![]() |
Wat kan je niet waarderen? #miljard+2
Nieuwe! (y)
ot: Ik heb zo tentamen :( |
de hitte in het wiskunde lokaal ; PFFFF
en zeker als je slecht bent in wiskunde :( |
discussie om een deken met een collega from hell @ work :facepalm:
ik :*naar andere afdeling loop* hallo, hebben jullie misschien een deken voor me? collega : Nee. Maar voor wie is het? ik : voor een bewoner natuurlijk, niet voor mezelf. Maar jullie hebben dus geen deken? collega : nee dat snap ik ook wel, doe nou maar rustig :s. voor wie moet je die deken hebben? ik : eh.. ik weet de naam van die persoon niet uit mijn hoofd. collega : dat bedoel ik niet, ik bedoel voor welke afdeling? ik : afdeling Z collega : en daar hebben jullie geen dekens meer? ik : :facepalm: nee anders zou ik hier toch geen deken komen halen. collega : ja rustig doen (ik was rustig, zij was offensief zoals altijd) bla bla bla mekker mekker andere collega loopt binnen : 'deken nodig meid? Achteraan de gang staat een kar vol.' Binnen één minuut was het geregeld en er lagen meer dan 40 dekens. :') Echt, wat een minderwaardig stuk afval is dat mens toch. |
dat het eindelijk echt lekker weer is, maar dat ik alleen maar binnen zit, want ik heb straks mn 3e tentamen in 2 dagen (n):(
|
Waarom valt koninginnedag op de laatste dag van de maand? :mad: Dan is mijn geld altijd op.
|
Buikpijn en ik moet nog stofzuigen :(
En morgen weer werken. |
Dat ik maar geen idee kan kiezen om uit te werken. En dat mijn zelfportret hartstikke kut is. Straks is het semester om en heb ik maar twee goeie tekeningen. Ik voel me echt de meest a-productieve kunstenaar allertijden. -O-
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Axe' "voortijdige zweetlozing". Stuur diegene die dat bedacht maar als schietschijf naar Afghanistan. |
Dat ik zo ontzettend allergisch ben dat ik zelfs 's nachts hardstikke benauwd ben... Hierdoor kan ik dan weer niet slapen wat rete irritant is als je de volgende ochtend vroeg er uit moet...
|
Dat elitaire istockphoto die mijn vector-tekeningen afwijst waar tijd en werk in zit :mad: Op andere sites worden ze wel geaccepteerd!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Panty's :mad:
|
Citaat:
|
Ik word helemaal sip bij het idee van de vakantie. Heb niemand om lekker mee te gaan stedentrippen ofzo. Moet ik dan verdorie met een singlesreis gaan? Dat durf ik toch helemaal niet :(. Of alleen? Daar is geen lol aan, ik wil leuke dingen doen met iemand SAMEN. En iemand om foto's mee te maken en te kletsen en nou ja... Bluh.
|
Citaat:
|
Heb je ook geen vrienden? ;)
|
Citaat:
|
Komt me bekend voor. Met als toevoeging niet-single-vrienden. Ik moet nu echter wel zeggen dat ik ook val in de categorie 'bang voor de hitte' :o ik ben niet op mijn best bij heel hoge temperaturen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe afgestompt ben je als je een lijk bij zijn haren van de grond kan trekken, je maat daar een foto van neemt, en jij gewoon kan lachen. |
Maar zo doet de mensheid toch al duizenden jaren? Alleen toen hadden ze nog geen camera's.
|
Citaat:
|
Citaat:
Van de makers van The Wire. Zijn 7 afleveringen; het boek van Wright gaat een stuk dieper maar het laat veel facetten zien van het (moderne) Amerikaanse leger waar niemand bij stil staat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan het maken van onderzoeksopzetten. En dat het voor m'n bachelorscriptie is helpt niet echt. Wat zou het ideaal zijn als ik gewoon tegen iemand vertelde wat ik wil gaan onderzoeken en dat hij/zij dan een perfecte opzet maakt met goede hoofd- en deelvragen, dan hoef ik het alleen nog uit te voeren (Y)
|
Mijn krullenplant is dood ;( ik ben zo'n waardeloze plantenverzorger, ze gaan altijd allemaal dood. Zelfs de zogenaamd onverwoestbare yucca :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan mijn familie niet waarderen :n
|
Ik kan huilende hoeren niet waarderen *:'(* en werk was poep vandaag.
|
Dat dinsdag mijn favoriete kebabzaak half opgeblazen is.
|
Dat ik gisteren uit noord naar huis moest lopen omdat ik een lekke band had. :(
|
Dat mensen gaan lopen als ze een lekke band hebben snap ik niet helemaal :o
|
Citaat:
|
Hebben ze geen bandenplak bij de concierge? Je moet die band toch plakken, dus die tijd ben je sowieso kwijt. En je hoeft niet te lopen (y)
|
"gewoon" fietsen, en als je dat niet kan/wil langs een fietsenmaker gaan die het vaak graties doet.
|
Er was zelfs een hele lieve conciërge die mijn band wel wilde plakken, maar het gat bleek te groot om te kunnen plakken. En een andere keer was mijn buitenband gescheurd, daar valt ook weinig aan te plakken.
|
binnenbanden kosten laik 2 euro, als je langs een fietsenmaker gaat zetten ze die er wel even snel om voor je. Hier in ieder geval, maar hier is alles beter.
|
Binnenbanden zijn inderdaad wel goedkoop.
OT: Ik moet een nieuwe binnenband op mijn fiets zetten. |
Ik kreeg vanmiddag mijn nieuwe pinpas maar hij doet het niet :s
|
Misschien moet je 'm activeren?
|
In die brief staat dat ik het meteen kan gebruiken. Naja, ik probeer het nog wel even bij andere winkels en in een pinautomaat, misschien had ik net pech. Hoewel ie mijn andere pas wel meteen pakte, zelfde bank.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |