|
|
Bekijk resultaten poll: Treyarch vs Infinity Ward | |||
Treyarch |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 33.33% |
Infinity Ward |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 66.67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het zou me niks verbazen als MW3 (als hij zo gaat heten) een flop gaat worden doordat Infinity Ward denkt dat ze te makkelijk een topgame kunnen maken. |
![]() |
|
Met voertuigen besturen in CoD Black Ops, wat bedoel je daarmee? (Ik heb die game niet) Kun je gewoon in een voertuig stappen etc, of is het gewoon een deel van het script van de game? In de CoD had je een level waarbij je in een tank rijdt, en bij CoD UO bij de multiplayer waren er bij de nieuwe levels voertuigen die je kon gebruiken, dus dan kreeg je een tank slag in een dorpje in de ardennen. (Awesome!)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
CoD is iets te veel gescript, wat mij betreft. In de eerste CoD, in Stalingrad, ontploft er iets, maar alleen pas als je erbij staat, wat je moet doen, anders kan je niet verdergaan met het level.
Maar de voertuigen in Black Ops (behalve die geinige autootjes die ontploffen) zijn dus eigenlijk allemaal in het script.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|