Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: Treyarch vs Infinity Ward
Treyarch 5 33.33%
Infinity Ward 10 66.67%
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2011, 19:39
VegasHD
VegasHD is offline
welke is de beste ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2011, 21:09
Verwijderd
Infinity ward ofcourse. Ik speel ook vaker Mw 2 dan Bo, omdat ik daar nog lekker kan quickscopen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 10:22
erkro1
erkro1 is offline
Tja, Infinity Ward heeft de toppers : Modern Warfare 1 & 2, en Treyarch alleen Black Ops, dus Infinty Ward
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 09:39
kimmeke1990
kimmeke1990 is offline
world at war vond ik best ook heel goed en nu black ops heeft voor mij alles overtroffen. Modern warfare van infinity ward von ik ook wel goed maar black ops is beter
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 18:08
erkro1
erkro1 is offline
Citaat:
Modern warfare van infinity ward von ik ook wel goed maar black ops is beter
Lijkt me ook logisch, Modern Warfare is ook een paar jaar ouder
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 18:24
cenarulez
cenarulez is offline
dat er mensen voor treyarch stemmen
het enige wat hun goed hebben gedaan is zombies. en zelfs daar liegen ze meestal nog. bijvoorbeeld op het plaatje van ascension stonden onder andere de wunderwaffe en de winter howl maar die zijn er niet ingekomen.
mw2 is beter, maar lelijker en te rustig
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 10:15
erkro1
erkro1 is offline
Citaat:
dat er mensen voor treyarch stemmen
het enige wat hun goed hebben gedaan is zombies. en zelfs daar liegen ze meestal nog. bijvoorbeeld op het plaatje van ascension stonden onder andere de wunderwaffe en de winter howl maar die zijn er niet ingekomen.
mw2 is beter, maar lelijker en te rustig
Modern Warfare 2 lelijker dan Black Ops?!

Moet je maar eens een half uurtjes Black Ops gaan spelen en daarna Modern Warfare 2, dan zie je het verschil wel. (vooral door meer kleuren te gebruiken dan Black Ops)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 17:32
cenarulez
cenarulez is offline
ik vind mw2 een beetje stoffig; lijkt alsof er overal zand in de lucht zweeft.
maar blop is ook wel leuk.
en zodra ik mw3 heb (eind dit jaar) kan blop weg
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 07:53
erkro1
erkro1 is offline
Citaat:
en zodra ik mw3 heb (eind dit jaar) kan blop weg
Dan mag je wel hopen dat hij echt beter is, ik bedoel MW2 had geen dedicated servers en er is veel vernieuwd in Black Ops (hoofdpersonage had een stem, voertuigen besturen, etc.)
Het zou me niks verbazen als MW3 (als hij zo gaat heten) een flop gaat worden doordat Infinity Ward denkt dat ze te makkelijk een topgame kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 09:52
DAH
DAH is offline
Met voertuigen besturen in CoD Black Ops, wat bedoel je daarmee? (Ik heb die game niet) Kun je gewoon in een voertuig stappen etc, of is het gewoon een deel van het script van de game? In de CoD had je een level waarbij je in een tank rijdt, en bij CoD UO bij de multiplayer waren er bij de nieuwe levels voertuigen die je kon gebruiken, dus dan kreeg je een tank slag in een dorpje in de ardennen. (Awesome!)
Oud 04-05-2011, 07:35
erkro1
erkro1 is offline
Citaat:
Met voertuigen besturen in CoD Black Ops, wat bedoel je daarmee? (Ik heb die game niet) Kun je gewoon in een voertuig stappen etc, of is het gewoon een deel van het script van de game? In de CoD had je een level waarbij je in een tank rijdt, en bij CoD UO bij de multiplayer waren er bij de nieuwe levels voertuigen die je kon gebruiken, dus dan kreeg je een tank slag in een dorpje in de ardennen. (Awesome!)
In Black Ops kan je in bepaalde (singeplayer) missies in voertuigen (helicopter kan je zelf besturen) rijden/vliegen. De rest (jeep en vliegtuig) is gescript.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 10:41
Verwijderd
Heli is ook scripted, hoewel ze wel hun best doen om dat niet zo te laten lijken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 11:25
DAH
DAH is offline
CoD is iets te veel gescript, wat mij betreft. In de eerste CoD, in Stalingrad, ontploft er iets, maar alleen pas als je erbij staat, wat je moet doen, anders kan je niet verdergaan met het level.

Maar de voertuigen in Black Ops (behalve die geinige autootjes die ontploffen) zijn dus eigenlijk allemaal in het script.
Oud 05-05-2011, 07:40
erkro1
erkro1 is offline
Citaat:
CoD is iets te veel gescript, wat mij betreft. In de eerste CoD, in Stalingrad, ontploft er iets, maar alleen pas als je erbij staat, wat je moet doen, anders kan je niet verdergaan met het level.

Maar de voertuigen in Black Ops (behalve die geinige autootjes die ontploffen) zijn dus eigenlijk allemaal in het script.
Nou, heli is niet helemaal gescript want je kan wel heen en weer bewegen enzo, dus je word wel in je vrijheid beperkt maar het is beter als naar iemand anders kijkt die alles doet.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 17:28
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Treyarch, het is misschien wat meer gescript maar de SP schopt nog altijd kont
Oud 09-05-2011, 15:11
erkro1
erkro1 is offline
Citaat:
Treyarch, het is misschien wat meer gescript maar de SP schopt nog altijd kont
De MP is ook niet slecht
Met citaat reageren