![]() |
Hobo with a Saaitgun #1361
"I'm gonna sleep in your bloody carcasses tonight!"
http://deadbeatsociety.nl/home/wp-co...vie-poster.jpg |
ik kom er niet uit hoor dat pokkesysteem van het nieuwe uitzendbureau :s ik kan alleen maar dingen uit het verleden aanpassen.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
gefeliciteerd sn00py *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
De website van de bieb doet het nauwelijks/niet :mad: :mad: :mad:
|
zo, twee domeinnaampjes + hosting geregeld; hoef ik niet meer te kloten met die standaard wordpress zooi (y).
|
Citaat:
|
|
Ik deze:
Goed nummerke. |
Wat hou ik toch van de Jumbo!
|
Morning :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hallo :bloos: hoe is het hier?
|
Citaat:
|
Panty's zijn kutdingen. Ik heb ze wel eens moeten dragen voor een toneelstuk, maar het voelt naar, het is vervelend als je behaarde benen hebt en het kruis zakt de hele tijd naar beneden. (n)
|
http://www.comealongthebeamtoday.com/ jeuj. zondag eens wat op gaan zetten :cool:
|
Citaat:
|
dat doen panty's nu eenmaal :y best doe je er dan een extra onderbroek overheen. net als superman.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er echt zin in :D |
|
Citaat:
Hoewel ik me ergens ook had verheugd op de rechtszaken die zouden volgen over het rechtszekerheidbeginsel :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je een methode hebt waarbij mensen een ijkpunt hebben en dat ze, als ze dingen 2x zo moeilijk vinden, een 2x zo hoog cijfer geven, en als ze het 2x zo makkelijk vinden, een 2x zo laag cijfer.. dan krijg je toch een logaritmische schaal?
|
Citaat:
|
Ik kan echt goed acteren :s
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus.. logaritmische schaal, ja of nee? :P
|
lineair volgens mij
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel het ijkpunt is 10. En mensen vinden een zin 2x zo moeilijk. Dan geven ze een 20. Vinden ze het 2x zo makkelijk, geven ze een 5. Dan heb je toch een curve? Want de moeilijkheidsgraad eh.. vergroot exponentieel of zo :D |
Ik denk dat het tijd is voor een: Kazet en Lucky naamzoek :Y
|
Citaat:
Nu wil je vast ook weten wat het rechtszekerheidsbeginsel precies is? Ik hou het even simpel: Het rechtszekerheidsbeginsel houdt in dat de burger moet weten waar hij aan toe is. Een besluit/wet moet dus duidelijk zijn, de burger moet weten wat de rechtsgevolgen zijn van een besluit en het moet helder en ondubbelzinnig geformuleerd zijn. Het rechtszekerheidsbeginsel houdt ook in dat besluitvorming met terugwerkende kracht ten nadele van de betrokkene niet is toegestaan. En op dat laatste punt gaat het bij deze wet dus nogal fout. Studenten begonnen met studeren in de veronderstelling dat ze voor 1500 euro per jaar (ongeveer) zouden studeren. Over een boete is bij aanvang van de studie nooit iets bekend geweest, en het is duidelijk in het nadeel van de student. De wet opzich is 'prima', maar niet voor de huidige studenten, voor hen is het in strijd met het rechtszekerheidsbeginsel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |