![]() |
Saai // LP is de leukste <3333 #1355
;););)
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1740705
Kan iemand me vertellen waarom Tink* zo leip doet hierover? |
lui zijn heet dat LP.
|
W0000t *o*
|
Ach, een aantekening.
|
Macrador: minder lui zijn en doen!
Ik denk dat ik maar eens ga slapen btw. Mijn ogen vallen dicht. |
Morgen dan misschien als ik iets weet om te zeggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb 28, op die test
|
Waar is deze bijzondere test?
|
Overigens is 17 toch juist gemiddeld? Dus alles boven de 17 is aan de autistische kant? Of is niet-autistisch gelijk aan 0?
|
Citaat:
|
Gooooooeeeeedenavond!
Mijn beste vriend is terug uit het buitenland, en er was een feestje in de middle of nowhere, bij zijn ouders thuis, en het was erg gezellig en nu ben ik een beetje dronken en heb ik een zwaar hoofd van de waterpijp :) |
Goedenavond!
|
Twitter wint keihard (huhu) met zijn TT's soms.
#ReplaceBandNamesWithBoner Nu slapen :o doei kusje |
Citaat:
|
En ik ben verkouden :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker een beetje soggen en vormpjes tekenen
|
Citaat:
/verveling |
Owja, extreem grote kans op een kamer in Enschede. :cool:
|
dat is nu wel tijd aan het worden panda!
|
Citaat:
|
ja dat staat er!
|
grappjeeee!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
harde regen
|
2500 bladzijdes aan nieuw leesvoer besteld. Drie euro, <3. Cadeaubonnen zijn fijn.
|
welke boeken pierrot?
|
Anna Karenina, War and Peace en Natasha's Dance.
|
ja dan zit je snel aan de 2500 :D
|
Ja, dat schiet aardig op en ze moesten komen. Mijn boekenkast is al in tijden niet meer gevuld.
|
Zo he, ik kende veel mensen nog wel, maar wat een hoop van hen zijn niets gaan doen en zijn nu nog steeds fulltime cassiere of vakkenvuller :o De taxichauffeur was lief! Kusje!
|
Owja White Trash naamzoek een keer biertje doen en je lijkt op een oud-klasgenoor!
|
Dit si het grote Ik Zit Saai Achter De Computer Topic :o
|
Het is pas net drie uur. Jeetje zo vroeg ben ik in geen maanden naar bed geweest.
|
Zou er nog een waardeerbare stargate op de server staan?
|
Is er nog een nachtploeg? Of al een ochtendploeg?
|
Ik was wel wakker rond die tijd, doch helaas niet in staat om te forumen :n
|
:mad: hoe harder ik probeer om op te houden, hoe hardnekkiger ik aan mijn ex moet denken. WEG! KSST! :mad:
|
ik werd afgelopen dinsdag gebeld door mijn moeder, die weer telefoon had gehad van Kemna voor een casting. Ik sta ingeschreven bij Kemna Casting en word ongeveer om de 2 maanden gebeld of ik 3 dagen na het telefoontje misschien langs kan komen voor een of andere rare rol in een of ander vreemd programma (VRijland, bijvoorbeeld). Maar deze keer hadden ze dus mijn moeder gebeld. Het ging om een rol in deze film. Het gaat om een vrij grote rol, de tranentrekker van de film, en ik moest die donderdag langskomen. Prima, dus ik naar Amsterdam.
De casting zelf was echt 1000 keer anders dan normaal. Normaal is het: Kom, doe je ding, ga. Nu was het echt superchill, script doornemen, even kletsen, helemaal op m'n gemak en alles. En die man zei steeds dat ik het goed deed en alles, dat het mooi was, dat het cool was, ga zo maar verder. Vrijdag werd ik gebeld dat ik van heel 18min-Kemna (alle bekende pipo's dus ook) was uitgekozen door Reinout. Nu zit ik bij de laatste twee voor de rol. Ik ben enorm nerveus. Maandag krijg ik telefoon voor een afspraak, die in de loop van de week plaats gaat vinden, met Reinout Oerlemans. En hij gaat dan beslissen wie van de twee de rol krijgt. Als ik de rol krijg, zit ik dus vanaf 30 april in Groenland te filmen. Ik word er een beetje neurotisch van ook :D |
Citaat:
Jullie kende ik al een beetje natuurlijk, misschien was dat het :) |
Citaat:
|
Ik heb een openbarend gesprek over relaties met papa. Het seksuele deel negeer ik maar, want hij denkt weer eens heel schattig dat ik nog geen seks heb gehad met mijn vriendje van 9 maanden en dat dat vriendje nog niet eens weet of ik maagd ben of niet. Maar verder een heel prima gesprek!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Had je ook maar genoeg vitamine C moeten binnenkrijgen!
Maar ik bedoelde meer, is het een kleine rol, grote rol, achtergrond, essentieel voor de plot etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |