Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik word helemaal sip bij het idee van de vakantie. Heb niemand om lekker mee te gaan stedentrippen ofzo. Moet ik dan verdorie met een singlesreis gaan? Dat durf ik toch helemaal niet
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Komt me bekend voor. Met als toevoeging niet-single-vrienden. Ik moet nu echter wel zeggen dat ik ook val in de categorie 'bang voor de hitte'
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe afgestompt ben je als je een lijk bij zijn haren van de grond kan trekken, je maat daar een foto van neemt, en jij gewoon kan lachen. |
![]() |
||
Citaat:
Van de makers van The Wire. Zijn 7 afleveringen; het boek van Wright gaat een stuk dieper maar het laat veel facetten zien van het (moderne) Amerikaanse leger waar niemand bij stil staat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan het maken van onderzoeksopzetten. En dat het voor m'n bachelorscriptie is helpt niet echt. Wat zou het ideaal zijn als ik gewoon tegen iemand vertelde wat ik wil gaan onderzoeken en dat hij/zij dan een perfecte opzet maakt met goede hoofd- en deelvragen, dan hoef ik het alleen nog uit te voeren
![]()
|
Hebben ze geen bandenplak bij de concierge? Je moet die band toch plakken, dus die tijd ben je sowieso kwijt. En je hoeft niet te lopen
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Werk, Geld & Recht |
Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor. Ralf | 6 | 06-07-2004 12:13 |