![]() |
Hardstyle
Dit is echte muziek _O_ wat vinden jullie ervan? en luisteren jullie het ook? zoja, wat is je lievelings nummer |
Citaat:
Lees trouwens ook even dit topic (zoals het hoort) zodat ik in de toekomst je posts niet meer aan hoef te passen. |
hardstyle is wel leuk zo nu en dan maar ben er onderhand wel een beetje op uitgekeken. paar toffe nummers
deepack - the prophecy wild motherfuckers - fother mucker zatox - gangsta the beholder & max enforcer - be amazed |
Ik kan me best voorstellen dat je dat op een feestje ofzo best kek vindt, maar om er gewoon naar te luisteren is het gewoon saai.
|
Hardstyle is een van de weinige genres die uitsluitend rommel produceren. Het is zeg maar gayer dan hardcore en onnodig drukker dan house.
|
Citaat:
|
Dat is een algemeen bekend feit! Had je niet gelezen in de krant?
|
Tja. Ongeďnspireerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er bestaat zeker vette hardstyle, maar nog even afgezien van de muziek zelf vind ik dat er op veel feestjes veel te mainstream gedraaid wordt. Heel veel lange en uitgerekte breaks, een veel te hoge handjes-in-de-lucht-factor en dj's die teveel hun mixskills willen laten zien. Wat helaas niet uitmond in vette stampende sets, maar in trage hardstylenummers aan elkaar geplakt met teveel melodietjes en climaxen waar je eeuwig op staat te wachten. Als ik dat op een feestje hoor vind ik dat zo langzaam gaan.. ik wil gewoon knallen, want de climaxen vind ik vet, maar je staat de helft van de tijd met je handen in de lucht te wachten op de vette kicks. Komen die voor een halve minuut, wordt het nummer alweer afgebroken met de volgende stomme zweverige melodie in aantocht.
Kort geleden ben ik toevallig op Loudnezz geweest, een hardstylefeest van B2S in de Maassilo in Rotterdam. Dat was wel dikke shit daar (Y) Zogeheten raw hardstyle werd er gedraaid.. omdat veel mensen zo'n beetje vorig jaar begonnen te zeuren dat de hedendaagse hardstyle veel te populair werd. Natuurlijk, dj's spelen daarop in, vandaar het fenomeen raw hardstyle. Wat vinden jullie daarvan? Desalniettemin, hardstyle kan ik zeker wel waarderen, het gaat op zich redelijk hard, maar niet snel, en ik kan er toch altijd lekker op dansen. Vooral lijpe hardstyle van Avio (of de producers daarvan op zichzelf) en Psyko Punkz (Y) Avio heeft facking vette livesets. Epic bullshit:D Voor de mensen die van wat hardere hardstyle houden.. zoek eens naar livesets/albums/nrs van djs van het label Theracords. |
Uh, is wat jij post niet gewoon enigszins 'zachte hardcore'?
|
Citaat:
|
Ah!
Nee, ik was in een duister verleden ook een keer naar Lady Dana en Darkraver geweest toen ik een jaartje of 14/15 was. De hardstyle die ik daar hoorde vond ik beduidend rustiger dan wat ik hardcore zou noemen. Ik heb geen idee wat de nederlandse partypeople hardstyle zouden noemen maar ik had het in ieder geval niet gezocht achter jouw youtubelinkjes. Ik heb het sindsdien ook nauwelijks meer geluisterd dus waarschijnlijk zijn mijn veronderstellingen over hardstyle wat verouderd. |
ja da's al wel even geleden, maar de hardstyle van toen wordt nu nog steeds gedraaid op feesten onder de naam early hardstyle. het is wel veranderd, later kwamen er meer melodieen in, en hoe populairder het werd hoe meer zweverige breaks. de nummers in de post van TS zijn wel goede voorbeelden.
maja, daar vind ik niet heel veel meer aan. te blij, te langzaam, teveel handjes in de lucht. geef mij maar monotone duistere spacy shit(Y) aan de andere kant is het wel partymuziek en gewoon vet om op te dansen en te feesten. de sfeer op hardstylefeestjes is sowieso wel anders dan bv bij tekno of goa... daar staat iedereen een beetje in zijn trip te spacen, op hardstylefeesten doet iedereen gewoon lekker gek met elkaar. |
deze is nice dit is techno en hardstyle |
Citaat:
|
Yoji Biomehanika (Y)
|
|
Citaat:
|
lekker, maar ik ga toch voor hardcore.
|
Offtopic reacties verwijderd. Het is leuk dat je van punk of Mario houdt, maar dit topic gaat over hardstyle.
|
Citaat:
|
Dream theater is toch die studio-band?
|
Gister op DEFQON.1 geweest en hardstyle daar toch meer leren te waarderen, is veel afwisselender dan ik dacht
|
Citaat:
Ik was gisteren ook op Defqon :) Waar heb je vooral gestaan? |
Ehm, ik vond het eerst altijd allemaal maar hetzelfde gebonk. Maar het is eigenlijk veel melodischer en daardoor ook afwisselender
|
jongens? wat vinden jullie hiervan? zelf gemaakt :)
http://www.youtube.com/watch?v=LUBpL...eature=related |
Citaat:
ik vind 't allebei mooi maar hardcore blijft toch mijn favoriet denk ik. |
Citaat:
|
Nog altijd de beste.
|
Ik luister soms naar dit soort muziek .
|
1.35 >Wake you up! :D
|
:D |
Hardstyle is best wel commercieel aan het worden. Kijk maar naar de festivals iedereen wil er gewoon geweest zijn en als ze niet de populaire nummers draaien dan is het niks.
|
Ik vond hardstyle commercieel toen ik 16 was. Tegenwoordig is het weinig commercieel, me dunkt.
|
Citaat:
Verder is hardstyle gewoon mooi vind ik. Kan er veel naar luisteren en krijgt me echt los. Echte muziek ? Hmm nee en dat bestaat niet, er zijn altijd mensen die het niet mooi vinden. Net zo als dat ik MJ maar bagger vind. Allemaal mening verschillen |
Citaat:
[filmpje] |
ik luister zelf hardcore en early rave/hardcore, op mijn school word er redelijk hardstyle geluisterd, ik zit op vmbo en ben volgensmij de enigiste die mijn kop soms kaal scheert hardcore luisterd en soms classic's draagt, hardcore doet meer met je dan hardstyle. op feesten kan ik absoluut niet helemaal fijn los gaan op hardstyle, ik hak natuurlijk maar hardstyle is gewoon te langzaam, zit wel een aardige beat in maar geen tempo. Ik luister af en toe wel is hardstyle maar alleen om dat dan een speciaal nummer is, ik kleed me wel "normaal" en heb vaak alleen een kale kop in vakantie's
|
Af een toe kan wel, leuk voor een feestje of zo maar om het te luisteren in de trein/bus vind ik niet echt fijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |