|
|
|
ik ga graffiti-en, nouja, kladderen met een dikke stift, maar ik moet een naam hebben, weten jullie er een? het liefst één lettergreep zodat hij makkelijk word onthouden door mensen. ik heb nu de naam
-Shizzle- 2011 zeg me maar wat jullie er van vinden. ik heb al wat getekend, hier is de link voor de mensen die het willen zien: http://www.youtube.com/watch?v=m08BjIJjIt0 Laatst gewijzigd op 10-04-2011 om 16:48. Reden: iets vergeten :p |
|
|
|
Verwijderd
Coole naam wat dacht van Strobe haha
|
|
|
|
Coole naam wat dacht van Strobe haha
|
|
|
|
Verwijderd
Hoeft ook niet hoor was meer een grapje
|
|
|
|
Hoeft ook niet hoor was meer een grapje
vandaag op school wist ik un coole ma kben em kwijt
|
|
|
|
Verwijderd
He jammer was wel benieuwd
|
|
|
|
He jammer was wel benieuwd
|
|
|
|
Verwijderd
Prima doei
|
|
|
|
jongens, ik denk dat ik voor -SHIZZLE- ga
|
|
|
|
Dit dus:
En ik sluit me aan bij jou reactie. ![]() [afbeelding] Overigens is dit meer opleuken van een jeugdsoos, maar wel door de gemeente ingehuurd en niet ''echt'' graffiti ![]() OT: Ik vind -SHIZZLE- nou niet echt een naam waaraan je iemand echt gaat herkennen aangezien het al een soort van bestaand woord is. Als ik jou was zou ik echt een kort woord/naam proberen te verzinnen ipv iets wat al bestaat. |
|
|
|
nou, ik vind -SHIZZLE- 2011 wel leuk
ik heb ook al wat gemaakt en op youtube gezet voor de mensen die het willen zien is hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=m08BjIJjIt0
|
|
|
|
Verwijderd
Sorry, klinkt lullig, maar ik zie in dat filmpje geen kunst,
|
|
|
|
Sorry, klinkt lullig, maar ik zie in dat filmpje geen kunst,
![]()
|
|
|
|
|
Verwijderd
Ga skaten,fotografie of zo.
Ik kan me niet voorstellen dat er niets anders is om je mee te vermaken... |
|
|
|
Doe Jefar als naam want Jefar is koning
|
|
|
|
Doe Jefar als naam want Jefar is koning
![]() Kijk als je zoiets kan, dan huur ik je in en mag je me kamer komen opfleuren. |
|
|
|
Doe Rysair, want Rysair is koning.
[afbeelding] Kijk als je zoiets kan, dan huur ik je in en mag je me kamer komen opfleuren.
|
|
|
|
Wie gaat je gekladder waarderen? Niemand behalve jij denk ik.
|
|
|
|
JustADreamer? ik wilde wat tekeningen downloaden maar dat gaat niet, geen JEPG files, en dat zijn mijn tekeningen, weet jij wat ik nu moet doen of maak je geen gebruik van die site?
|
|
|
|
had gekunt toch
vandaag op school wist ik un coole ma kben em kwijt ![]()
|