Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Treyarch vs Infinity Ward (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1831776)

VegasHD 15-04-2011 19:39

Treyarch vs Infinity Ward

welke is de beste ?

Riickjuh 15-04-2011 21:09

Infinity ward ofcourse. Ik speel ook vaker Mw 2 dan Bo, omdat ik daar nog lekker kan quickscopen :)

erkro1 16-04-2011 10:22

Tja, Infinity Ward heeft de toppers : Modern Warfare 1 & 2, en Treyarch alleen Black Ops, dus Infinty Ward

kimmeke1990 01-05-2011 09:39

world at war vond ik best ook heel goed en nu black ops heeft voor mij alles overtroffen. Modern warfare van infinity ward von ik ook wel goed maar black ops is beter

erkro1 01-05-2011 18:08

Citaat:

kimmeke1990 schreef: (Bericht 31565772)
Modern warfare van infinity ward von ik ook wel goed maar black ops is beter

Lijkt me ook logisch, Modern Warfare is ook een paar jaar ouder ;)

cenarulez 01-05-2011 18:24

dat er mensen voor treyarch stemmen :O
het enige wat hun goed hebben gedaan is zombies. en zelfs daar liegen ze meestal nog. bijvoorbeeld op het plaatje van ascension stonden onder andere de wunderwaffe en de winter howl maar die zijn er niet ingekomen.
mw2 is beter, maar lelijker en te rustig

erkro1 02-05-2011 10:15

Citaat:

cenarulez schreef: (Bericht 31567027)
dat er mensen voor treyarch stemmen :o
het enige wat hun goed hebben gedaan is zombies. en zelfs daar liegen ze meestal nog. bijvoorbeeld op het plaatje van ascension stonden onder andere de wunderwaffe en de winter howl maar die zijn er niet ingekomen.
mw2 is beter, maar lelijker en te rustig

Modern Warfare 2 lelijker dan Black Ops?!

Moet je maar eens een half uurtjes Black Ops gaan spelen en daarna Modern Warfare 2, dan zie je het verschil wel. (vooral door meer kleuren te gebruiken dan Black Ops)

cenarulez 02-05-2011 17:32

ik vind mw2 een beetje stoffig; lijkt alsof er overal zand in de lucht zweeft.
maar blop is ook wel leuk.
en zodra ik mw3 heb (eind dit jaar) kan blop weg :D

erkro1 03-05-2011 07:53

Citaat:

cenarulez schreef: (Bericht 31570099)
en zodra ik mw3 heb (eind dit jaar) kan blop weg :D

Dan mag je wel hopen dat hij echt beter is, ik bedoel MW2 had geen dedicated servers en er is veel vernieuwd in Black Ops (hoofdpersonage had een stem, voertuigen besturen, etc.)
Het zou me niks verbazen als MW3 (als hij zo gaat heten) een flop gaat worden doordat Infinity Ward denkt dat ze te makkelijk een topgame kunnen maken.

DAH 03-05-2011 09:52

Met voertuigen besturen in CoD Black Ops, wat bedoel je daarmee? (Ik heb die game niet) Kun je gewoon in een voertuig stappen etc, of is het gewoon een deel van het script van de game? In de CoD had je een level waarbij je in een tank rijdt, en bij CoD UO bij de multiplayer waren er bij de nieuwe levels voertuigen die je kon gebruiken, dus dan kreeg je een tank slag in een dorpje in de ardennen. (Awesome!)

erkro1 04-05-2011 07:35

Citaat:

DAH schreef: (Bericht 31572061)
Met voertuigen besturen in CoD Black Ops, wat bedoel je daarmee? (Ik heb die game niet) Kun je gewoon in een voertuig stappen etc, of is het gewoon een deel van het script van de game? In de CoD had je een level waarbij je in een tank rijdt, en bij CoD UO bij de multiplayer waren er bij de nieuwe levels voertuigen die je kon gebruiken, dus dan kreeg je een tank slag in een dorpje in de ardennen. (Awesome!)

In Black Ops kan je in bepaalde (singeplayer) missies in voertuigen (helicopter kan je zelf besturen) rijden/vliegen. De rest (jeep en vliegtuig) is gescript.

Reverend 04-05-2011 10:41

Heli is ook scripted, hoewel ze wel hun best doen om dat niet zo te laten lijken.

DAH 04-05-2011 11:25

CoD is iets te veel gescript, wat mij betreft. In de eerste CoD, in Stalingrad, ontploft er iets, maar alleen pas als je erbij staat, wat je moet doen, anders kan je niet verdergaan met het level.

Maar de voertuigen in Black Ops (behalve die geinige autootjes die ontploffen) zijn dus eigenlijk allemaal in het script.

erkro1 05-05-2011 07:40

Citaat:

DAH schreef: (Bericht 31574650)
CoD is iets te veel gescript, wat mij betreft. In de eerste CoD, in Stalingrad, ontploft er iets, maar alleen pas als je erbij staat, wat je moet doen, anders kan je niet verdergaan met het level.

Maar de voertuigen in Black Ops (behalve die geinige autootjes die ontploffen) zijn dus eigenlijk allemaal in het script.

Nou, heli is niet helemaal gescript want je kan wel heen en weer bewegen enzo, dus je word wel in je vrijheid beperkt maar het is beter als naar iemand anders kijkt die alles doet.

-SoloWolf- 06-05-2011 17:28

Treyarch, het is misschien wat meer gescript maar de SP schopt nog altijd kont

erkro1 09-05-2011 15:11

Citaat:

-SoloWolf- schreef: (Bericht 31579677)
Treyarch, het is misschien wat meer gescript maar de SP schopt nog altijd kont

De MP is ook niet slecht ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.