Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2011, 14:51
TopDrop
TopDrop is offline
Nieuwe!

ot: Ik heb zo tentamen
Oud 19-04-2011, 15:41
Edelweiss
Edelweiss is offline
de hitte in het wiskunde lokaal ; PFFFF
en zeker als je slecht bent in wiskunde
Oud 20-04-2011, 01:18
Verwijderd
discussie om een deken met een collega from hell @ work

ik :*naar andere afdeling loop* hallo, hebben jullie misschien een deken voor me?
collega : Nee. Maar voor wie is het?
ik : voor een bewoner natuurlijk, niet voor mezelf. Maar jullie hebben dus geen deken?
collega : nee dat snap ik ook wel, doe nou maar rustig . voor wie moet je die deken hebben?
ik : eh.. ik weet de naam van die persoon niet uit mijn hoofd.
collega : dat bedoel ik niet, ik bedoel voor welke afdeling?
ik : afdeling Z
collega : en daar hebben jullie geen dekens meer?
ik : nee anders zou ik hier toch geen deken komen halen.
collega : ja rustig doen (ik was rustig, zij was offensief zoals altijd) bla bla bla mekker mekker

andere collega loopt binnen : 'deken nodig meid? Achteraan de gang staat een kar vol.'
Binnen één minuut was het geregeld en er lagen meer dan 40 dekens. :')

Echt, wat een minderwaardig stuk afval is dat mens toch.
Oud 20-04-2011, 14:09
TopDrop
TopDrop is offline
dat het eindelijk echt lekker weer is, maar dat ik alleen maar binnen zit, want ik heb straks mn 3e tentamen in 2 dagen
Oud 26-04-2011, 07:46
Verwijderd
Waarom valt koninginnedag op de laatste dag van de maand? Dan is mijn geld altijd op.
Oud 26-04-2011, 13:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Buikpijn en ik moet nog stofzuigen
En morgen weer werken.
Oud 26-04-2011, 18:39
Verwijderd
Dat ik maar geen idee kan kiezen om uit te werken. En dat mijn zelfportret hartstikke kut is. Straks is het semester om en heb ik maar twee goeie tekeningen. Ik voel me echt de meest a-productieve kunstenaar allertijden.
Oud 26-04-2011, 18:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En dat mijn zelfportret hartstikke kut is.
Grappenmaker
Oud 26-04-2011, 22:49
Verwijderd
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/03/21/...ren-opgedoken/

Ik word kotsmisselijk van die foto's.
Oud 26-04-2011, 23:05
Verwijderd
Citaat:

Wat een rotfoto's.
Oud 27-04-2011, 00:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik word kotsmisselijk van die militairen.

OT:
Axe' "voortijdige zweetlozing". Stuur diegene die dat bedacht maar als schietschijf naar Afghanistan.
Oud 27-04-2011, 00:11
Verwijderd
Dat ik zo ontzettend allergisch ben dat ik zelfs 's nachts hardstikke benauwd ben... Hierdoor kan ik dan weer niet slapen wat rete irritant is als je de volgende ochtend vroeg er uit moet...
Oud 27-04-2011, 00:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat elitaire istockphoto die mijn vector-tekeningen afwijst waar tijd en werk in zit Op andere sites worden ze wel geaccepteerd!
Oud 27-04-2011, 01:07
Verwijderd
Citaat:

dit snap ik dus ook gewoon echt niet he, walgelijk
Oud 27-04-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Grappenmaker
Nou hij wás niet kut, maar ik heb 'm verpest en dat staat nog niet online.
Oud 27-04-2011, 12:06
Verwijderd
Panty's
Oud 27-04-2011, 12:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
dit snap ik dus ook gewoon echt niet he, walgelijk
Wat is er zo raar aan? Ik keur het af hoor, maar het gros van de soldaten in het Amerikaanse leger bestaat uit lager opgeleiden uit sociale achterstandswijken; als die een lijk langs de weg zien zien liggen dan is dat een mooi kodakmomentje voor thuis.

Laatst gewijzigd op 27-04-2011 om 12:41. Reden: grr grammar.
Oud 27-04-2011, 14:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik word helemaal sip bij het idee van de vakantie. Heb niemand om lekker mee te gaan stedentrippen ofzo. Moet ik dan verdorie met een singlesreis gaan? Dat durf ik toch helemaal niet . Of alleen? Daar is geen lol aan, ik wil leuke dingen doen met iemand SAMEN. En iemand om foto's mee te maken en te kletsen en nou ja... Bluh.
Oud 27-04-2011, 14:58
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik word helemaal sip bij het idee van de vakantie. Heb niemand om lekker mee te gaan stedentrippen ofzo. Moet ik dan verdorie met een singlesreis gaan? Dat durf ik toch helemaal niet . Of alleen? Daar is geen lol aan, ik wil leuke dingen doen met iemand SAMEN. En iemand om foto's mee te maken en te kletsen en nou ja... Bluh.
Wil je naar Turkije?
Oud 27-04-2011, 15:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heb je ook geen vrienden?
Oud 27-04-2011, 15:09
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Heb je ook geen vrienden?
Ik heb - net als jij, waarschijnlijk - vrienden die bang zijn voor hitte, vrienden zonder geld, vrienden zonder tijd, vrienden zonder reislust, vrienden die denken 'been there, done that' en ook nog vrienden met wie ik het niet 24/7 uithoud.
Oud 27-04-2011, 15:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Komt me bekend voor. Met als toevoeging niet-single-vrienden. Ik moet nu echter wel zeggen dat ik ook val in de categorie 'bang voor de hitte' ik ben niet op mijn best bij heel hoge temperaturen.
Oud 27-04-2011, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Wat is er zo raar aan? Ik keur het af hoor, maar het gros van de soldaten in het Amerikaanse leger bestaat uit lager opgeleiden uit sociale achterstandswijken; als die een lijk langs de weg zien zien liggen dan is dat een mooi kodakmomentje voor thuis.
Ik zie het vooral als bewijs hoeveel menselijkheid zo'n oorlog afroest. Zie ook de collecteral-murder video.
Oud 27-04-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het vooral raar dat zo'n grote groep mensen dat andere mensen kunnen aandoen, met een grote grijns op de smoel. Dat er dan niemand zegt doe even normaal.
Hoe afgestompt ben je als je een lijk bij zijn haren van de grond kan trekken, je maat daar een foto van neemt, en jij gewoon kan lachen.
Oud 27-04-2011, 19:00
TopDrop
TopDrop is offline
Maar zo doet de mensheid toch al duizenden jaren? Alleen toen hadden ze nog geen camera's.
Oud 27-04-2011, 19:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar zo doet de mensheid toch al duizenden jaren? Alleen toen hadden ze nog geen camera's.
dit.
Oud 27-04-2011, 19:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het vooral raar dat zo'n grote groep mensen dat andere mensen kunnen aandoen, met een grote grijns op de smoel. Dat er dan niemand zegt doe even normaal.
Hoe afgestompt ben je als je een lijk bij zijn haren van de grond kan trekken, je maat daar een foto van neemt, en jij gewoon kan lachen.
Serietip: Generation Kill.

Van de makers van The Wire. Zijn 7 afleveringen; het boek van Wright gaat een stuk dieper maar het laat veel facetten zien van het (moderne) Amerikaanse leger waar niemand bij stil staat.
Oud 27-04-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar tegenwoordig hebben we een andere standaard van wat "menselijk" is. Zo was het in de middeleeuwen nog normaal om mensen op een stadsplein op te hangen en daar te laten hangen totdat alles was weggegeten door de kraaien. dat doen "we" niet meer. Dat geldt ook voor dit soort zaken.
Oud 27-04-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Serietip: Generation Kill.

Van de makers van The Wire. Zijn 7 afleveringen; het boek van Wright gaat een stuk dieper maar het laat veel facetten zien van het (moderne) Amerikaanse leger waar niemand bij stil staat.
Maar hiervoor even sigmund naamzoek tvp
Oud 28-04-2011, 13:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan het maken van onderzoeksopzetten. En dat het voor m'n bachelorscriptie is helpt niet echt. Wat zou het ideaal zijn als ik gewoon tegen iemand vertelde wat ik wil gaan onderzoeken en dat hij/zij dan een perfecte opzet maakt met goede hoofd- en deelvragen, dan hoef ik het alleen nog uit te voeren
Oud 28-04-2011, 14:45
Verwijderd
Mijn krullenplant is dood ;( ik ben zo'n waardeloze plantenverzorger, ze gaan altijd allemaal dood. Zelfs de zogenaamd onverwoestbare yucca :')
Oud 28-04-2011, 17:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn krullenplant is dood ;( ik ben zo'n waardeloze plantenverzorger, ze gaan altijd allemaal dood. Zelfs de zogenaamd onverwoestbare yucca :')
Neem een vetplant, die van mij leeft al jaren
Oud 28-04-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Neem een vetplant, die van mij leeft al jaren
hoe weet je dat als hij onder duizend kilo rommel van je ligt?
Oud 28-04-2011, 17:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hoe weet je dat als hij onder duizend kilo rommel van je ligt?
Je moeder ligt onder duizend kilo rommel
Oud 28-04-2011, 17:28
Verwijderd
Ik kan mijn familie niet waarderen
Oud 28-04-2011, 17:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kan huilende hoeren niet waarderen ** en werk was poep vandaag.
Oud 28-04-2011, 17:51
Verwijderd
Dat dinsdag mijn favoriete kebabzaak half opgeblazen is.
Oud 28-04-2011, 18:10
Verwijderd
Dat ik gisteren uit noord naar huis moest lopen omdat ik een lekke band had.
Oud 28-04-2011, 18:50
Verwijderd
Dat mensen gaan lopen als ze een lekke band hebben snap ik niet helemaal
Oud 28-04-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Wat zou jij dan doen? Ik heb ook al een paar keer van school naar huis moeten lopen omdat mijn band lek was.
Oud 28-04-2011, 18:52
TopDrop
TopDrop is offline
Hebben ze geen bandenplak bij de concierge? Je moet die band toch plakken, dus die tijd ben je sowieso kwijt. En je hoeft niet te lopen
Oud 28-04-2011, 18:53
Verwijderd
"gewoon" fietsen, en als je dat niet kan/wil langs een fietsenmaker gaan die het vaak graties doet.
Oud 28-04-2011, 18:53
Verwijderd
Er was zelfs een hele lieve conciërge die mijn band wel wilde plakken, maar het gat bleek te groot om te kunnen plakken. En een andere keer was mijn buitenband gescheurd, daar valt ook weinig aan te plakken.
Oud 28-04-2011, 18:56
Verwijderd
binnenbanden kosten laik 2 euro, als je langs een fietsenmaker gaat zetten ze die er wel even snel om voor je. Hier in ieder geval, maar hier is alles beter.
Oud 28-04-2011, 19:49
Verwijderd
Binnenbanden zijn inderdaad wel goedkoop.

OT: Ik moet een nieuwe binnenband op mijn fiets zetten.
Oud 29-04-2011, 01:30
Verwijderd
Ik kreeg vanmiddag mijn nieuwe pinpas maar hij doet het niet
Oud 29-04-2011, 03:12
Verwijderd
Misschien moet je 'm activeren?
Oud 29-04-2011, 03:34
Verwijderd
In die brief staat dat ik het meteen kan gebruiken. Naja, ik probeer het nog wel even bij andere winkels en in een pinautomaat, misschien had ik net pech. Hoewel ie mijn andere pas wel meteen pakte, zelfde bank.
Oud 29-04-2011, 07:10
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
De meeste kids krijgen van hun papa en mama een dure fiets als ze naar de middelbare school gaan, en paps en mams waarderen het écht niet als je dan doodleuk op je velg verder gaat fietsen als je band lek is hoor... Dat moest ik bij mijn 300 euro fiets al niet flikken... Dus had ik altijd braaf een setje bij me om m'n band te kunnen plakken, en eigenlijk heb ik dat setje vaker bij andere mensen gebruikt die langs het fietspad stil stonden dan op m'n eigen fiets, maar ja
Oud 29-04-2011, 10:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
"gewoon" fietsen
is wel erg slecht voor je fiets.

Regels voor berichten