn is offline
die sluit je doorgaans aan op de TV.
Oud 07-03-2011, 20:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En je radiosignaal dan? Ik kan me herinneren dat je vroegah ook de kabel via de videorecorder kon laten lopen om zo toch het geluid uit je stereo te kunnen krijgen.
Oud 07-03-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Of op je videorecorder/HDD-recorder, die met een ander coaxkabeltje het signaal weer doorlust naar je TV.
Oud 07-03-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
En je radiosignaal dan? Ik kan me herinneren dat je vroegah ook de kabel via de videorecorder kon laten lopen om zo toch het geluid uit je stereo te kunnen krijgen.
Kan me trouwens niet voorstellen dat er receivers zijn zonder coaxiale in- en uitgangen, dus wat dat betreft lijkt het me dat 't niet zo is hoor, wat jij opperde.
Oud 07-03-2011, 20:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kan me trouwens niet voorstellen dat er receivers zijn zonder coaxiale in- en uitgangen, dus wat dat betreft lijkt het me dat 't niet zo is hoor, wat jij opperde.
Nouja, bij deze ( http://www.kieskeurig.nl/home_cinema...caties/908335/ ) blijkbaar niet dus.
Oud 07-03-2011, 21:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
mwah, misschien zijn ze er tegenwoordig wel. Die van mij heeft een Coax in-out; maar kan me voorstellen dat nieuwe modellen daar al niet meer aan doen.
Oud 07-03-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Nouja, bij deze ( http://www.kieskeurig.nl/home_cinema...caties/908335/ ) blijkbaar niet dus.
Curieus! Wellicht gaan ze er dan vanuit dat je signaal via 'n kaartje komt. Of via HDMI door een decodert.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
mwah, misschien zijn ze er tegenwoordig wel. Die van mij heeft een Coax in-out; maar kan me voorstellen dat nieuwe modellen daar al niet meer aan doen.
Maar daar kun je dus gewoon geen kabelsignaal op ontvangen, of kun je een soort omvormer gebruiken voor je kabelsignaal?
Verwijderd
Meh ik zag mijn kop koffie aan voor asbak en nu zit er allemaal as in mijn koffie
Oud 07-03-2011, 21:03
Verwijderd
Good job.
Oud 07-03-2011, 21:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar daar kun je dus gewoon geen kabelsignaal op ontvangen, of kun je een soort omvormer gebruiken voor je kabelsignaal?
Omvormers genoeg!
Oud 07-03-2011, 21:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Curieus! Wellicht gaan ze er dan vanuit dat je signaal via 'n kaartje komt. Of via HDMI door een decodert.
Fascinating, n'est pas? Maarja, dan heb ik er dus ook een nodig met een componentuitgang, aangezien er tegenwoordig ook standaard geen scartaansluiting meer op die dingen zit, en ik voorlopig nog geen tv met hdmi aansluiting kan veroorloven.
Oud 07-03-2011, 21:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omvormers genoeg!
Gelukkig maar! Ik moet me er weer een beetje in verdiepen, mijn dvd-speler begint kuren te krijgen en dan wil ik het ook maar gelijk goed vervangen.
Oud 07-03-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Heh, "omvormers" <3

Er zullen vast adapters zijn voor coaxiaal signaal naar HDMI of SP/DIF of whatever je wilt, vraag is of je überhaupt met adapters in de weer wilt gaan. Met andere woorden; misschien zijn er wel alternatieven voorhanden die gewoon native coaxiaal in hebben. Dat geniet altijd de voorkeur.
Oud 07-03-2011, 21:07
Tink*
Tink* is offline
Hé Panda, wiens ava heb je gejat? Dit is misleidend. ;x
Verwijderd
Oh ja en ik ging vanmiddag een nieuw paspoort aanvragen, dus die vrouw: nog steeds 164? Ik: Nee, ik ben erg gegroeid, 1.92 is het nu. En ze was al aan het typen voor ze me aankeek en "" deed

Maar volgens mijn nieuwe paspoort ben ik 1.67
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heh, "omvormers" <3

Er zullen vast adapters zijn voor coaxiaal signaal naar HDMI of SP/DIF of whatever je wilt, vraag is of je überhaupt met adapters in de weer wilt gaan. Met andere woorden; misschien zijn er wel alternatieven voorhanden die gewoon native coaxiaal in hebben. Dat geniet altijd de voorkeur.

ja, maar ik heb natuurlijk ook maar een beperkt budget, dat speelt ook mee
Oud 07-03-2011, 21:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
had wijlen jaeger er niet een die hier op leek?
Oud 07-03-2011, 21:08
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Geen ava gejat.
Oud 07-03-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Oh ja en ik ging vanmiddag een nieuw paspoort aanvragen, dus die vrouw: nog steeds 164? Ik: Nee, ik ben erg gegroeid, 1.92 is het nu. En ze was al aan het typen voor ze me aankeek en "" deed

Dan ben je groter dan ik
Oud 07-03-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Edit: maar toch, je moet er in principe van uitgaan dat je je partner moet kunnen vertrouwen en dat de ander weet wat hij/zij wel of niet kan maken.
Juistem.
Oud 07-03-2011, 21:13
Verwijderd
Citaat:

Dan ben je groter dan ik
Die discussie hebben we al vaker gehad en dat ben ik ook
Oud 07-03-2011, 21:13
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Haha.

Citaat:
had wijlen jaeger er niet een die hier op leek?
Ohja!

Citaat:
Geen ava gejat.
Jaaaaaaaaa zelf gevonden zeker!
Oud 07-03-2011, 21:16
Rationeel
Rationeel is offline
hmm ik ben totaal niet jaloersig aangelegd, maar als mijn vriendin zich kut voelt en dan midden in de nacht bij een andere jongen in bed naar troost gaat zoeken, dan klopt er m.i. iets gewoon niet
Oud 07-03-2011, 21:18
Verwijderd
Ik vind het wel rap gaan met de "vooruitgang"; het duurde decennia voor we eindelijk eens van alle legacyshit af waren op moederborden (en ja: fuck de "industriële standaard"; die moeten ook maar eens met de tijd mee gaan) en nu al zijn er receivers zonder coaxiale ingangen. Ik ben een beetje van m'n stuk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten