Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   mijn hobby. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1831307)

ExpoRules 08-04-2011 18:47

mijn hobby.

ik ga graffiti-en, nouja, kladderen met een dikke stift, maar ik moet een naam hebben, weten jullie er een? het liefst één lettergreep zodat hij makkelijk word onthouden door mensen. ik heb nu de naam
-Shizzle- 2011 zeg me maar wat jullie er van vinden. ik heb al wat getekend, hier is de link voor de mensen die het willen zien: http://www.youtube.com/watch?v=m08BjIJjIt0

Strobe! 08-04-2011 18:50

Coole naam wat dacht van Strobe haha

ExpoRules 08-04-2011 18:53

Citaat:

strobe schreef: (Bericht 31514521)
Coole naam wat dacht van Strobe haha

ik weet t nog niet, ff luisteren wat andere zeggen, dan kies ik er wel een als me zelf nix beters invalt ;)

Strobe! 08-04-2011 18:55

Hoeft ook niet hoor was meer een grapje

ExpoRules 08-04-2011 18:56

Citaat:

strobe schreef: (Bericht 31514535)
Hoeft ook niet hoor was meer een grapje

had gekunt toch :) vandaag op school wist ik un coole ma kben em kwijt :p

Strobe! 08-04-2011 18:56

He jammer was wel benieuwd

ExpoRules 08-04-2011 18:58

Citaat:

strobe schreef: (Bericht 31514541)
He jammer was wel benieuwd

ik moet nu gaan ma als ie me nog in valt laat ik t je weten (y)

Strobe! 08-04-2011 18:59

Prima doei

Volk 08-04-2011 20:07

Als je met graffiti iets moois wil maken dat ook van een afstandje een beetje zichtbaar is moet je erop rekenen dat het een best prijzige hobby is. Zeker als je met regelmaat iets maakt en goeie bussen wil. En aangezien je beroemd wil worden zul je alle andere artiesten of taggers moeten inhalen, en sommige van hen hebben al door heel nederland hun tag of piece staan. Je kunt ook kijken of er bij jou in de buurt legale plaatsen zijn om te spuiten. Dat scheelt weer boetes.

Maar eigenlijk denk ik niet dat je beroemd gaat worden met graffiti. Er is al zoveel van dat het allemaal 1 massa is geworden. Heel af en toe zie je nog echt een kunstwerkje, maar het merendeel is gewoon vervuiling van het milieu.

Duckdoggy 08-04-2011 21:04

Graffiti is idd een dure hobby.
Als tekenen niets voor jou was geef ik je bij graffiti ook weinig hoop, mensen denken vaak dat het alleen stoer is, maar wil je er wat mee bereiken of goed in worden vereist dat behoorlijk wat kunstzinnigheid,creativiteit en technieken.
De meeste mensen die er wat mee hebben bereikt zien het ook niet als iets om stoer te doen maar als kunst. En een groot gedeelte ervan heeft een kunstacademie gedaan.

Kikaa 09-04-2011 09:51

Wat Volk zegt ja. Waarom wil je eigenlijk per se beroemd worden met een kunstwerk? Je kan toch ook thuis graffiti gaan spuiten oid. Gewoon voor de lol, en niet omdat je beroemd wordt. Want de kans is heel klein dat je met graffiti beroemd gaat worden.

Duckdoggy 09-04-2011 11:07

Wat Kikaa zegt idd ook nog, je kunt er misschien workshops in geven ofzo maar dan moet je echt ontzettend goed zijn en veel netwerken hebben want er zijn inmiddels ook best wat mensen die dat doen.

Daarbij vraag ik mezelf af waarom je precies beroemd wilt worden?

ExpoRules 09-04-2011 14:45

Citaat:

Kikaa schreef: (Bericht 31515884)
Wat Volk zegt ja. Waarom wil je eigenlijk per se beroemd worden met een kunstwerk? Je kan toch ook thuis graffiti gaan spuiten oid. Gewoon voor de lol, en niet omdat je beroemd wordt. Want de kans is heel klein dat je met graffiti beroemd gaat worden.

ja okee, niet echt beroemt maar als ik overal mijn naam zet en mensen lezen dat en onthouden dat en denken dan soms aan me, dat is al genoeg voor mij. en dan heb ik wat te doen :)

DAH 09-04-2011 17:09

Als je het maakt, maak dan wel 'kunstwerken', en niet van die onleesbare vandalisten teksten! En maak dan je naam ook duidelijk genoeg, dus leesbaar.

Rysair 09-04-2011 20:41

Ja ik heb wel veel respect voor de graffiti-spuiters die door de gemeente wel eens worden ingehuurd om leegstaande panden vol te spuiten. En dan niet kladderen he, echt pure kunst met een genialiteit en humor aan boord.

ExpoRules 10-04-2011 09:35

jongens, ik denk dat ik voor -SHIZZLE- ga :)

-Richard- 10-04-2011 11:32

Citaat:

Rysair schreef: (Bericht 31517463)
Ja ik heb wel veel respect voor de graffiti-spuiters die door de gemeente wel eens worden ingehuurd om leegstaande panden vol te spuiten. En dan niet kladderen he, echt pure kunst met een genialiteit en humor aan boord.

Dit dus:

En ik sluit me aan bij jou reactie. :)
http://www.hetoudeambt.nl/images/20/455.jpg

Overigens is dit meer opleuken van een jeugdsoos, maar wel door de gemeente ingehuurd en niet
''echt'' graffiti

honkballertje 10-04-2011 11:47

Citaat:

-Richard- schreef: (Bericht 31518057)
Dit dus:

En ik sluit me aan bij jou reactie. :)
[afbeelding]

Overigens is dit meer opleuken van een jeugdsoos, maar wel door de gemeente ingehuurd en niet
''echt'' graffiti

Maar wel vet gedaan :D
OT: Ik vind -SHIZZLE- nou niet echt een naam waaraan je iemand echt gaat herkennen aangezien het al een soort van bestaand woord is. Als ik jou was zou ik echt een kort woord/naam proberen te verzinnen ipv iets wat al bestaat.

Rysair 10-04-2011 15:26

Citaat:

honkballertje schreef: (Bericht 31518094)
Maar wel vet gedaan :D
OT: Ik vind -SHIZZLE- nou niet echt een naam waaraan je iemand echt gaat herkennen aangezien het al een soort van bestaand woord is. Als ik jou was zou ik echt een kort woord/naam proberen te verzinnen ipv iets wat al bestaat.

Nee niet echt origineel. Ook van die namen als Prizzy, Drizzy enzo das allemaal al bedacht en niet leuk om na te doen. Moet origineel zijn maar toch goed in de mond liggen.

ExpoRules 10-04-2011 15:46

nou, ik vind -SHIZZLE- 2011 wel leuk :) ik heb ook al wat gemaakt en op youtube gezet voor de mensen die het willen zien is hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=m08BjIJjIt0

Duckdoggy 10-04-2011 16:10

Sorry, klinkt lullig, maar ik zie in dat filmpje geen kunst,:O

ExpoRules 10-04-2011 16:15

Citaat:

Duckdoggy schreef: (Bericht 31518847)
Sorry, klinkt lullig, maar ik zie in dat filmpje geen kunst,:O

je hebt gelijk, maar ik heb toch ook niet gezegt dat ik kunst ging maken? ;)

JustADreamer 10-04-2011 16:36

Citaat:

ExpoRules schreef: (Bericht 31518855)
je hebt gelijk, maar ik heb toch ook niet gezegt dat ik kunst ging maken? ;)

Nee dat heb je inderdaad niet gezegd, maar áls je dan illegale dingen gaat doen, doe het dan op z'n minst op een mooie manier, zodat er nog mensen zijn die het zullen kunnen waarderen. Of ga iets nuttigs met je leven doen, word je misschien niet beroemd door, maar krijg je wél waardering vanuit je omgeving.

Batave 10-04-2011 16:46

Denk je echt dat er ook maar iemand onthoudt wat je naam is? Zolang het geklad met een stift is zien mensen alleen maar vandalisme. Als je werkelijk wil dat mensen je naam onthouden moet je er echt iets heel moois van maken.

Ik zit elke dag in de stoptrein Zwolle - Utrecht. Er is genoeg graffiti te zien op die route, maar ik kan me geen enkele naam herinneren. En ik ga er al een jaar langs. Het enige dat ik me herinner is een kabouter. That's it.

Op deze manier maak je alleen maar dingen.

arPos 10-04-2011 17:49

ik heb een schijthekel aan van die popi-jopie gasten die met een €1.20 watervaste stift een tag gaan kladden.

Zet je een mooie piece neer wat echt wat voorstelt dan ga ik nog op de uitkijk voor je staan maar dat taggen is lelijk, zielig na-aap gangstergedrag uit de states en slaat in zijn geheel nergens op.

Duckdoggy 10-04-2011 18:03

Sorry ExpoRules t is echt niet mn bedoeling je te kwetsen ofzo, maar alleen mensen die zelf echt graffitifan of kunstenaar ofzo zijn zullen op je naam letten en die hebben over het algemeen toch echt meer respect voor mensen die grote kunstwerken maken op gewaagde plekken....

Een duidelijk voorbeeld is Batave:p
hij reist iedere dag met de trein, en de enigste die hij herkent is KBTR(dat is de tagnaam van diegene) oftewel die kabouter,
dat is meteen ook een van de bekendste van nederland.
Je moet dus echt wel van ontzettend goede huize komen wil je het een beetje ver schoppen in die wereld.

ExpoRules 10-04-2011 18:13

Citaat:

Duckdoggy schreef: (Bericht 31519101)
Sorry ExpoRules t is echt niet mn bedoeling je te kwetsen ofzo, maar alleen mensen die zelf echt graffitifan of kunstenaar ofzo zijn zullen op je naam letten en die hebben over het algemeen toch echt meer respect voor mensen die grote kunstwerken maken op gewaagde plekken....

Een duidelijk voorbeeld is Batave:p
hij reist iedere dag met de trein, en de enigste die hij herkent is KBTR(dat is de tagnaam van diegene) oftewel die kabouter,
dat is meteen ook een van de bekendste van nederland.
Je moet dus echt wel van ontzettend goede huize komen wil je het een beetje ver schoppen in die wereld.

ik hoef het maar leuk te vinden om te doen, en dat vind ik :)

Sarah 10-04-2011 18:44

Ik betwijfel of je het ook nog leuk vindt als je 20 uur op graffiti moet staan schrobben omdat je een Halt-straf hebt gekregen voor vandalisme. Maar het scheelt wel dat je je dan niet hoeft te vervelen!

Batave 10-04-2011 19:07

http://www.24oranges.nl/wp-content/u...btr-arnoot.jpg

JustADreamer 10-04-2011 20:29

Citaat:

ExpoRules schreef: (Bericht 31519113)
ik hoef het maar leuk te vinden om te doen, en dat vind ik :)

:facepalm:

Je kan toch ook iets gaan doen wat je leuk vind zonder daarbij je omgeving te vervuilen? Wat een kutinstelling heb jij zeg... Seriously, get some help, of een leven dat zou ook al helpen...

ExpoRules 10-04-2011 20:38

Citaat:

JustADreamer schreef: (Bericht 31519441)
:facepalm:

Je kan toch ook iets gaan doen wat je leuk vind zonder daarbij je omgeving te vervuilen? Wat een kutinstelling heb jij zeg... Seriously, get some help, of een leven dat zou ook al helpen...

nou, zoals wat? want ik weet niet wat ik nog meer leuk vind, ik ben al lang blij dat ik iets heb gevonden waarmee ik me vermaak. maar jullie hebben gelijk.. maar ik weet gewoon nix anders leuks om te doen.

Duckdoggy 10-04-2011 20:49

Ga skaten,fotografie of zo.
Ik kan me niet voorstellen dat er niets anders is om je mee te vermaken...

JustADreamer 10-04-2011 20:59

Citaat:

ExpoRules schreef: (Bericht 31519496)
nou, zoals wat? want ik weet niet wat ik nog meer leuk vind, ik ben al lang blij dat ik iets heb gevonden waarmee ik me vermaak. maar jullie hebben gelijk.. maar ik weet gewoon nix anders leuks om te doen.

Probeer érgens vrienden vandaan te halen, een sportclub, school, cursus, máákt niet uit, maar dingen met vrienden doen is altijd leuker dan in je eentje. Of pak het gewoon tekenen weer op, en dan dingen als zentangles of doodles, daarmee dood je de tijd, ontstaat er best wat leuks en daar heb je écht geen te gekke skillz voor nodig ofzo.

Of kijk of je buren niet af en toe wat klusjes voor je hebben, verdien jij een leuk zakcentje en misschien help je die mensen er wel erg mee!

Verder, tjah, free runnen of een andere buitensport met een beetje avontuurelement misschien?

Ook dingen als leren koken, fotografie, samen met anderen een film maken, schrijven, en ga zo maar door kan leuk zijn? Er zijn zat cursussen en proeflessen te vinden om uit te zoeken wat je leuk vind. Go for it, voordat bureau Halt je te pakken krijgt;)

Jefar 10-04-2011 22:36

Doe Jefar als naam want Jefar is koning

Rysair 11-04-2011 10:30

Citaat:

Jefar schreef: (Bericht 31519822)
Doe Jefar als naam want Jefar is koning

Doe Rysair, want Rysair is koning.

http://thenextcorner.com/WindowsLive...l-Suspects.jpg

Kijk als je zoiets kan, dan huur ik je in en mag je me kamer komen opfleuren.

ExpoRules 11-04-2011 17:09

Citaat:

Rysair schreef: (Bericht 31520257)
Doe Rysair, want Rysair is koning.

[afbeelding]

Kijk als je zoiets kan, dan huur ik je in en mag je me kamer komen opfleuren.

neej, dat gaat niet lukken :p

ExpoRules 11-04-2011 17:10

Citaat:

JustADreamer schreef: (Bericht 31519574)
Probeer érgens vrienden vandaan te halen, een sportclub, school, cursus, máákt niet uit, maar dingen met vrienden doen is altijd leuker dan in je eentje. Of pak het gewoon tekenen weer op, en dan dingen als zentangles of doodles, daarmee dood je de tijd, ontstaat er best wat leuks en daar heb je écht geen te gekke skillz voor nodig ofzo.

Of kijk of je buren niet af en toe wat klusjes voor je hebben, verdien jij een leuk zakcentje en misschien help je die mensen er wel erg mee!

Verder, tjah, free runnen of een andere buitensport met een beetje avontuurelement misschien?

Ook dingen als leren koken, fotografie, samen met anderen een film maken, schrijven, en ga zo maar door kan leuk zijn? Er zijn zat cursussen en proeflessen te vinden om uit te zoeken wat je leuk vind. Go for it, voordat bureau Halt je te pakken krijgt;)

schrijven is wel leuk maar wat kan ik ermee, ik ben toch nooit zo goed als echte schrijvers en wie gaat mijn verhaal dan lezen? niemand denk ik.

ExpoRules 11-04-2011 17:14

Citaat:

JustADreamer schreef: (Bericht 31519574)

en dat tekenen, ik heb ze op youtube gezet en heb net 50 views ofzo, maar als je eens wil kijken wat je ervan vind. want als ik iets wil doen wil ik er wel goed in zijn, of er op zijn minst aanleg voor hebben zodat ik goed kan worden. typ op youtube maar eens in GsanderG, dan staat de eerste pagina vol met mijn tekeningen. ik ben 14, dus.. maar als ik slecht ben dan kan ik beter nu stoppen want dan word het toch nix..

Kikaa 11-04-2011 17:14

Waarom wil je zo graag beroemd worden? Je hoeft toch niet een hobby te hebben waar je perse beroemd mee wordt? Het gaat er om of je het leuk vindt en of je ermee kan ontspannen, niet of je wel of niet beroemd wordt. Ik denk dat het dan ook niet zo leuk is om te doen.

ExpoRules 11-04-2011 17:28

Citaat:

Kikaa schreef: (Bericht 31521231)
Waarom wil je zo graag beroemd worden? Je hoeft toch niet een hobby te hebben waar je perse beroemd mee wordt? Het gaat er om of je het leuk vindt en of je ermee kan ontspannen, niet of je wel of niet beroemd wordt. Ik denk dat het dan ook niet zo leuk is om te doen.

tja, altijd als ik iets leuks doe is die drang om beroemt te worden ook weg, maar als ik me dan verveel wil ik dat mensen aan me denken, en dat maakt het dan weer goed ofzo, ik snap ook niet hoe ik werk :(

Duckdoggy 11-04-2011 18:14

Citaat:

ExpoRules schreef: (Bericht 31521218)
schrijven is wel leuk maar wat kan ik ermee, ik ben toch nooit zo goed als echte schrijvers en wie gaat mijn verhaal dan lezen? niemand denk ik.

als je tekenen niet leuk vond of niet bij je vond passen(stond eerst in je beginpost) hoe weet je dan zo zeker dat dat bij kunst niet hetzelfde verhaal is?
Doe gewoon waar je lol aan beleeft of je er nou beroemd mee wordt of niet.
2394802 mensen hebben die droom en slechts enkele lukt het uiteindelijk...
Juist de mensen die perse beroemd willen worden lukt het vaak niet, en degene die toevallig ff n youtubefilmpje plaatsen wel:P

Batave 11-04-2011 18:20

Citaat:

ExpoRules schreef: (Bericht 31521218)

Wie gaat je gekladder waarderen? Niemand behalve jij denk ik.

ExpoRules 11-04-2011 18:30

Citaat:

Batave schreef: (Bericht 31521334)
Wie gaat je gekladder waarderen? Niemand behalve jij denk ik.

ik heb het over een boek schrijven, een verhaal, niet dat gekladder, ik snap dat mensen dat niet zullen warderen...

JustADreamer 11-04-2011 18:32

Citaat:

ExpoRules schreef: (Bericht 31521230)
en dat tekenen, ik heb ze op youtube gezet en heb net 50 views ofzo, maar als je eens wil kijken wat je ervan vind. want als ik iets wil doen wil ik er wel goed in zijn, of er op zijn minst aanleg voor hebben zodat ik goed kan worden. typ op youtube maar eens in GsanderG, dan staat de eerste pagina vol met mijn tekeningen. ik ben 14, dus.. maar als ik slecht ben dan kan ik beter nu stoppen want dan word het toch nix..

Doe eens even niet zo onzeker jij:nono: Ik vind dat je voor iemand van 14 zéker niet slecht tekent. Sterker nog, vraag mij om een pitbull te tekenen en ik kom niet eens in de buurt van wat jij hebt getekend. Als je écht goed wil worden zul je moeten blijven oefenen, omdat je het léuk vind. En youtube, daarbij zul je moeten netwerken, wat ik daarmee bedoel, reageer op andere mensen, zodat zij jou aanklikken etc. Maar beter nog denk ik dat je met tekeningen op deviantart.com terecht kunt, aangezien youtube echt meer voor filmpjes is, en als je bij deviantart.com 'netwerkt' dus reageert op anderen, favorieten toevoegt etc. Dan krijg je ook veel meer bekijks. En je kunt gelijk je engels oefenen, twee vliegen in één klap;) Ik heb een paar goeie msnvrienden overgehouden aan deviantart. Dus, niet zo onzeker zijn, kappen met die 'graffitti' crap, voor bureau Halt je kauwgom laat krabben en gewoon weer bezig gaan met tekenen!

En als je wilt schrijven, ook dáár is oefening voor nodig... Lees het boek uitblinkers van Malcolm Gladwell maar, de meeste succesvolle mensen zijn niet zomaar ineens beroemd geworden, ze hebben duizenden (zo rond de 10.000 schijnt) uren besteed aan datgene waar ze goed in zijn. Oh, het boek The artist's way van Julia Cameron zou je ook kunnen helpen om íets aan je creativiteit te doen, waardoor je meer inspiratie hebt, fijner in je vel zit, schijt leert hebben aan kritiek, complimentjes leert ontvangen etc. Dat boek is een 12 weken durende cursus waarbij je iedere dag 3 a4tjes vol schrijft 's ochtends, maakt niet uit waarover, en verder nog andere opdrachten maakt waardoor je hoofd leeg raakt en er dus ruimte is voor inspiratie.

En anders, ik blijf er bij, als je je verveelt en je wilt dat mensen aan je denken is er geen betere manier dan door mensen te helpen. Help dat oude buurvrouwtje met de boodschappen dragen, biedt je buurman aan om z'n onkruid te wieden, etc.

En als je iets aan je eigen onzekerheid doet wordt je vanzelf aantrekkelijker voor de mensen om je heen, zodat die meer met je willen omgaan, en voor je het weet heb je niet eens tijd meer om je te vervelen;)

ExpoRules 11-04-2011 18:51

Citaat:

JustADreamer schreef: (Bericht 31521370)
Doe eens even niet zo onzeker jij:nono: Ik vind dat je voor iemand van 14 zéker niet slecht tekent. Sterker nog, vraag mij om een pitbull te tekenen en ik kom niet eens in de buurt van wat jij hebt getekend. Als je écht goed wil worden zul je moeten blijven oefenen, omdat je het léuk vind. En youtube, daarbij zul je moeten netwerken, wat ik daarmee bedoel, reageer op andere mensen, zodat zij jou aanklikken etc. Maar beter nog denk ik dat je met tekeningen op deviantart.com terecht kunt, aangezien youtube echt meer voor filmpjes is, en als je bij deviantart.com 'netwerkt' dus reageert op anderen, favorieten toevoegt etc. Dan krijg je ook veel meer bekijks. En je kunt gelijk je engels oefenen, twee vliegen in één klap;) Ik heb een paar goeie msnvrienden overgehouden aan deviantart. Dus, niet zo onzeker zijn, kappen met die 'graffitti' crap, voor bureau Halt je kauwgom laat krabben en gewoon weer bezig gaan met tekenen!

En als je wilt schrijven, ook dáár is oefening voor nodig... Lees het boek uitblinkers van Malcolm Gladwell maar, de meeste succesvolle mensen zijn niet zomaar ineens beroemd geworden, ze hebben duizenden (zo rond de 10.000 schijnt) uren besteed aan datgene waar ze goed in zijn. Oh, het boek The artist's way van Julia Cameron zou je ook kunnen helpen om íets aan je creativiteit te doen, waardoor je meer inspiratie hebt, fijner in je vel zit, schijt leert hebben aan kritiek, complimentjes leert ontvangen etc. Dat boek is een 12 weken durende cursus waarbij je iedere dag 3 a4tjes vol schrijft 's ochtends, maakt niet uit waarover, en verder nog andere opdrachten maakt waardoor je hoofd leeg raakt en er dus ruimte is voor inspiratie.

En anders, ik blijf er bij, als je je verveelt en je wilt dat mensen aan je denken is er geen betere manier dan door mensen te helpen. Help dat oude buurvrouwtje met de boodschappen dragen, biedt je buurman aan om z'n onkruid te wieden, etc.

En als je iets aan je eigen onzekerheid doet wordt je vanzelf aantrekkelijker voor de mensen om je heen, zodat die meer met je willen omgaan, en voor je het weet heb je niet eens tijd meer om je te vervelen;)

dankje, maar ik weet niet of ik tekenen echt leuk vind. en iets anders om te doen weet ik ook niet, maar ik ga eens kijken op die site die je me gaf. die pitbul heb ik trouwens nagetekend van een voorbeeld.. maar dat staat er ook bij, daarom is het ook een fail :p

ExpoRules 11-04-2011 19:11

JustADreamer? ik wilde wat tekeningen downloaden maar dat gaat niet, geen JEPG files, en dat zijn mijn tekeningen, weet jij wat ik nu moet doen of maak je geen gebruik van die site?

Afwezignummer2 11-04-2011 20:22

Afwezignummer2

Kijk die genialiteit.
Die afwezigheid. Van 'talk to the hand'. Dat nummer2 erachter. 2 als in numeriek. Van 'don't waste my time on 2 more letters'. Kijk eens hoe iedereen ziet dat Afwezig al bezet was en je nummer2 had moeten gebruiken. Zo ben je modern.

Trouwens, als je een hobby wilt, probeer eens niks met een ks te schrijven. Maar een idee en ik weet dat het moeilijk is, maar beter nu op je 14e geleerd dan op je 50e. Oh en alsjeblieft, hoe moeilijk is het om thAn neer te zetten? Then/than fout is mijn aartsvijand.
Serieus? Als je alles zo graag opgeef, hoe denk je wat te worden met graffiti?

arPos 11-04-2011 21:55

ik volg niet zo goed waarom je in creativiteit beter wil zijn dan de rest.

ten eerste doe je dat soort dingen vooral voor jezelf
ten tweede is er een enorm scala aan talent en dus concurrentie
ten derde wordt je goed door te oefenen

Denise_kaas 12-04-2011 12:41

Citaat:

ExpoRules schreef: (Bericht 31514538)
had gekunt toch :) vandaag op school wist ik un coole ma kben em kwijt :p

Als je m zelf niet kan onthouden was ie waarschijnlijk ook zo goed niet :p

JustADreamer 16-04-2011 15:51

Citaat:

ExpoRules schreef: (Bericht 31521498)
JustADreamer? ik wilde wat tekeningen downloaden maar dat gaat niet, geen JEPG files, en dat zijn mijn tekeningen, weet jij wat ik nu moet doen of maak je geen gebruik van die site?

Huh, volgens mij heb ik ook gewoon JPEGjes geupload hoor... Maar anders moet je hem even openen in paint en dan 'opslaan als' en dan PNG file kiezen als bestandstype, die moeten ze wel doen toch? *heeft geen idee*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.